• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 15:30

Detail zákazky Z20242040

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 15:30

Základné údaje

Z20242040

OF-286634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9082405

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

50698621

PLUG s.r.o.

Šalviová 40, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

2 ks mobilné kreslá so zdvihákom

mobilné kreslá

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilné kreslo s elektrickým  zdvihákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kresiel ks 2
hmotnosť kg 150
rozsah zdvíhania cm 40 65
šírka cm 45 55
dĺžka cm 70 75
výška pred zdvihnutím cm 95 100
výška po úplnom zdvihnutí cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť manuálneho ovládania pohybu obsluhou áno
napájanie z dobíjacej batérie áno
uhol otvárania viac ak 90 stupňov pre ľahký prístup áno
joystick na presné ovládanie áno
predné kolesá s brzdou pre väčšiu stabilitu a bezpečnosť áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín dodania predmetu zmluvy do 31. mája 2024.
Vrátane dopravy na miesto plnenia:  "V KAŠTIELI" Zariadenie sociálnych služieb  Horné Obdokovce, 956 08 Horné Obdokovce
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného v zmluve, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom dodávateľa a prevzatie zástupcom objednávateľa v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania. Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa (e -mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné dni vopred.
S predmetom zmluvy budú objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, príp.ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 10 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby  a to najmä zabezpečením všetkých potrebných náhradných dielov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje
Vrátane montáže na mieste plnenia a zaškolenia obsluhy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sídlo: 1, Horné Obdokovce, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

31.05.2024 13:12

2,00 ks

3 200,00

2 570,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2024 13:18

22.03.2024 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2024 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2024 12:37 - Vstupná ponuka 3 184,50 € Cena s DPH
20.03.2024 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka 3 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS