37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
50698621
PLUG s.r.o.
Šalviová 40, Bratislava, 82101, SVK
2 ks mobilné kreslá so zdvihákom
mobilné kreslá
Tovar, Služba
1. Mobilné kreslo s elektrickým zdvihákom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kresiel | ks | 2 | ||
hmotnosť | kg | 150 | ||
rozsah zdvíhania | cm | 40 | 65 | |
šírka | cm | 45 | 55 | |
dĺžka | cm | 70 | 75 | |
výška pred zdvihnutím | cm | 95 | 100 | |
výška po úplnom zdvihnutí | cm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť manuálneho ovládania pohybu obsluhou | áno |
napájanie z dobíjacej batérie | áno |
uhol otvárania viac ak 90 stupňov pre ľahký prístup | áno |
joystick na presné ovládanie | áno |
predné kolesá s brzdou pre väčšiu stabilitu a bezpečnosť | áno |
Názov |
Termín dodania predmetu zmluvy do 31. mája 2024. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: "V KAŠTIELI" Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce, 956 08 Horné Obdokovce |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného v zmluve, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom dodávateľa a prevzatie zástupcom objednávateľa v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania. Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa (e -mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné dni vopred. |
S predmetom zmluvy budú objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, príp.ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 10 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie |
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby a to najmä zabezpečením všetkých potrebných náhradných dielov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje |
Vrátane montáže na mieste plnenia a zaškolenia obsluhy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sídlo: 1, Horné Obdokovce, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
31.05.2024 13:12
2,00 ks
3 200,00
2 570,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2024 13:18
22.03.2024 14:30
22.03.2024 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2024 12:37 - Vstupná ponuka | 3 184,50 | € | Cena s DPH |
20.03.2024 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: