00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36388173
TECHNOLOGY SLOVAKIA, s.r.o.
Záturčianska 10, Martin, 03601, SVK
Jednorazové misky a taniere na balenie hotových jedál
miska,fólia
Tovar, Služba
1. Jednorazové misky a taniere na balenie hotových jedál
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové misky a taniere na balenie hotových jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
BTT+125 200mm/1750m | ks | 8 | ||
BTT+125 350mm/1750m | ks | 8 | ||
Miska GM 35Č 164,5x118,5x35mm ČIERNA | ks | 5000 | ||
Miska GM 35T 164,5x118,5x35mm TRANSPARENT | ks | 4000 | ||
Miska GM 50Č 164,5x118,5x50mm ČIERNA | ks | 5000 | ||
Miska GN 1E 325x265x100mm TRANSPARENT | ks | 2000 | ||
Miska MM/1/B/40 - 227x178x40mm BIELA | ks | 1000 | ||
Miska MM/1/Č/50 - 227x178x50mm ČIERNA | ks | 10000 | ||
Miska MM/2/Č/50 - 227x178x50mm ČIERNA | ks | 8000 | ||
Miska MM/2/Č/50 - 227x178x50mm ČIERNA | ks | 5000 | ||
Miska MM/2/T/40 - 227x178x40mm TRANSPARENT | ks | 3000 | ||
Miska MM/3/Č/50 - 227x178x50mm ČIERNA | ks | 3000 | ||
Miska PP/227/100/STD, 227x178x100mm E vrúbk. | ks | 4000 | ||
PP/PET 50+12 š.200mm/150m peel efekt | ks | 50 | ||
PP/PET 50+12 š.390mm/350m peel efekt | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 5 dní od uzavretia zmluvy a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. |
Na predmet zákazky - tovar ( misky a fólie ) požadujeme predložiť certifikát -oprávnenie skúšobne pre Slovenskú republiku na priamy kontakt s potravinami, teplotný rozsah od 5°C do 130°C po dobu min. 50 minút do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred prvým dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používaných pre svoju ekonomickú činnosť. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 3 kartóny tovaru v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody. |
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky. |
Objednávateľ disponuje baliacimi strojmi Easytech, Sealtech a Replay 55. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. |
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom. |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný. |
Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke. |
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil). |
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru . |
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v jednotlivých položkách k tejto zmluve je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy. |
Predávajúci je uzrozumený so skutočnosťou, že množstvo odobraného tovaru je závislé od počtu stravovaných osôb, ktoré je pre kupujúceho z dlhodobého hľadiska nepredvídateľné. Kupujúci si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v jednotlivých položkách tejto zmluvy, alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie: jednorázové misky a taniere. Cena za daný tovar nesmie byť vyššia ako cena v aktuálnom cenníku dodávateľa. |
Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
9 763,00
9 763,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2024 12:43
25.03.2024 09:00
25.03.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2024 08:57 - Vstupná ponuka | 9 643,00 | € | Cena bez DPH |
21.03.2024 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 643,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: