00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
33958751
Ing.Róbert Križan EUROCAR
Lipová 7, Nitra, 94901, SVK
Pravidelné a nepravidelné servisné úkony na služobných motorových vozidlách kategórie M3 (autobusy)
servis, oprava, údržby, motorové vozidlo, autobus
Služba
1. Pravidelné a nepravidelné servisné úkony na služobných motorových vozidlách kategórie M3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
poredpokladaný počet normohodín | NH | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Iveco Crossway | r. v. 2017 |
Irisbus Crossway | r. v. 2009 |
Karosa C 935 | r. v. 2004 |
Iveco Daily | r. v. 2013 |
+ iné "vozidlá kategórie M3" v správe (nadobudnuté do správy počas trvania zmluvy) |
Názov |
Servis všetkých autobusov vozového parku objednávateľa v potrebnom rozsahu. Výkon opráv, údržby a služieb na všetkých autobusoch objednávateľa v prevádzke dodávateľa, ktorá sa nachádza v mieste sídla objednávateľa. |
Mechanické práce na uvedených vozidlách objednávateľa v potrebnom rozsahu (oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel v potrebnom rozsahu). |
Klampiarske práce na uvedených vozidlách objednávateľa v potrebnom rozsahu (oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel v potrebnom rozsahu) |
Zabezpečenie odťahovej služby dodávateľom v prípade poruchy vozidiel objednávateľa podľa potreby a typu motorového vozidla v cene 1,50 €/km bez DPH. |
Služby pneuservisu, výmena zimných a letných pneumatík. |
Lakovnícke práce na motorových vozidlách objednávateľa v potrebnom rozsahu (oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel v potrebnom rozsahu). |
Použitie originálnych náhradných dielov, súčiastok a príslušenstva pre motorové vozidlá objednávateľa. |
Použitie neoriginálnych náhradných dielov, súčiastok a príslušenstva pre motorové vozidlá objednávateľa ak nie je hospodárna oprava prostredníctvom originálnych dielov po konzultácii s objednávateľom. |
Odovzdanie motorového vozidla pred poskytnutím služby. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prevziať služobné motorové vozidlo do servisu (opravy) do 24 hodín od vystavenia objednávky vystavenej objednávateľom. Termín poskytnutia služby bude stanovený prijímacím technikom podľa predpokladaného rozsahu opravy, údržby motorového vozidla alebo poskytnutia služby. |
Písomnú objednávku schválenú určeným pracovníkom objednávateľa, ktorý je oprávnený odsúhlasiť objednávku odovzdá určený pracovník objednávateľa prijímaciemu technikovi. |
Prijímací technik zhotoviteľa následne vykoná za prítomnosti určeného pracovníka objednávateľa obhliadku motorového vozidla (ďalej len ,,obhliadka“), prípadne, ak je to potrebné, vykoná skúšobnú jazdu za účelom zadefinovania poruchy a do zákazkového listu zapíše tiež výbavu a príslušenstvo, prípadne poškodenie motorového vozidla alebo jeho znečistenie. Zákazkový list podpíšu preberajúci prijímací technik a určený pracovník objednávateľa. Jeden výtlačok zákazkového listu obdrží objednávateľ a druhý zhotoviteľ. |
Zákazkový list spravidla obsahuje:- identifikačné údaje objednávateľa,- EČ vozidla,- VIN číslo,- počet najazdených km,- stav pohonných hmôt pri prevzatí motorového vozidla,- jednoznačne požadovaný rozsah služby, vrátane požiadavky na umytie znečisteného motorového vozidla, ak sa bude táto služba vyžadovať,- súhlas zástupcu objednávateľa s vykonaním skúšobnej jazdy,- meno, priezvisko, telefonický, e-mailový kontakt prijímacieho technika, ktorý bude motorové vozidlo preberať od určeného pracovníka objednávateľa,- odhadovanú celkovú cenu služby,- predpokladaný termín ukončenia. |
Podpisom zákazkového listu prijímacím technikom a určeným pracovníkom objednávateľa, preberá zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovednosť za škodu na motorovom vozidle a odovzdanie a prevzatie motorového vozidla pred poskytnutím služby sa považuje za ukončené. |
Poskytnutie služby |
Zhotoviteľ poskytuje službu podľa objednávky, ktorej rozsah bude špecifikovaný v zákazkovom liste. Akékoľvek služby naviac, ktoré neboli ani po obhliadke dodatočne písomne/elektronicky/telefonicky odsúhlasené určeným pracovníkom objednávateľa, uvedeným v písomnej objednávke, zhotoviteľ nevykoná. |
Zhotoviteľ poskytne služby v súlade s technickou dokumentáciou a príslušnými technickými normami. Pri oprave je povinný vykonávať práce kvalitne, účelne a hospodárne, v rozsahu a lehote uvedenej v zákazkovom liste. |
Ak zhotoviteľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí motorového vozidla, ktoré nie sú predmetom písomnej objednávky, prerokuje takého rozšírenie opravy, prípadne zmenu odhadu ceny resp. dodacej doby s určeným pracovníkom objednávateľa, ktorý takého rozšírenie schváli alebo odmietne. Odstránenie takej poruchy nad rozsah uvedený v písomnej objednávke, neodstránením ktorej vozidlo nie je spôsobilé prevádzky, bude zhotoviteľom vykonané po telefonickom oznámení určenému pracovníkovi objednávateľa, ktorý ju následne musí dodatočne písomne potvrdiť. |
Zmenu objednávky je povinný prijímací technik s určeným pracovníkom objednávateľa dohodnúť verbálne (o čom zhotoviteľ urobí písomný záznam do zákazkového listu); pri písomnej forme zmeny objednávky je zmena objednávky prílohou k zákazkovému listu. Dodacia lehota sa v tomto prípade predlžuje o čas, kedy sa objednávateľ rozhoduje o rozšírení opravy. V prípade rozšírenia opravy, ktorá je poistnou udalosťou (napríklad po dopravnej nehode, škodovej udalosti) zhotoviteľ zabezpečí obhliadku motorového vozidla pracovníkom poisťovne. |
V ojedinelých prípadoch (napríklad pri uplatnení reklamácie, alebo ak je v motorovom vozidle nainštalované špeciálne zariadenie), zhotoviteľ umožní určenému pracovníkovi objednávateľa, aby bol prítomný pri odstraňovaní reklamovaných vád alebo pri oprave motorového vozidla so špeciálnym zariadením. Počas výkonu prác na motorovom vozidle a počas pobytu v servisných priestoroch zhotoviteľa, je určený pracovník objednávateľa povinný sa riadiť pokynmi zhotoviteľa. |
Prevzatie motorového vozidla po poskytnutí služby |
Po poskytnutí požadovanej opravy, úpravy alebo služby na motorovom vozidle zhotoviteľ bezodkladne vyzve telefonicky, e-mailom určeného pracovníka objednávateľa k prevzatiu motorového vozidla. Určený pracovník objednávateľa je povinný prevziať motorové vozidlo najneskôr do piatich pracovných dní po výzve na jeho prevzatie. |
Motorové vozidlo odovzdá prijímací technik určenému pracovníkovi objednávateľa, ktorý sa preukáže zákazkovým listom. Prijímací technik na základe zákazkového listu oboznámi určeného pracovníka objednávateľa s rozsahom prác vykonaných na motorovom vozidle, vrátane vymenených dielov, mazív a náplní. Prijímací technik v prípade potreby upozorní určeného pracovníka objednávateľa na ďalšie poruchy motorového vozidla, ktoré neboli predmetom objednávky. |
Určený pracovník objednávateľa preskúša funkčnosť a podľa technických možností overí výmenu náhradných dielov motorového vozidla a podľa zákazkového listu vykoná aj kontrolu kompletnosti výbavy a príslušenstva motorového vozidla. V prípade, že určený pracovník objednávateľa zistí nesúlad podľa zákazkového listu výbavy alebo príslušenstva medzi odovzdaním a prevzatím motorového vozidla, túto skutočnosť bezodkladne reklamuje u zhotoviteľa. |
Určený pracovník objednávateľa má právo na skúšobnú jazdu za účasti prijímacieho technika ešte pred prevzatím motorového vozidla po poskytnutí služby. |
Odovzdanie a prevzatie motorového vozidla po poskytnutí opravy, úpravy alebo služby podpíše prijímací technik a určený pracovník objednávateľa na zákazkovom liste. Podpísaním zákazkového listu prijímacím technikom a určeným pracovníkom objednávateľa preberá zodpovednosť za motorové vozidlo určený pracovník objednávateľa a odovzdanie a prevzatie motorového vozidla po poskytnutí opravy, úpravy alebo služby sa považuje za ukončené. |
Cena a platobné podmienky |
Cena 1 Nh je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Obstarávateľ nepripúšťa v priebehu platnosti zmluvy navýšenie ceny. |
Víťazný uchádzač sa zaväzuje dodávať originálne náhradné diely na motorové vozidlá za priemerné ceny na trhu ponížené o 5 % podľa aktuálnych cenníkov po celú dobu platnosti zmluvy. V prípade potreby použitia neoriginálnych dielov uvedené prerokuje s objednávateľom za rovnakých podmienok ako u originálnych náhradných dielov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť aktuálnu výšku ceny príslušného náhradného dielu a materiálu prieskumom trhu. V prípade zistenia neprimeranej ceny originálnych/neoriginálnych náhradných dielov (podľa predchádzajúceho bodu) a materiálu verejný obstarávateľ na uvedené upozorní zhotoviteľa a prerokuje s ním prieskum trhu a nápravu podľa predchádzajúceho bodu. |
Časový rozsah vykonaných prác bude zhotoviteľom fakturovaný objednávateľovi v zmysle všeobecne platných noriem spotreby práce vydaných príslušným importérom motorového vozidla, alebo všeobecne uznávaných noriem spotreby práce. |
Zmluvné strany sa dohodli, že cenu zhotoviteľ vyúčtuje objednávateľovi faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zhotoviteľ bude vystavovať faktúru ku každej samostatnej objednávke (nie je povolené vystavovanie súhrnných faktúr). |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ku každej faktúre musia byť priložené písomná objednávka, obojstranne podpísaný zákazkový list, zvlášť uvedený rozpis položiek za poskytnuté služby a zvlášť uvedený rozpis položiek za materiál a náhradné diely a podľa druhu vykonávanej služby, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti zhotoviteľovi vrátiť. Lehota splatnosti začne v takomto prípade plynúť od doručenia novej, správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať len skutočne vykonané práce, služby a skutočne použité náhradné diely, náplne a materiál. |
Zmluvné sankcie |
Ak zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia objednanej opravy, úpravy alebo služby, objednávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny objednanej opravy, úpravy alebo služby za každý, aj začatý kalendárny deň omeškania. |
Ak bude objednávateľ v omeškaní so zaplatením riadne doručenej faktúry zhotoviteľa, je zhotoviteľ oprávnený účtovať zmluvne dohodnutý úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
Záručná doba a reklamačné konanie |
Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi na vykonanú opravu, úpravu alebo službu motorového vozidla šesťmesačnú záručnú lehotu. Na dodané náhradné diely a materiál poskytuje dvojročnú záručnú lehotu. |
Určený pracovník objednávateľa je oprávnený reklamovať pri prevzatí motorového vozidla nesúlad medzi odovzdaným motorovým vozidlom pred poskytnutím opravy, alebo služby a prevzatým motorovým vozidlom po poskytnutí opravy alebo služby. V prípade, že zhotoviteľ nemôže odstrániť nesúlad ihneď, je povinný spísať s určeným pracovníkom objednávateľa písomný záznam o reklamácii, v ktorom sa uvedie obsah reklamácie, dohodnutý spôsob jej riešenia ako aj lehotu do ktorej zhotoviteľ tento nesúlad odstráni. |
Reklamačné konanie medzi zmluvnými stranami nastáva i v prípadoch, ak objednávateľ zistí v rámci plynutia záručnej doby poruchy motorového vozidla, ktoré bolo zhotoviteľom opravované alebo poruchy, ktoré súvisia s poskytnutím inej dohodnutej služby. Pri zistenej poruche objednávateľ bezodkladne písomne oznámi vadu zhotoviteľovi a motorové vozidlo bezodkladne pristaví zhotoviteľovi na preverenie zistenej poruchy motorového vozidla. |
V prípade oprávnenej reklamácie zhotoviteľ bezodkladne prevezme motorové vozidlo od objednávateľa a urýchlene zabezpečí jeho bezplatnú opravu v rámci reklamačného konania. Zmluvné strany dohodnú čas, v ktorom sa v záručnej dobe vykoná oprava vyskytnutej poruchy na motorovom vozidle. Oprava zistenej poruchy môže trvať viac ako 30 kalendárnych dní len v tom prípade, ak ide o poruchu, ktorá je spôsobená náhradným dielom použitým pri oprave motorového vozidla a dodanie náhradného dielu trvá preukázateľne dlhšie. Počas reklamačného konania oprávnenej reklamácie neplynie záručná doba. |
Spoločné a záverečné ustanovenia |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov, od dátumu účinnosti zmluvy, respektíve do vyčerpania finančného limitu (ktorá skutočnosť nastane skôr). |
Pri výpovedi je výpovedná lehota jeden mesiac. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Zmluvu možno meniť a dopĺňať iba formou postupne číslovaných písomných dodatkov po dohode zmluvných strán, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. |
Do 2 pracovných dní požadujeme predložiť certifikát kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2015 a tiež certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2015. |
Do 2 pracovných dní požadujeme predložiť platné Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti uchádzača na minimálnej úrovni TAJNÉ vydaným Národným bezpečnostným úradom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.04.2024 07:00 — 31.03.2028 14:00
1,00 na základe čiastkových objednávok
18 000,00
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2024 10:07
22.03.2024 10:30
22.03.2024 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.03.2024 11:21 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
20.03.2024 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: