• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2024 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2024 11:50

Detail zákazky Z20241972

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2024 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2024 11:50

Základné údaje

Z20241972

OF-285999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9114333

Objednávateľ

36064220

Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Hraničná 12, Bratislava -Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

50412329

ESMO s. r. o.

Ružová dolina 6, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služieb prevádzky a podpory Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

SLA, podpora, prevádzka, informačný systém

  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Časť 1. Služby podpory prevádzky a časť 2. Služby podpory SW licencií
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb prevádzky a podpory Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ktorý vznikol na základe verejného obstarávania uverejneného vo Vestníku verejného obstarávania č. 258/2022 dňa 16.12.2022 pod značkou 49556 - MSS, ktorej predmetom bola implementácia Komplexného informačného systému (KIS).
Vybudovaný systém zabezpečuje elektronické poskytovanie služieb občanom a OVM a zabezpečuje elektronické spracovanie celého životného procesu agendy úradu s centrálnou evidenciou dát, jednotné úložisko dát a jednotný systém procesného spracovania dát s možnosťou využitia analytických nástrojov na ich ďalšie spracovanie, vrátane integrácií na centrálne registre a ďalšie ISVS. Systém zároveň poskytuje nástroje na centrálne vzdelávanie zamestnancov úradu.
Vzniknutý KIS je komplexný centralizovaný informačný systém prevádzkovaný na serverovej infraštruktúre v správe dátového centra vládneho cloudu. Systém je využívaný pracovníkmi Objednávateľa.
Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho informačného systému KIS s cieľom zabezpečiť jeho dostupnosť a udržateľnosť.
Služby v rámci predmetu zákazky sú poskytované v 2 základných oblastiach (i) Služby podpory prevádzky a (ii) Služby podpory SW licencií.
Predmetné služby musia byť poskytované v súlade s vyhláškou č. 179/2020 Z. z. Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu, ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy.
Služby podpory prevádzky musia zahŕňať zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS vrátane riešenia incidentov.
Služby podpory prevádzky a Služby podpory SW licencií poskytuje Dodávateľ mesačne (mesačný paušálny poplatok) od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom Objednávateľ doručí Dodávateľovi výzvu na začatie plnenia.
Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované ako povinné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služby podpory prevádzky mesiac 6
Služby podpory SW licencií mesiac 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS Zabezpečenie tímu druhoúrovňovej podpory prostredníctvom vzdialeného prístupu: Service desk, Profylaktika aplikačnej vrstvy, Manažment incidentov
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS Poskytovanie služieb podľa zmluvy počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja v časoch od 8:00 hod. do 16:00 hod. ...
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS ... Uvedená povinnosť Dodávateľ a sa vzťahuje na všetky služby poskytované v zmysle zmluvy.
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS V prípade nahlásenia chyby od 16.00 hod. do 24.00 hod. alebo počas dní pracovného pokoja sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni, v ...
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS ... ktorom bola nahlásená chyba.
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS V prípade nahlásenia chyby počas pracovného dňa od 00.00 hod do 8.00 hod. sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. toho pracovného dňa, v ktorom bola nahlásená chyba.
Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS Všetky služby musia byť poskytované v slovenskom jazyku.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Poskytovanie druhoúrovňovej servisnej podpory IS.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Dodávateľ zabezpečí Systém na evidenciu hlásení.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Systém umožní vytvorenie hlásení garantovi Objednávateľa.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Zabezpečenie príjmu hlásení, požiadaviek a incidentov od garanta IS KIS.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Prijaté hlásenia o chybách, ktoré nebude možné vybaviť metodickým usmernením používateľov v gescii garanta na strane Objednávateľa, budú postúpené na druhoúrovňovú podporu u ...
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení ... Dodávateľa služieb podpory na ďalšie vybavenie.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Poskytovanie konzultácií o chybách.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Analýza logov integračných volaní k hláseniu.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom Objednávateľa.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Príprava a testovanie nových release pre IS KIS.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Dodávateľ zabezpečí Systém na vedenie projektovej dokumentácie.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Udržiavanie používateľskej dokumentácie v aktuálne platnom stave.
Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení Poskytovanie konzultácií mimo riešenia incidentov, zapracovanie funkčných požiadaviek, legislatívnych zmien a nefunkčností zapríčinené nesprávnym používaním IS, nie sú súčasťou služieb Service desk.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Pravidelná periodická kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia IS.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Pravidelná periodická kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Pravidelná mesačná kontrola prostredí, v ktorých IS beží.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Realizácia prevádzkových zásahov (správa systému).
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému.
Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy Uvedené služby budú poskytované na VC.TEST a VC.PROD prostrediach IS KIS.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov Dodávateľ poskytne riešenie v prípade kritických / stredných / nízkych incidentov v stanovenom čase.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov Poskytovanie reportov o hláseniach; o výsledku servisného zásahu bude Dodávateľ informovať Objednávateľa bezodkladne.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov Aby nedošlo k pochybnostiam, čiastočným vyriešením problému sa rozumie aj zníženie úrovne problému, t. j. z kritického na stredný/ nízky; ...
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov ...toto však nezbavuje Dodávateľa povinnosti úplne odstrániť problém v lehote určenej podľa zníženej úrovne problému.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 16 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický Doba trvalého vyriešenia – 40 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 40 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný Doba trvalého vyriešenia – 80 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 80 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky Doba trvalého vyriešenia – 160 hodín
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický Incident spôsobený výlučne v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činnosti u Objednávateľa je IS KIS nepoužiteľný, nefunkčný, prestal pracovať, pričom ...
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický ... Objednávateľ je závislý na plnofunkčnom vykonávaní funkcie, s ohrozením vzniku okamžitého alebo budúceho katastrofického dopadu na jeho základné činnosti. IS KIS v prípade kritického Incidentu ...
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický ... nie je možné používať náhradným spôsobom.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný Incident spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činností u Objednávateľa je funkčnosť IS KIS degradovaná s ...
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný ...dopadom na kvalitu poskytovanej služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je možné užívať náhradným spôsobom.
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky Incident, spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že funkčnosť IS KIS je degradovaná, bez dopadu na kvalitu poskytovanej ...
Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky ...služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je komplikované užívať, alebo nie je možné plne užívať, alebo je ju možné užívať náhradným spôsobom.
Služby podpory SW licencií Zoznam SW licenčných produktov použitých na vybudovanie Komplexného informačného systému:
Služby podpory SW licencií - EAP Licencia Enterprise Agendovej Platformy verzie Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov
Služby podpory SW licencií - WebJET CMS Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov
Služby podpory SW licencií - WebJET LMS Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov
Služby podpory SW licencií - WebJET NET Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov
Služby podpory SW licencií - ActiveRegistratúra ActiveRegistratúra 2.0 eGov IS pre elektronizáciu procesov pre správu registratúry - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.
Služby podpory SW licencií - ActiveScan Skenovací modul ku produktu ActiveScan - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.
Služby podpory SW licencií - ActiveMessage Integračný komponent na povinné moduly eGov vrátane integrácie na SNCA kvalifikované služby pre OVM - Licencovanie per subjekt.
Služby podpory SW licencií - ActiveCSRÚ Integračný komponent na registre v rámci CSRÚ - Licencovanie per subjekt.
Služby podpory SW licencií - ActiveIDP Komponent, ktorý vytvára, udržiava a spravuje informácie o identite a poskytuje služby autentifikácie závislým aplikáciám - Licencovanie per subjekt.
Služby podpory SW licencií – SW pre reporting a tvorbu štatistík nad dátami Nástroj pre komplexný reporting a tvorbu štatistík nad dátami z prostredia úradu – Licencovanie per subjekt.
Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu tlačových a elektronických výstupov Nástroj na automatizovanú tvorbu tlačových a elektronických výstupov – Licencovanie per subjekt.
Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu elektronických formulárov Softvér na tvorbu elektronických formulárov – Licencovanie per elektronický formulár (1ks).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní od účinnosti zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.
Dodávateľ aj Objednávateľ sa zaväzujú predložiť si navzájom do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy identifikačné údaje o zodpovedných zamestnancoch za Objednávateľa a Dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy potvrdenia od všetkých vendorov SW licenčných produktov uvedených v časti Služby podpory SW licencií.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Cena sa bude fakturovať mesačne. Služby podpory SW licencií sa fakturujú bez vystavovania dodacieho listu alebo protokolu o poskytnutí služieb. Prílohou faktúry za Služby podpory prevádzky je protokol o poskytnutí Služby Objednávateľom. V prípade, ak sa Objednávateľ k faktúre a protokolu do 5 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi nevyjadrí, považuje sa faktúra, ako aj protokol o poskytnutí Služby podpory prevádzky, za schválený zo strany Objednávateľa.
Cena je úplná a konečná a zahŕňa všetky a akékoľvek náklady; Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne dodatočné nároky a zároveň vyhlasuje, že na predmet zmluvy vo vzťahu k Objednávateľovi sa neviažu žiadne prípadné dodatočné finančné nároky tretích strán.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.09.2024 23:59

6,00 mesiac

169 560,00

141 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2024 14:10

28.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2024 15:21 - Vstupná ponuka 169 200,00 € Cena s DPH
26.03.2024 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 168 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS