• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 10:55

Detail zákazky Z20241967

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 10:55

Základné údaje

Z20241967

OF-286548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9082278

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka sadeníc letničiek, okrasných tráv, vrátane výsadby a údržby letničkových záhonov a mobilných nádob.

letničky, okrasné trávy

  • 03121100-6 - Živé rastliny, cibuľky, korene, rastlinné rezky a sadenice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodávka sadeníc letničiek, okrasných tráv vrátane výsadby a údržby. Množstvo: 9 432 ks sadeníc.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo: 9.432 ks sadeníc:
a) Dodávka rastliny: b) PENNISETUM VILLOSUM ´CREM FALS´ 209ks c) PENNISETUM SECATUM ´RUBRUM´ 390ks d) VERBENA BONARIENSIS 817ks e) AMMI MAJUS 190ks f) CLOEME SPINOSA 200ks g) COSMOS BIPINNATUS zmes biela+ružová+bordo 1188ks h) SALVIA FARINACEA ´FARINA VIOLER´ 494ks i) ZINNIA ELEGANS ´ENVY´ 344ks
j) ANETHUM GRAVEOLENS kôpor 135ks k) TAGETES TENUIFOLIA ´mandarínkový drahokam´ 1045ks l) IPOMEA BATATAS ´LIME HEART´ 1496ks m) IPOMEA BATATAS ´RED HEART´ 1246ks n) GYPSOPHILA REPENS 160ks o) VINCA CATHARANTHUS 590ks p) COSMOS ATROSANGUINEUS ´CHOCHOLADE´ 90ks q) HERDEUM JUBATUM 266ks r) DALIA FASCINATION POMPON´NATAL´ 162ks
s) SCABIOSA CAUCASICA 'Chile Black' 156ks t) STIPA TENUIFOLIA 3ks u) LAVANDULA ANGUSTIFOLIA ´HIDCOTE´ 17ks v) SEDUM SIBOLDII 33ks w) ANEMONE HUPENSIS ´SERENADE´ 33ks x) GAJLARDIA ARISTAT ´KOBOLD´ 17ks y) GAURA LINDHEIMERII ´GAUDI PINK´ 17ks
Výsadba a údržba záhonov 426m² celkovo (295 m² záhony a 131 m² mobilné nádoby) Materiál: 9262ks rastlín Vytýčenie záhonov Založenie záhonov: rotavátorovanie a uhrabanie 295m2 Príprava mobilných nádob na výsadbu: ručné prekopanie a uhrabanie 131m2 Výsadba: 9432 ks Okopanie a odburinenie: 10 x 426m2 Hnojenie: 1 x za sezónu 426m2 Zrušenie záhonov a odvoz materiálu: 9432 ks / 426m2 Zálievka: pravidelnú zálievku, 54x, podľa poveternostných                                                                                            podmienok, 30l/m3, jedna dávka zálievky 12m3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požiadavky: zdravé sadenice – dobre prekorenené, farba koreňa biela, aklimatizované vonkajšiemu prostrediu, nadzemná časť adekvátna koreňovému systému
Výsadba bude realizovaná vo viacerých lokalitách mesta.  Vrátane dopravy na miesto plnenia. Za všetky škody spôsobené pri výkone prác v plnej miere zodpovedá dodávateľ predmetu Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady a škody odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. Prípadnú reklamáciu vád plnenia predmetu tejto zmluvy je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po zistení vady v písomnej forme zápisom do PD
Dodávateľ je povinný viesť si evidenciu vyprodukovaného organického odpadu a tieto údaje odovzdá spolu s originálmi záznamov z PD.
Cena za dodávku rastlín dodávateľovi uhradená jednorazovo na základe fakturácie za kalendárny mesiac, v ktorom bude kompletne ukončená výsadba rastlín. Cena za výsadbu a údržbu záhonov bude dodávateľovi uhrádzaná v rovnomerne vysokých mesačných splátkach za jednotlivé mesiace plnenia tejto zmluvy na základe fakturácie vykonanej po skončení každého kalendárneho mesiaca a po podpísaní pracovných záznamov v PD zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
V odôvodnených prípadoch môže dodávateľ zvýšiť čerpanie mesačnej čiastky do 5 % z celkovej sumy po predbežnom písomnom odsúhlasení objednávateľom, pričom celková dohodnutá ročná suma sa nemení
Ak došlo ku kráteniu mesačnej finančnej čiastky dodávateľ je povinný doručiť faktúru zníženú o príslušnú sumu. Splatnosť faktúry je 14 pracovných dní odo dňa doručenia.
Vykonávané práce je dodávateľ povinný vykazovať do PD dvojmo podľa návodu v PD. PD slúži ako doklad prvotnej evidencie plnenia zmluvy, zadávania a hodnotenia prác, zápisov o neplnení úloh a hodnotenia prác . PD zabezpečí objednávateľ a po uplynutí trvania zmluvy je dodávateľ povinný uchovať  PD k archivovaniu nepoškodený po dobu 3 rokov.
Dodávateľ je povinný na vyzvanie osobne predkladať k podpisu zodpovednému pracovníkovi  záznamy v PD. Zodpovedný pracovník svojím súhlasným vyjadrením preberá vykázané práce. V prípade nevykonania alebo nízkej kvality vykázaných prác ich neprevezme a navrhne finančný postih  alebo vyzve k odstráneniu nedostatkov s uvedením termínu ich odstránenia.
Dodávateľ je povinný rešpektovať pokyny uvedené v PD čo do rozsahu, kvality aj časového vymedzenia .  Originál záznamov z PD odovzdá dodávateľ pravidelne objednávateľovi oproti podpisu zodpovednému pracovníkovi odboru ŽP najneskôr do 3 pracovných dní po ukončení mesiaca.
Objednávateľ si vyhradzuje právo priebežnej kontroly vykonávania prác za účasti dodávateľa a prostredníctvom zodpovedného pracovníka odboru ŽP priamo v teréne na zazmluvnených plochách konzultovať postup a kvalitu prác.
Dodávateľ je povinný uviesť na zodpovedného pracovníka telefónne číslo, na ktorom je možné skontaktovať sa s dodávateľom v určenú hodinu od 7.00 – 16.00 hod v pracovných dňoch a zabezpečiť zodpovedného pracovníka za účelom kontroly a preberania prác, v prípadoch naliehavých úloh a potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať túto činnosť na základe dohodnutých podmienok na dobu určitú od účinnosti tejto zmluvy do 30.10.2024.Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS doručiť  objednávateľovi členenie ceny v nasledovnom zložení   :
Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z ceny za dodávku rastlín a ceny za výsadbu a údržbu záhonov :      Cena za dodávku rastlín je vo výške: cena bez DPH: €             DPH 20%: €             cena s DPH: €      Cena za výsadbu a údržbu záhonov je vo výške: cena bez DPH: €             DPH 20%: €             cena s DPH: €

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

územie mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.05.2024 08:53 — 30.10.2024 08:54

295,00 m2 celý predmet zákazky

49 981,00

41 651,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2024 09:04

22.03.2024 08:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2024 09:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 175
 82
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2024 16:51 - Vstupná ponuka 49 440,00 € Cena s DPH
22.03.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 43 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS