• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2024 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 10:55

Detail zákazky Z20241940

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2024 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 10:55

Základné údaje

Z20241940

OF-286275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9082274

Objednávateľ

00632830

Centrum sociálnych služieb STUDIENKA

Novoť 976, Novoť, 02955, SVK

Dodávateľ

36721191

MT PELET, spol. s.r.o.

Priemyselná zóna 510, Závažná Poruba, 03202, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevné pelety

Drevné, pelety, drevené, peletky EN plus A1

  • 09111400-4 - Drevné palivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevné pelety
Funkcia
Drevné pelety v kvalite podľa normy ENplus A1 voľne sypané, dodané v cisterne s pneumatickým vyprázdňovaním, vrátane dopravy, nafúkania do zásobníkov a váženia na mieste plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka mm 3,15 40
Priemer mm 5 7
Objemová hmotnosť kg/m3 600 750
Výhrevnosť MJ/kg 16,5
Voda % 10
Obsah popola % sušiny 0,7
Obsah síry % sušiny 0,04
Obsah dusíka % sušiny 0,3
Obsah chlóru % sušiny 0,02
Jemné častice (<3,15 mm) % 1,0
Mechanická odolnosť % 98
Prísady % 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia cisternou určenou na prepravu peliet vybavenou certifikovanou váhou s tlačiarňou, koncovka Ø 10 cm. Objednávateľ požaduje zabezpečiť koncovku, prípadne redukciu kompatibilnú s koncovkou v sklade peliet objednávateľa. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa.
Vrátane plnenia do zásobníka nafúkaním, so súčasným odsávaním prachu a vážením na mieste plnenia. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ bezprostredne po vykládke dodaných peliet odovzdá Objednávateľovi doklad o dodanom množstve peliet vytlačený so zabudovanej váhy.
Drevné pelety musia byť  dodávané v kvalite podľa normy ENplus A1, zodpovedajúcej požiadavkám na kvalitu predpísaných palív triedy "A1" v súlade s účelovým a funkčným určením kotlov na spaľovanie drevných peliet v zariadení HERZ firematic BioControl.
Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží certifikát s prideleným identifikačným číslom podľa systému ENplus A1, ktorý bude potvrdzovať, že dodávateľ je certifikovaný výrobca a/alebo certifikovaný predajca výrobku/produktu drevné pelety. Predložením certifikátu s prideleným identifikačným číslom dodávateľ preukáže, že dodávané pelety spĺňajú požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží jednotkovú cenu za 1 tonu drevných peliet vrátane dopravy na miesto plnenia s rozpisom sadzby a výšky DPH, ceny v EUR bez DPH a ceny v EUR s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na predmet zákazky bude uzatvorená Kúpna zmluva. Dodanie predmetu Kúpnej zmluvy sa uskutoční na základe čiastkových objednávok a to najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. Zadanie čiastkových objednávok bude podmienené voľnou kapacitou zásobníkov u Objednávateľa. Platnosť zmluvy je do vyčerpania množstva, alebo ak nenastanú udalosti popísané v zmluve podľa ktorých je možné zmluvu ukončiť.
Dodávateľ nebude limitovať čiastkové objednávky objednávateľa minimálnym množstvom objednaného tovaru v jednej dodávke.
Dodávateľ dodá tovar na dohodnuté miesto na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady, vrátane zabezpečenia  všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení v súlade s platnými normami.
V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek povinnosť alebo záväzok stanovený v tejto Kúpnej zmluve, alebo vyplývajúci z dohody uzavretej na jej základe, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty zákazky.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať kúpnu cenu dodaného a prevzatého tovaru po každej jednotlivej dodávke, pokiaľ sa s Objednávateľom nedohodne na inom systéme fakturácie.
Faktúra je splatná do 30-tich dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou, musí byť čitateľná od jej vydania až do konca obdobia na uchovávanie faktúr a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom a doklad o vážení tovaru pri dodaní. Ak je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny, má Dodávateľ právo na úrok z omeškania vo výške podľa predpisov obchodného práva.
Objednávateľ je povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry predloženej Dodávateľom za predpokladu, že tovar bol dodaný v súlade s touto Kúpnou zmluvou.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Kúpnej zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novoť č. 976, Novoť, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika

25.03.2024 10:00 — 31.07.2024 00:00

70,00 tona

21 875,28

18 229,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2024 13:31

22.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 80
 54
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2024 08:43 - Vstupná ponuka 21 866,34 € Cena s DPH
21.03.2024 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 21 540,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS