• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2024 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 12:20

Detail zákazky Z20241932

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2024 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 12:20

Základné údaje

Z20241932

OF-284746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9099716

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36261688

ADAMED, s.r.o.

E.F. Scherera 38/4799 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné bezdrôtové vreckové ultrazvuky

vreckové ultrazvuky

  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné USG s príslušenstvom (zobrazovací tablet a prenosný obal)
Funkcia
vreckové USG riešenie - digitálny ultrazvukový prístroj vreckových rozmerov pre urgentné vyšetrenie srdcovo-cievnych tráum a s možnosťou vyšetrenia abdomenu, mäkkých častí a pľúc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prenosné USG s príslušenstvom (zobrazovací tablet a prenosný obal) ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Ovládanie USG prístroja komplexné ovládanie USG prístroja  jednou rukou, bezdrôtové riešenie prenosu do zobrazovacej jednotky
1.2. Vybavenie prístroja prístroj je vybavený integrovanou dvojicou sond (lineár, kardio) pre rýchle vyšetrenie srdca, abdoménu a mäkkých častí
1.3.  Sektorová sonda multifrekvenčná sektorová sonda pre vyšetrenie srdca a abdomenu s automatickým prispôsobením frekvencie hĺbke aktuálneho zobrazenia pre čo najrýchlejšie určenie diagnózy
1.3.1. Parametre sektorovej sondy min. rozsah 1,7 - 3,8 MHz
1.4. Lineárna sonda multifrekvenčná lineárna sonda pre vyšetrenie vaskulárnych a mäkkých častí s automatickým prispôsobením frekvencie hĺbke aktuálneho zobrazenia pre čo najrýchlejšie určenie diagnózy
1.4.1. Parametre lineárnej sondy min. rozsah 3,3 - 8,00 MHz
1.5. Maximálna váha prístroja 400g
1.6. Softvér umožňujúci vytváranie personalizovaných vyšetrovacích protokolov
1.7. Zobrazovanie merania rozmerov pomocou dištančného kalipru priamo v prístroji; Color dopler (CFM); M-Mód (M); optimalizácia B-obrazu automaticky vo všetkých hĺbkach zobrazenia
1.8. Zobrazovacia hĺbka minimálna hĺbka zobrazenia 24 cm
1.9. Aplikačné prednastavenia možnosť výberu aplikačných prednastavení (presetov), min. abdominálny; gynekologicko-pôrodnícky; pľúca; mäkké tkanivá; cievny; echo; LUNG protokol; muskuloskeletálny (MSK) a podpovrchové štruktúry
1.10. Konektivita DICOM
1.11. Ďalšie požiadavky prístroj vybavený nabíjateľným akumulátorom s výdržou min. 60 minút pri plnom nabití; USG zbalené v transportnom obale odolné voči pádu z výšky min. 1 metra
1.12. Zobrazovací tablet uhlopriečka: min 8,3"; operačný systém: iOS; úložisko na tablete: min. 64GB; pripojiteľnosť WiFi a možnosť ukladania dát do vzdialeného úložiska dát (cloud)
1.13. Obal na príslušenstvo odolný, robustný, transportný o  objeme max 4,8l pre USG zariadenie, zobrazovací tablet a príslušenstvo s mäkkou výstelkou zabezpečujúcou ochranu zariadení aj pred vodou IP 67
1.13.1. Farba obalu červená alebo oranžová
1.13.2. Logo kruhové logo - Záchranná zdravotná služba Košice, umiestnené v strede obalu z vonkajšej otvárateľnej strany na vrchu; pod ním umiestený nápis USG
1.13.3. Logo - rozmer priemer 6cm
1.13.4. Ďalšie požiadavky na logo potlač loga musí byť odolná pôsobeniu vonkajších vplyvov ako sú odery, umývanie a dezinfekcia alkoholom; logo bude úspešnému uchádzačovi dodané do 2 pracovných dní
1.13.5. Hmotnosť obalu max 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (ďalej len "KZ") vrátane inštalácie, funkčnej skúšky, protokolárneho odovzdania predmetu zákazky, návodov na používanie v slovenskom jazyku a zaškolenia obsluhy.
2. Požaduje sa dodanie tovaru v lehote najneskôr do 45 pracovných dní od účinnosti KZ.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1. triedy kvality, v originálnom balení.
4. Od dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní poskytnúť technickú špecifikáciu na odsúhlasenie požadovaných parametrov, žiadateľ si vyhradzuje právo odmietnuť ponúkaný tovar, ktorý nespĺňa požadované technické parametre.
5. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Dodávka predmetu zmluvy bude realizovaná jednorázovo, čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu KZ.
7. Od dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti KZ predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky, pre ktoré platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode." Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo českom  jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode. Registrácia (kód) ŠUKL.
8. Od dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti KZ predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v rozsahu: cena v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu v EUR s DPH, a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku a vyobrazenie výrobku.
9. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH.
11. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
12. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritéria) po prekontrolovaní je možné tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
15. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
16. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
18. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou.
19. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
20. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
21. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie KZ.
23. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
24. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

29.03.2024 08:00 — 03.06.2024 15:00

15,00 ks

104 400,00

87 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru plnenia zákazky na základe osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2024 11:08

26.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2024 14:46 - Vstupná ponuka 104 400,00 € Cena s DPH
26.03.2024 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 103 990,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS