00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Šatníkové skrine
šatníkové skrine , nábytok
Tovar, Služba
1. Šatníkové skrine
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová šatňová skriňa 2 dverová, uzamykateľná s cylindrickým zámkom, viď príloha vzoru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet 2 dverových šatňových skríň | ks | 100 | ||
Počet dverí | ks | 2 | ||
Celková šírka | mm | 600 | 700 | |
Celková hĺbka | mm | 450 | 550 | |
Celková výška | mm | 1850 | 2000 | |
Oceľový plech hrúbka | mm | 0,6 | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Samostatné uzamykanie dverí | uzamykanie (jednobodové na kľúč), cylindrická vložka /zámok s min. 2 kľúčmi |
Minimálna výbava oddielu: vnútro jedného boxu | tyč, polica nad tyčou, háčik na boku skrinky |
Skrinka musí byť na nožičkách | |
Obsahuje vetracie otvory na dverách, menovka na dverách | |
Materiál | celokovová zváraná alebo montovaná skrinka vyrobená z oceľového plechu |
Farba | šedá, napr.RAL 7035 |
Povrchová farba stála, odolná voči oteru, umývateľná, zdravotne nezávadná. | |
Výroba skriniek podľa normy | ISO 9001: 2008 a ISO 14001: 2004 |
Zostava musí byť dodávaná v celku | |
Predpríprava na zoskrutkovanie zostáv dokopy |
Názov |
Výsledkom bude Rámcová dohoda na obdobie 12 mesiacov. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania - sklad MTZ. (bez euro palety) |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod. |
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ). |
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list a faktúra. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 14 pracovných dní. |
Požaduje sa komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou manipuláciou, resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) po dobu min. 24 mesiacov |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a |
nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon |
udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
100,00 ks
16 603,00
16 603,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2024 11:42
22.03.2024 10:30
22.03.2024 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.03.2024 11:50 - Vstupná ponuka | 16 603,00 | € | Cena bez DPH |
21.03.2024 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: