46643206
UNICARBACK, s.r.o.
Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK
Kosenie zelene v okolí obchodných centier
kosenie, hrabanie, odvoz a likvidácia odpadu
Služba
1. Kosenie zelene
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Kosenie zelene v okolí obchodných centier. Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (zákon č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Pokosená tráva musí byť z priestranstva odvezená bezodkladne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov | ks | 10 | ||
Celková plocha jedného kosenia | m2 | 29827 | ||
Počet kosieb za rok | ks | 5 | ||
CELKOVÉ ROČNÉ MNOŽSTVO KOSENIA | m2 | 149135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 5 cm. V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien. | |
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. Kosenie trávnatých plôch ( a služby spojené s kosbou) sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa minimálne 5x ročne v závislosti od klimatických a vegetačných podmienok, pričom presné termíny sú: 14.04; 10.05; 01.06; 01.08; 20.09. | Obchodné centrum v Nové Zámky 10 500m2, Vráble 2622m2, Zlaté Moravce 2026m2, Tlmače 1564m2, Komárno 1490m2, Šurany 686m2, Kolárovo 1564m2, Hurbanovo 1960m2, Levice 2595m2, Šaľa 4820m2. |
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 10 kalendárnych dní od termínu určeného v objednávke. | |
Pokosená tráva musí byť z priestranstva odvezená bezodkladne. | |
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy. |
Názov |
Celková výmera kosby je 149135 m2. Jedná sa o predpokladané množstvo, presná výmera bude uvedená v objednávkach. Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie služieb je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na poskytnutie služby v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným objednávkam a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
Rozsah požadovaných služieb bude určený na základe samostatnej objednávky potvrdenej zodpovednou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný nastúpiť na výkon dodania predmetu dohody do 24 hodín po obdržaní písomnej objednávky zodpovednej osoby objednávateľa. Požadované úkony uvedené v objednávke sa dodávateľ zaväzuje vykonať podľa dohodnutého termínu uvedeného v jednotlivých objednávkach, najneskôr však do 10 kalendárnych dní po prevzatí objednávky. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu dohody. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodania, poskytnutia alebo vykonania celého Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Pri plnení predmetu dohody je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mobiliár, zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov. |
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla. |
Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky. Splatnosť faktúr je 45 dní. Objednávateľ neposkytuje preddavky. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového/účtovného dokladu, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na prepracovanie, pričom pri opätovnom predložení opravenej faktúry lehota jej splatnosti plynie odznova, t. j. do 45 dní odo dňa jej opätovného doručenia objednávateľovi. |
Služby, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto dohody a konkrétnych objednávok nebudú uhradené. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný byť označený logom objednávateľa počas poskytovania služieb na zákazke. Označovacie prostriedky dodá objednávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na priestranstve, na ktorých realizuje službu. Odstrániť nakosenú trávu z komunikácii. |
Dodávateľ je povinný pri kosení krovinorezom používať ochranné plachty. |
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami, potvrdené preberacími protokolmi. |
Dodávateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi. |
Zmluvná cena musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutou službou (priame aj nepriame, vrátane dopravných nákladov). |
Dodávateľ na plnenie rámcovej dohody, musí brať do úvahy, že ma k dispozícií dostatočné strojné a technické vybavenie a to záhradný traktor so zberom, krovinorez, fúkar, vozidlo na vývoz BRO, ochranná plachta. |
Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia dohody. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. V prípade spokojnosti zo strany objednávateľa možnosť predĺženia na dobu neurčitú. |
Túto dohodu je možné meniť len výslovnou dohodou zmluvných strán prostredníctvom vyhotovenia dodatku k dohode v písomnej forme a to v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ môže od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade, ak sú splnené podmienky uvedené v § 19 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dodávateľ je povinný oznámiť začiatok, prerušenie a ukončenie čiastkového poskytovania služby okamžite formou sms správy na číslo uvedené v objednávke |
Zmluvné podmienky plnenia tejto dohody sa riadia ustanoveniami OPEP. |
Nitriansky, Slovenská republika
14.04.2024 06:00 — 29.09.2024 22:00
149 135,00 m2
7 456,75
7 456,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2024 16:12
22.03.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2024 22:09 - Vstupná ponuka | 7 456,75 | € | Cena bez DPH |
21.03.2024 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 456,75 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: