• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 13:50

Detail zákazky Z20241890

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 13:50

Základné údaje

Z20241890

OF-286516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9060443

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

37277197

Marián Matúšek

Suchá nad Parnou 439, Suchá nad Parnou, 91901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie prepravy osôb autobusom

preprava, autobus

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prepravy osôb klimatizovaným autobusom
Funkcia
autobusová preprava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava osôb  klimatizovaným autobusom ks 1
Počet prepravovaných osôb osoba 17 24
Počet dní dni 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na prepravu 1. deň: 17.05.2024, piatok, 19 – 24 osôb 7:30 – 9:30 hod transport z Viedne – centrum -  do Bratislava, Volkswagen Slovakia, 9:30 – 11: 15 hod exkurzia vo Volkswagene11:15 – 11:25 hod transport z Volkswagen Slovakia na hrad Devín
pokračovanie 11:30 – 12:30 hod exkurzia hrad Devín,12:30 – 12:50 hod transport z hradu Devín do centra Bratislavy, hotel IBIS
Požiadavky na prepravu 2. deň: 18.05.2024, sobota, 19 – 24 osôb 9:00 – 9:45 hod transport z centra Bratislavy, hotel IBIS na hrad Červený kameň, Častá, 10:15 – 11: 15 hod exkurzia hrad Červený kameň + čas na prezretie okolia, 11:45 – 12:00 hod transport
pokračovanie z hradu Červný kameň do Majolika, Modra, 12:00 – 13:00 hod exkurzia Majolika, Modra,13:00 – 13:10 hod transport z Majoliky Modra do Pezinka, centrum, resp. malokarpatské múzeum M.R. Štefánika 4
pokračovanie 13:10 – 14:00 hod obed v Pezinku,14:00 – 16:00 hod exkurzia Malokarpatské múzeum, Pezinok,16:00 – 16:45 hod transport z Malokarpatské múzeum, Pezinok do Bratislavy, centrum, hotel IBIS
Požiadavky na prepravu 3. deň: 19.05.2024, nedeľa, 17 – 22 osôb 9:30 – 12:15 hod transport z Bratislavy, centrum, hotel IBIS do Budapešti, centrum
Požiadavka na typ autobusu klimatizovaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča,  náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, parkovné, stojné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby.
Stravu vodiča verejný obstarávateľ nezabezpečuje.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.05.2024 07:00 — 19.05.2024 13:00

1,00 kpl.

2 550,00

2 125,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2024 13:30

19.03.2024 13:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 351
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2024 19:25 - Vstupná ponuka 2 550,00 € Cena s DPH
19.03.2024 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 2 544,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS