• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 09:05

Detail zákazky Z20241881

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 09:05

Základné údaje

Z20241881

OF-286495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9060437

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hubky, utierky na riad, drôtenky, alobal, mikrot. sáčky, materiálne vybavenie stravovacej prevádzky

Hubky, utierky na riad, drôtenky, alobal, mikrot. sáčky, materiálne vybavenie stravovacej prevádzky

  • 39514200-0 - Kychynské utierky
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39525600-4 - Utierky na riad
  • 44174000-0 - Fólia
  • 33711730-3 - Špáradlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hubková-špongiová utierka
Funkcia
Hubková-špongiová utierka, extra savá, materiál celulóza, minimálne 15x18cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 150
 2. Froté utierky na umývanie
Funkcia
Froté utierky na umývanie kuchynských povrchov, riadu, savé, materiál bavlna minimálne 35 x 35 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 150
 3. Drôtenka oceľová - 50 g
Funkcia
Umývanie riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 300
 4. Hubka na riad 7,8 x 5 x 2,5 cm - bal po 10 ks
Funkcia
Umývanie riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 75
 5. Hubka na riad tvarovaná - 15,5 x 6,5 x 4cm
Funkcia
Umývanie riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 250
 6. Obalové materiály pre potraviny
Funkcia
Balenie potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Potravinárska fólia min. 45 cm x 300 m, určená na balenie potravinárskych výrobkov a mäsa ks 30
Mikrotén. tašky, rola 250ks v bal., transparentné, odtrhávacie, nosnosť od 3 do 5kg ks 150
Alobal min. 45 cm x 150 m, materiál ALU ks 7
 7. Utierka univerzálna
Funkcia
Utierka univerzálna, suché aj mokré použitie, materiál viskóza, rozmer min. 38 x 40 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 100
 8. Špáradlá hyg. balené ( bal. - 1000 ks)
Funkcia
Špáradlá hyg. balené ( bal. - 1000 ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špáradlá hyg. balené ( bal. - 1000 ks) bal 5
 9. Špajdle od 25 do30 cm
Funkcia
Špajdle od 25 do 30 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špajdle od 25 do 30 cm ks 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka 25-30 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 prac. dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 prac. od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 prac. od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Uvádzané množstvá sú orientačné, objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 967,00 bal./ks

1 931,04

1 609,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2024 11:13

19.03.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 813
 59
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2024 12:41 - Vstupná ponuka 1 920,00 € Cena s DPH
18.03.2024 18:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS