• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 13:55

Detail zákazky Z20241844

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 13:55

Základné údaje

Z20241844

OF-286394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9054340

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy

chémia, vyšetrenia

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. QIAamp DNA Blood Mini Kit Balenie 1
2. Bosphore FVL Detection Kit v3 (50 Rxn/Box) Balenie 1
3. Bosphore Prothrombin Detection Kit v3 (50 Rxn/Box) Balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Extrakčný kit založený na silika-membránovej technológií určený na purifikáciu do 12 µg genomickej, mitochondriálnej alebo vírusovej DNA z krvi alebo telesných tekutín kat.č. 51104
1. Kit na 50 reakcií
1. Vstupný materiál čerstvá alebo zmrazená krv
1. Možnosť automatizácie na prístroji Qiacube
1. Proteáza súčasťou kitu
1. Výťažok izolovanej DNA – 4-12 µg
2. Real-time PCR kit pre detekciu mutácie faktora FV (konkrétne G1691A) v ľudských biologických vzorkách krvi
2. Mutovaná alela FV je detegovaná prostredníctvom fluorescenčného kanála FAM
2. Wild-type alela FV je detegovaná prostredníctvom fluorescenčného kanála HEX
2. Kit musí byť CE-IVD certifikovaný
2. Kit na 50 reakcií, obsahujúci PCR-Mix, negatívnu a pozitívnu kontrolu
2. Protokol musí byť validovaný pre použitie s prístrojom Rotorgene Q
3. Real-time PCR kit pre detekciu mutácie faktora FII (konkrétne G20210A) v ľudských biologických vzorkách krvi
3. Mutovaná alela FII je detegovaná prostredníctvom fluorescenčného kanála FAM
3. Wild-type alela FII je detegovaná prostredníctvom fluorescenčného kanála HEX
3.  Kit musí byť CE-IVD certifikovaný
3. Kit na 50 reakcií, obsahujúci PCR-Mix, negatívnu a pozitívnu kontrolu
3. Protokol musí byť validovaný pre použitie s prístrojom Rotorgene Q
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pre zachovanie kontinuity laboratórnych experimentov v prebiehajúcom výskume a jednotnosť výsledkov je nevyhnutné používať konkrétne validované kity. Použitie iných chemických súprav by mohlo negatívne ovplyvniť výsledky experimentov. Z uvedeného dôvodu obstarávateľ nepripúšťa dodanie ekvivalentu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme alebo v elektronickej forme na adresu zadanú Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronickej platformy a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.03.2024 08:00 — 10.04.2024 12:00

1,00 sada

1 100,00

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2024 12:49

18.03.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2024 06:46 - Vstupná ponuka 1 097,00 € Cena bez DPH
18.03.2024 06:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 097,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS