• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2024 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 09:25

Detail zákazky Z20241839

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2024 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 09:25

Základné údaje

Z20241839

OF-286424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9054338

Objednávateľ

31810209

Centrum voľného času

Gessayova 6, Bratislava, 85103, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery 2024

tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MP C2503H - 841925 - black Pre laserovú tlačiareň RICOH originál Alebo kompatibilny pre min 9500stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 4
 2. MP C2503H - 841927 - magenta Pre laserovú tlačiareň RICOH originál Alebo kompatibilny pre min 9500stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 3
 3. MP C2503H - 841926 - yellow Pre laserovú tlačiareň RICOH originál Alebo kompatibilny pre min 9500stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 3
 4. MP C2503H - 841928 - cyan Pre laserovú tlačiareň RICOH originál Alebo kompatibilny pre min 9500stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 3
 5. W1106A Pre laserovu tlačiareň HP Laserjet originál Alebo kompatibilny pre min 1000stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 12
 6. toner čierny pre OKI MC883dn originál Alebo kompatibilny pre min 7000stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 19
 7. toner azúrový pre OKI MC883dn originál Alebo kompatibilny pre min 7000stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 16
 8. toner žltý pre OKI MC883dn originál Alebo kompatibilny pre min 7000stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 16
 9. toner purpurový pre OKI MC883dn originál Alebo kompatibilny pre min 7000stran
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 16
 10. toner čierny do XEROX B1022 originál alebo kompatibilný pre min 13700 strán
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presnej špecifikácie ponúkaného tovaru a jednotkových cien
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Nový, doposiaľ nepoužitý  a nerepasovaný tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a, čím sa rozumie vyloženie dodávaného tovaru na objednávateľom určené miesto V OBJEKTE objednávateľa.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku, vynesenia a uloženia v mieste dodania.
Jednotlivé hore uvedené počty merných jednotiek (ks) sú uvedené ako predpokladané.
Náležitosti dodania tovaru:
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva, termínov dodania a miesta dodania,
-dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky na plnenie od objednávateľa,
- dodávateľ do troch pracovných dni od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú objednávateľ bude zasielať čiastkové objednávky,
-požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa -podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody,
- dodanie bude požadované v čase od 9:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru,
-tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH, všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent,
- úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručených faktúr prílohou ktorých bude dodací list. Splatnosť faktúr je 30 dní.
Nepredloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu v tvare uvedenom v predmete zmluvy/rámcovej dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody (neuvedenie odchodnej značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, iné gramáže, objemy atď...)
bude považované za podstatné porušenie/neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom odstúpenia/ukončenia zmluvného vzťahu.
Platí alebo ekvivalentne iné. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody.
Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/dohody na obdobie  12 mesiacov alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr.
Odstúpenie od zmluvy/rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje objednávateľ najmä:
- nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy
- dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v rozpočte
- dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet zmluvy/rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvou/rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so z zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil)
- omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni
- nedodanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody z dôvodov na strane dodávateľa.
-špecifikácia ponúknutého vlastného návrhu dodávateľa nie je podľa posúdenia objednávateľa ekvivalentnou náhradou
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/rámcová dohoda považovaná za ukončenú.
Miesta dodania, budú vždy určené v čiastkových objednávkach (5 centier voľného času Centrum voľného času Gessayova Gessayova 6,851 03 Bratislava,Centrum voľného času Klokan,Batkova 2,841 01 Bratislava 42,Centrum voľného času,Kulíškova 6,821 08 Bratislava,Centrum voľného času Levík,Hlinícka 3,831 05 Bratislava,Centrum voľného času - Elokované pracovisko,Štefánikova 35,811 04 Bratislava
záručná doba minimálne 24 mesiacov po dodaní
je potrebné kalkulovať ponukovú cenu pre maximálne počty uvedené pri položkách
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronicky, jednotková cena za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta,všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent,
. v rozpočte dodávateľ uvedie obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, ktoré bude v priebehu platnosti rámcovej dohody dodávať objednávateľovi,
. poradie položiek predmetu zmluvy v rozpočte nie je prípustné meniť. Ekvivalentný tovar v rozpočte zvýrazní inou farbou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gessayova 6, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

5 204,35

4 336,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.03.2024 11:16

16.03.2024 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.03.2024 14:53 - Vstupná ponuka 5 204,35 € Cena s DPH
15.03.2024 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 5 202,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS