• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2024 11:05

Detail zákazky Z20241830

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2024 11:05

Základné údaje

Z20241830

OF-286390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9067377

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

FN 115019 x

SANOVA Pharma GesmbH

Haidestraße 4, Wien, 1110, AUT

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Injektor MR kompatibilný

injektor, dávkovač kontrastnej látky

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlakový injektor na MRI.
Funkcia
Tlakový injektor kontrastnej látky a fyziologického roztoku na MRI.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlakový injektor na MRI ks 1
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku KL ml/s 0,1 10
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku NaCl ml/s 0,1 10
Rozsah programovania tlaku KL a NaCl PSI 10 325
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pojazdná verzia áno
Nastavenie objemu kontrastnej látky minimálne 0,1 ml do max objemu striekačky/valca/fľašky
Nastavenie objemu NaCl minimálne 0,1 ml do max objemu striekačky/valca/fľašky
Možnosť požitia predplnených syringov KL voliteľné
Možnosť nastavenia páuz v sekundových intervaloch voliteľné
Konzola - farebná, dotykom ovládateľná obrazovka áno
Monitoring prietoku áno
Rôzne injekčné módy áno
Zobrazenie grafu tlaku v reálnom čase áno
Transparentné použitie originálnych balení ako KL tak aj NaCl priamo k pacientovi voliteľné
Požaduje sa možnosť denného použitia ŠZM áno
Nastavenie času skenovania voliteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a inštalácie do funkčných priestorov MRi počas prevádzky, uvedenia do riadnej prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a  laickej údržby predmetu plnenia v mieste plnenia.
Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 3 hodiny.
Požaduje sa predložiť elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet.
Požaduje sa predložiť elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek)..
Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia.
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp.na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Požaduje sa komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou manipuláciou, resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) po dobu min. 24 mesiacov od doby inštalácie prístroja, v rámci ktorého sa Dodávateľ zaväzuje dodržať nasledovné:
1. Nástup servisného technika do max. 48 hodín od nahlásenia poruchy,
2. Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu,
3. Dostupnosť náhradných dielov od uvedenia prístroja do prevádzky min. 10 rokov,
4. Telefonický kontakt na servisného technika (HotLine podpora),
5. Bezpečnostno-technická kontrola min. 1 x za 24 mesiacov (pred ukončením záručnej doby)
6. V prípade neodstránenia poruchy do sedem pracovných dní od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať min. 1 deň vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa,pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPEP z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to v lehote najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
Sankcie:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Dodávateľ je oprávnený požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

10.05.2024 14:00

1,00 ks

28 100,00

28 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2024 09:55

20.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2024 08:57 - Vstupná ponuka 28 100,00 € Cena bez DPH
20.03.2024 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS