36570460
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Komenského 50, Košice, 04248, SVK
36170305
MR SERVIS spol.s r.o.
Mäsiarska 30, Košice, 04001, SVK
Deratizácia kanalizačnej siete prevádzok a nebytových priestorov závodu Humenné
deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Deratizácia kanalizačnej siete (kanalizačných šácht) zahŕňa rozloženie nástrah |
Deratizácia nebytových priestorov zahŕňa rozloženie nástrah vo vnútorných priestoroch deratizovaných objektov |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizácia kanalizačných šácht - I. etapa jarná | ks | 830 | ||
Deratizácia nebytových priestorov - I.etapa jarná - nástrahy do objektov | ks | 114 | ||
Deratizácia kanalizačných šácht - II. etapa jesenná | ks | 830 | ||
Deratizácia nebytových priestorov - II.etapa jesenná - nástrahy do objektov | ks | 114 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná - I. etapa | 1x - v termíne: marec 2024 - apríl 2024 |
Deratizácia jesenná - II. etapa | 1x - v termíne: október 2024 - 15. november 2024 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Lokality deratizácie: Administratívna budova + sklady v Medzilaborciach (10ks staničiek), ČOV Medzilaborce (5ks staničiek), Administratívna budova v Humennom + sklady (20ks staničiek), ČOV Pakostov (2ks staničiek), ČOV Myslina (4ks staničiek), ČOV Zbudské Dlhé (4ks staničiek), ČOV Kamenica nad Cirochou (4ks staničiek), ČOV Humenné (30 ks staničiek), Administratívna budova Snina + sklady (8 ks staničiek), ČOV Snina (7 ks staničiek), ČOV Belá nad Cirochou (8 ks staničiek), ČOV Dlhé nad Cirochou (4 ks staničiek), ČOV Stakčín (4 ks staničiek), ČOV Ulič (4 ks staničiek) |
Lokality deratizácie šachty: Medzilaborce (100ks), Pakostov (9ks), Myslina (7ks), Hrabovec nad Laborcom (2ks), Zbudské Dlhé (6 ks), Hankovce (3 ks), Ľubiša (6 ks), Udavské (16 ks), Veľopolie (5 ks), Kochanovce (9 ks), Lackovce (12 ks), Modrá nad Cirochou (12 ks), Kamenica nad Cirochou(22 ks), Kamienka (8 ks), Chlmec (6 ks), Ptičie (10ks ), Jasenov (15ks), Brestov (12 ks), Humenné (290 ks), Snina (180 ks), Belá nad Cirochou (25 ks), Dlhé nad Cirochou (20 ks), Ulič (15ks), Stakčín (20ks), Zemplínske Hámre (20 ks) |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. Dodávateľ preukáže toto plnenie platným poistným certifikátom / zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom svojich prác, a to bez obmedzenia, na čiastku vo výške 100 000 EUR |
preukázanie zodpovednosti v prípade nutnosti krytia na spôsobených škodách zo strany dodávateľa
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby a a je povinný zabezpečiť regulácie živočíšnych škodcov zodpovedne s dôrazom na kvalitatívne a bezpečnostné požiadavky v zmysle normy STN EN 16636:2015. Dodávateľ preukáže svoju spôsobilosť platným certifikátom spôsobilosti v zmysle normy STN EN 16636:2015. |
preukázanie spôsobilosti z hľadiska kvality poskytovanej služby a dodržiavanie bezpečnostných postupov a vybavenosti z hľadiska technického vybavenia (vozidlá vybavené svetelným signalizačným zariadením v premávke, predeleným zadným priestorom pevnou prepážkou a podobne) k výkonu služby tak aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti vykonávania služby.
Osloboditeľov 108, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
20.03.2024 13:29 — 15.11.2024 13:30
1,00 celok
7 000,00
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2024 13:34
18.03.2024 13:28
18.03.2024 13:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2024 12:46 - Vstupná ponuka | 7 000,00 | € | Cena bez DPH |
18.03.2024 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: