• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2024 08:50

Detail zákazky Z20241777

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2024 08:50

Základné údaje

Z20241777

OF-286279

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9108634

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - vajcia

Slepačie vajcia

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Slepačie vajcia
Funkcia
Slepačie vajcia na ďalšie spracovanie a na zabezpečenie chodu prevádzky stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvé slepačie vajcia
veľkosť L
trieda "A"
trvanlivosť minimálne 21 dní od dodania
škrupiny čisté, neporušené
označené kódom vyrazeným na vajíčku
preverené veterinárnou kontrolou
balenie po 30 ks v preložkách
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle Objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí Objednávateľ Dodávateľovi.
Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesto Objednávateľa a to na pracovisko v Košiciach bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Miesto plnenia je uvedené v rámcovej dohode.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v dohode, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 6 mesiacov.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Cena zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania Objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej Objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie podľa ustanovenia § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ručenie, ručiteľské vyhlásenie) od akejkoľvek tretej osoby vo vzťahu k pohľadávkam, ktoré by mu vznikli voči Objednávateľovi. Porušením tohto záväzku vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty zo strany Dodávateľa v sume rovnajúcej sa 2 % istiny pohľadávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti 1. trieda, množstve a  prevedení podľa jednotlivých objednávok Objednávateľa spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách.
Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení, ktoré neovplyvňuje kvalitu tovaru a chráni ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi, v nepoškodených obaloch, bez pachov a plesní.
Na dodacom liste resp. na obaloch  musia byť označenie tovaru  v slovenskom alebo českom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Dodaný tovar nesmie mať v čase jeho odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho expiračnej doby. V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar - potraviny s vyčerpanou expiračnou dobou o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jej dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto tovar späť Dodávateľovi na náklady Dodávateľa.
Objednávateľ nie je povinný Dodávateľovi za vrátený tovar zaplatiť a zároveň Objednávateľ oznámi Dodávateľovi, či naďalej trvá na dodaní objednaného tovaru. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného tovaru v rovnakom množstve a druhu v súlade s objednávkou, Dodávateľ je povinný vrátenú časť tovaru bezodkladne nahradiť čerstvejším tovarom.
Objednávanie tovaru bude prebiehať počas trvania rámcovej dohody na základe elektronickej objednávky t.j. e-mailom, v ktorej bude uvedené meno, adresa Objednávateľa, presný druh a množstvo tovaru, cena bez DPH, cena s DPH a miesto dodania. Objednávateľ vyžaduje objednávku potvrdiť e-mailom.
Dodávateľ je povinný doručiť tovar nasledovne:
a) pri pravidelnej dodávke tovaru 5x týždenne v čase od 06:00 hod. do 08:00 hod. v súlade s objednávkou, Objednávateľ doručí objednávku Dodávateľovi vždy do 13:00 hod. deň pred dodaním tovaru,
b) pri nepravidelných dodávkach tovaru Dodávateľ dodá tovar do 3 hodín od potvrdenia objednávky (pondelok – piatok v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.),
c) dovoz tovaru sa nesmie vykonávať v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak, ako je uvedené v technických vlastnostiach. V prípade, ak Dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase Objednávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru vyšpecifikovaného  v technických vlastnostiach.
Zodpovednosť za vady tovaru sa bude riešiť v zmysle príslušných ustanovení §422 Občianskeho zákonníka a  následne Obchodného zákonníka.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Prílohou faktúry bude dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy  v prípade nedodržania technických vlastnosti a akejkoľvek osobitnej požiadavky. Objednávateľ môže Dodávateľovi následne vystaviť negatívnu referenciu.
Pri opakovaných, chybných, neúplných a oneskorených dodávkach predmetu zákazky si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ  v technických vlastnostiach a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ  povinný znášať v plnej výške náklady za vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody, v ktorej uvedie: jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň Dodávateľ zašle údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody Rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody Platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, Dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka Dodávateľa spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

6

15 000,00 ks

2 250,00

2 250,00

Objednávateľ požaduje uviesť vo vlastnom návrhu plnenia tieto údaje: Dodávateľ uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail, na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2024 08:17

27.03.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2024 14:45 - Vstupná ponuka 2 250,00 € Cena bez DPH
26.03.2024 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS