44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Potraviny - vajcia
Slepačie vajcia
Tovar, Služba
1. Slepačie vajcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia na ďalšie spracovanie a na zabezpečenie chodu prevádzky stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 15000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čerstvé slepačie vajcia | |
veľkosť L | |
trieda "A" | |
trvanlivosť minimálne 21 dní od dodania | |
škrupiny čisté, neporušené | |
označené kódom vyrazeným na vajíčku | |
preverené veterinárnou kontrolou | |
balenie po 30 ks v preložkách |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle Objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí Objednávateľ Dodávateľovi. |
Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesto Objednávateľa a to na pracovisko v Košiciach bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Miesto plnenia je uvedené v rámcovej dohode. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v dohode, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 6 mesiacov. |
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
Cena zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa. |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b. |
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania Objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej Objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie podľa ustanovenia § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ručenie, ručiteľské vyhlásenie) od akejkoľvek tretej osoby vo vzťahu k pohľadávkam, ktoré by mu vznikli voči Objednávateľovi. Porušením tohto záväzku vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty zo strany Dodávateľa v sume rovnajúcej sa 2 % istiny pohľadávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti 1. trieda, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok Objednávateľa spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. |
Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení, ktoré neovplyvňuje kvalitu tovaru a chráni ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi, v nepoškodených obaloch, bez pachov a plesní. |
Na dodacom liste resp. na obaloch musia byť označenie tovaru v slovenskom alebo českom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
Dodaný tovar nesmie mať v čase jeho odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho expiračnej doby. V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar - potraviny s vyčerpanou expiračnou dobou o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jej dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto tovar späť Dodávateľovi na náklady Dodávateľa. |
Objednávateľ nie je povinný Dodávateľovi za vrátený tovar zaplatiť a zároveň Objednávateľ oznámi Dodávateľovi, či naďalej trvá na dodaní objednaného tovaru. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného tovaru v rovnakom množstve a druhu v súlade s objednávkou, Dodávateľ je povinný vrátenú časť tovaru bezodkladne nahradiť čerstvejším tovarom. |
Objednávanie tovaru bude prebiehať počas trvania rámcovej dohody na základe elektronickej objednávky t.j. e-mailom, v ktorej bude uvedené meno, adresa Objednávateľa, presný druh a množstvo tovaru, cena bez DPH, cena s DPH a miesto dodania. Objednávateľ vyžaduje objednávku potvrdiť e-mailom. |
Dodávateľ je povinný doručiť tovar nasledovne: |
a) pri pravidelnej dodávke tovaru 5x týždenne v čase od 06:00 hod. do 08:00 hod. v súlade s objednávkou, Objednávateľ doručí objednávku Dodávateľovi vždy do 13:00 hod. deň pred dodaním tovaru, |
b) pri nepravidelných dodávkach tovaru Dodávateľ dodá tovar do 3 hodín od potvrdenia objednávky (pondelok – piatok v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.), |
c) dovoz tovaru sa nesmie vykonávať v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak, ako je uvedené v technických vlastnostiach. V prípade, ak Dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase Objednávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru vyšpecifikovaného v technických vlastnostiach. |
Zodpovednosť za vady tovaru sa bude riešiť v zmysle príslušných ustanovení §422 Občianskeho zákonníka a následne Obchodného zákonníka. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade nedodržania technických vlastnosti a akejkoľvek osobitnej požiadavky. Objednávateľ môže Dodávateľovi následne vystaviť negatívnu referenciu. |
Pri opakovaných, chybných, neúplných a oneskorených dodávkach predmetu zákazky si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v technických vlastnostiach a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady za vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody, v ktorej uvedie: jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň Dodávateľ zašle údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody Rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody Platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. |
V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, Dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka Dodávateľa spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
6
15 000,00 ks
2 250,00
2 250,00
Objednávateľ požaduje uviesť vo vlastnom návrhu plnenia tieto údaje: Dodávateľ uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail, na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2024 08:17
27.03.2024 08:00
27.03.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2024 14:45 - Vstupná ponuka | 2 250,00 | € | Cena bez DPH |
26.03.2024 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: