00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup servera pre potreby navýšenia internej infraštruktúry
Server
Tovar, Služba
1. Server
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Server (počet) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Prevedenie | Server optimalizovaný pre umiestnenie do 19" stojana (racku). Montážna výška max. 2U. Vrátane príslušenstva (montážna súprava s možnosťou vysunutia servera zo stojana za prevádzky). |
1.2 Požiadavky na procesor(y) | Model umožňujúci osadenie dvoch procesorov typu x86_64. Osadený jeden procesor s parametrami: min. 32 jadier s podporou 64 vlákien, základná frekvencia min 2.8 GHz, min. 60MB L3 Cache. |
1.3 Systémová pamäť | Osadená kapacita: min. 512GB, min. 32 pozícií na pamäťové moduly. Požadované je použitie pamäťových modulov typu Registered DIMM DDR5-5600 z s kapacitou min. 64GB. |
1.4 Subsystém pevných diskov | Pozície na min. 8 diskov formátu SFF 2.5'' s možnosťou rozšírenia na min. 24 diskov formátu SFF 2.5'' (vymeniteľné za prevádzky). |
- | Osadené disky: |
- | - min. 2x disk s kapacitou min. 480GB typu SSD s rozhraním SATA formátu SFF 2.5“, vymeniteľné za prevádzky. Minimálna kapacita prepisov 0.8 DWPD za 5 rokov. |
- | - min. 2x disk s kapacitou min 3.2TB typu NVMe formátu SFF 2.5“ vymeniteľné za prevádzky. Minimálna kapacita prepisov 3 DWPD za 5 rokov. |
- | Diskový radič typu RAID podporujúci minimálne 16 interných diskov s funkcionalitami: podpora režimov RAID 0, 1, 10, podpora rozhraní diskov SAS, SATA, NVMe. |
1.5 Sieťové adaptéry a rozhrania | Min. 1x adaptér 4-port 1Gbps Ethernet s rozhraním RJ45. |
- | Min. 1x adaptér 2-port 10/25Gbps Ethernet s rozhraním SFP28. Podpora funkcionalít RDMA (RoCE v2/ iWARP), NPAR (vNIC). |
- | Min. 1x adaptér 2-port 32Gb Fiber Channel Host Bus Adapter. |
- | Min. 2x FC kábel LC-LC 5m. |
- | Min. 4x optický prevodník 10Gbps SR SFP+. |
1.6 Dátové a video konektory | Na prednom paneli: |
- | - min. 1x port USB 3.2 |
- | Na zadnom paneli: |
- | - min. 1x port 1Gb Ethernet RJ45 vyhradený na vzdialenú správu (servisný procesor) |
- | - min. 2x port USB 3.2 |
- | - min. 1x port VGA D-SUB |
1.7 Rozširujúce sloty | Min. 3x slot PCIe x16 Gen5 na univerzálne použitie. |
- | Min. 2x slot OCP 3.0. |
- | Voľné min. 2 sloty na univerzálne použitie. |
1.8 Bezpečnosť | Integrovaný čip TPM 2.0. Voliteľný uzamykateľný predný kryt. |
1.9 Napájanie | Min. 1000W, redundantné napájacie zdroje vymeniteľné za chodu typu hot-swap, vrátane napájacích káblov s konektormi C13-C14. |
1.10 Ventilátory a chladenie | Min. 6 ks redundantných a za chodu vymeniteľných ventilátorov typu hot-swap. |
1.11 Správa a monitoring | Integrovaný servisný procesor s vyhradeným pripojením k externému prostrediu formou vzdialenej grafickej KVM konzoly, príkazového riadku alebo rozhrania API. |
- | Možnosť štartu, reštartu a vypnutia servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, manažment hardvéru vrátane možnosti nastavenia RAID úrovni lokálnych diskov. |
1.12 Monitorovací softvér | Softvér pre centrálnu správu a monitoring zariadení. |
- | Požadované je dodanie softvéru / nástroja podporujúceho minimálne: |
- | - automatická detekcia a správa zariadení |
- | - monitorovanie zariadení v reálnom čase |
- | - manažment porúch, notifikácie a varovania |
- | - automatické nahlasovanie chýb |
- | - centrálna správa firmvérov pre všetky zariadenia |
- | Požadovaný softvér / nástroj, jeho funkcionality a prístup k aktualizáciám musia byť poskytované min. počas platného servisného pokrytia servera. |
1.13 Predporuchová diagnostika | Predporuchová diagnostika procesorov, pamäťových modulov, RAID radičov, napájacích zdrojov, ventilátorov a HDD/SSD. |
1.14 Záručné doby a SLA podmienky | Min. 3 roky priamo od výrobcu zariadenia, oprava poruchy najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia. |
- | Servis poskytovaný v mieste inštalácie. |
- | Nahlasovanie poruchy počas pracovnej doby. |
- | Nahlasovanie porúch priamo u výrobcu zariadenia. |
1.15 Inštalačné a implementačné služby | Konfigurácia servera (poskladanie, BIOS, RAID), inštalácia Microsoft Windows Server 2016 a vyššie vrátane aktualizácie a inštalácia a konfigurácia Microsoft SQL Server 2016 a vyššie. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať pre objednávateľa nový, funkčný technický prostriedok – server v počte 1 ks podľa technickej špecifikácie (ďalej aj „tovar“) a služby súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy. Údaje uvedené v rámci podrobnej technickej špecifikácie predmetu zmluvy sú uvedené ako minimálne. |
1.2 Súčasťou predmetu zmluvy je zabezpečenie služieb súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy a to, dodávka a inštalácia tovaru, otestovania funkčnosti tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, odstránenia obalového materiálu a upratania miesta inštalácie. Za dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zmluvy sa rozumie vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa a inštalačné, implementačné a testovacie služby, podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný na tento účel zabezpečiť si potrebné vybavenie, nástroje a pomôcky. |
1.3. Ak sa v tejto zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky a po kontrole technických vlastností predmetu zmluvy, či požadované parametre ekvivalent spĺňa. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo), |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny tovaru, s uvedením ceny bez DPH ako aj ceny vrátane DPH. Jednotková cena tovaru sa uvádza maximálne na dve desatinné miesta, |
c) vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávaný tovar alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
d) environmentálnu značku EÚ, ktorá bola udelená výrobcovi dodávaných tovarov v súlade s rozhodnutím komisie (EÚ) č. 2016/1371 z 10. augusta 2016, ktorou sa stanovujú ekologické kritériá udeľovania environmentálnej značky EÚ serverom. |
2.2 Ak sa na dodávaný tovar nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, |
kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Originálny dokument bude predložený ako právne overený, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, dodávateľ predloží dokument úradne preložený do slovenského jazyka. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy do troch (3) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
2.4 Dodávateľ je povinný na základe požiadavky Objednávateľa predložiť mu potvrdenie/doklad potvrdený výrobcom dodávaného tovaru v slovenskom jazyku, potvrdzujúci skutočnosť, že je autorizovaným partnerom výrobcu dodávaného tovaru, že je oprávnený predávať, konfigurovať, inštalovať a testovať tento tovar na území Slovenskej republiky, príp. EÚ a to do 5 (päť) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude preukázateľne dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
Ak nie je dokument/potvrdenie vyhotovené v slovenskom jazyku, dodávateľ predloží dokument úradne preložený do slovenského jazyka. Zároveň je povinný na základe požiadavky Objednávateľa predložiť certifikáty, vystavené spoločnosťou Microsoft, pre oblasti Windows Server a Microsoft SQL, čím preukáže, že disponuje odbornými kapacitami, ktorými zabezpečí vykonanie požadovaných služieb. |
2.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi potvrdenie/doklad o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, na požadované obdobie 3 rokov podľa technickej špecifikácie a zároveň poskytne link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom, ak je dostupná a to do 5 (päť) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude preukázateľne dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 15 (pätnásť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa najneskôr dva pracovné dni vopred o dodaní predmetu zmluvy. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu riadneho splnenia všetkých záväzkov dodávateľa. |
4.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
4.4 Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaného tovaru) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou odovzdávacieho a preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom. |
5.2 Odovzdávací a preberací protokol musí obsahovať minimálne – text Odovzdávací a preberací protokol k zmluve č. ............., , objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet kusov, ako prílohy potvrdenie/doklad o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovaru podľa bodu 2.5 OPNP, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na odovzdávacom a preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový odovzdávací a preberací protokol s pôvodným číslom s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného odovzdávacieho a preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu je dodací list. |
5.5 Tovar musí byť dodávaný nový, originálny tovar od výrobcu tovarov, nerozbalený, nepoškodený, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. |
5.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý má v čase dodania a preberania viditeľne poškodený obal alebo obal tovaru je otvorený, alebo má objednávateľ podozrenie, že obal tovaru bol otvorený a opätovne uzatvorený. |
5.7 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie preukázanej na základe kontroly technických vlastností predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s bodom 5.5 OPNP tejto zmluvy. |
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
6.1 Dodávateľ je povinný riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
6.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi trojročnú záručnú dobu na predmet tejto zmluvy podľa bodu 1.14 technickej špecifikácie predmetu zákazky. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom odovzdávacom a preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP. |
Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovaru a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného dielu tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak alebo výmenu tovaru podľa záručných podmienok výrobcu tovaru. |
6.3 Reklamáciu vady tovaru bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa. |
6.4 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
6.5 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z tejto Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“). Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od tejto Zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
6.6 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovar počas záručnej doby podľa článku 6. OPNP tejto zmluvy aj po ukončení platnosti tejto zmluvy. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
7.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
7.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie (fakturovaná položka) na faktúre bude zhodná s položkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
7.4 Odovzdávací a preberací protokol a dodací list je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, názvu a verzie operačného systému nainštalovaného na tovare a množstva dodaného tovaru v ks. Dodací list a odovzdávací a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
7.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
7.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
7.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti. |
7.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. |
7.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
7.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
7.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
7.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
7.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
8. OSTATNÉ USTANOVENIA |
8.1 Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa. |
8.2 Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi všetkých známych subdodávateľov do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v rozsahu podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
8.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
8.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
8.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
8.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
8.7 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
8.8 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
8.9 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. V prípade neúspešného doručenia uvedenej písomnosti doporučenou listovou zásielkou sa deň vrátenia zásielky odosielateľovi bude považovať za deň riadneho doručenia. Odstúpenie sa bude považovať za riadne doručené aj vtedy, ak ju adresát odmietne prevziať, pričom deň odmietnutia prevzatia zásielky, sa bude považovať za deň doručenia. |
8.10 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa OPEP. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 1.10 Ventilátory a chladenie | Min. 6 ks redundantných a za chodu vymeniteľných ventilátorov typu hot-swap. |
Navrhnutá hodnota | 1.10 Ventilátory a chladenie | Min. 4 ks redundantných a za chodu vymeniteľných ventilátorov typu hot-swap. |
Dôležité je, aby výrobca garantoval funkčnosť pri určitom počte ventilátorov /aj tepelnú odolnosť/. Technické riešenie 4 alebo 8 je zrejme druhoradé. Aby bola súťaž transparentná pre viac výrobcov, je potrebné ponechať určitú voľnosť v technickej špecifikácii.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 15 (pätnásť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | 3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 (tridsať) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Úprava odpovedá lehote výrobcu 4-6 týždňov pre výrobu serverov. Maximálna lehota do 15 pracovných dní je kritická. Pokiaľ má byť súťaž objektívna a transparentná, je potrebné poskytnúť adekvátne podmienky.
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.04.2024 14:00
1,00 Súbor položiek podľa špecifikácie
56 448,00
47 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2024 14:48
15.03.2024 14:00
15.03.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2024 09:56 - Vstupná ponuka | 56 400,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2024 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: