00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
45341931
LifeTechnologies s.r.o.
Laurinská 18, Bratislava, 81101, SVK
Zariadenie slúžiace k prenosu proteínov
proteíny, bielkoviny, separácia, zariadenie, doprava, merací prístroj
Tovar, Služba
1. Zariadenie slúžiace k prenosu proteínov - iBlot 3 Western Blot
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie slúžiace k prenosu proteínov z gélov po elektroforetickej separácii , ktoré pomáha maximalizovať produktivitu laboratória, umožňuje vysokú účinnosť prenosu a pomáha poskytovať konzistentné a reprodukovateľné výsledky. V rámci zachovania kontinuity a konzistencie výsledkov v prebiehajúcich experimentoch verejný obstarávateľ požaduje obstarať uvedené zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Operačná teplota | °C | 4 | 30 | |
Napájanie | V | 100 | 240 | |
Nastaviteľné parametre napätia | V | 5 | 35 | |
Časovač | min. | 1 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Možnosti (úrovne) chladenia | bez chladenia, nízke-stredné-maximálne chladenie |
Kapacita zariadenia | 1-4 mini alebo 1-2 midi membrány pre veľkosť gélov 8x8 cm alebo 8 x 13 cm, 13.5 x 10.8 cm |
Software | dve softvérovo separátne ovládateľné vnútorné jednotky |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodávkou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky prostredníctvom e-mailu) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, a či daný tovar akceptuje alebo nie. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Z dôvodu zachovania kontinuity s už realizovaných výsledkov výskumu, ktoré boli generované na zariadení iBlot 3 Western Blot, ako ja z dôvodu hospodárnosti, že už skôr zakúpený spotrebný materiál k rovnakému zariadeniu chceme efektívne využiť požadujeme dodanie nami špecifikovaného zariadenia. |
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
9. Dodávateľ poskytne na dané zariadenie 24 mesačnú záruku (12 mesačná štandardná záručná doba + 12 mesiacov predĺženej záruky). |
III. Realizácia dodávky: |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
4. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením pričom tovar bude dodávateľovi vrátený na jeho náklady. Na základe uvedeného objednávateľ odstúpi od zmluvy a udelí dodávateľovi neuspokojivú referenciu. |
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Trieda SNP 1 - Lekárska fakulta, 040 11 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
22.03.2024 08:00 — 23.05.2024 15:00
1,00 ks
4 398,39
3 665,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2024 13:15
19.03.2024 10:00
19.03.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2024 08:45 - Vstupná ponuka | 4 398,38 | € | Cena s DPH |
13.03.2024 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 398,38 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: