• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2024 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 10:20

Detail zákazky Z20241763

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2024 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2024 10:20

Základné údaje

Z20241763

OF-285553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9060379

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

33847835

Ing. Milan Rosoľanka - MIRAL

Rastislavova 2706, Snina, 06901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Disková kosa do predného 3-bodového závesu

Disková kosa predná

  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Disková kosa do predného 3-bodového závesu
Funkcia
Disková kosa do predného 3-bodového závesu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný záber m 3 3,2
Váha kg 775 840
Príkon kW/PS 40/55
Transportná šírka m 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet otáčok vývodového hriadeľa možnosť regulácie otáčok z 1000 ot/min. na 850 ot/min
Žacia lišta 7 žacích diskov po 2 nožoch
Typ pripojenia II
Rýchlovýmena nožov áno
Bezpečnostný modul /SAFETY LINK/ áno
Riadkovací disk 1x vonkajší
3D kopírovanie terénu áno - nezávisle od traktora /patentovaná kinematika/
Súčasťou vybavenia slovenská technická dokumentácia, pružinové odľahčenie, A-rám, opotrebiteľné plazy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Odštepný závod Ulič, Poľnohospodárska správa Ulič, 067 67 Ulič.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Celkovou kúpnou cenou sa rozumie cena vrátane colných a daňových poplatkov, komplexného zabezpečenia služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia (náklady na dopravu, poistenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru), odskúšania prevádzky, zaškolenia obsluhy, návodu na obsluhu a údržbu, servisného zošita so záručnými podmienkami v slovenskom jazyku kompletného technického osvedčenia vozidla, povinnej výbavy, kompletného príslušenstva pre montáž a pre plnohodnotnú prevádzku.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží súhrnný návrh plnenia na celý predmet zákazky vo forme podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v rozsahu Objednávateľom zadaných technických vlastností, spolu s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru. Vlastný návrh plnenia musí spĺňať všetky Objednávateľom zadané technické vlastnosti predmetu zákazky, t.z., že Dodávateľ nemôže ponúknuť horšie parametre ako parametre požadované Objednávateľom.
V prípade ak sa preukáže v predloženom návrhu plnenia, že tovar nespĺňa všetky požadované technické špecifikácie a vlastnosti, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvnej strany a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá Objednávateľovi: záručné listy, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a príp. katalóg náhradných dielov (ak relevantné).
Čas dodania v pracovné dni medzi 7:00-14:00
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Dohodnutá splatnosť faktúry (kúpnej ceny) je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Súčasťou faktúry je preberací protokol potvrdený povereným zástupcom kupujúceho.
Fakturačná adresa: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č. 8, 975 66 Banská Bystrica, IČO: 36038351
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa pri nedodaní tovaru v zmysle špecifikácie predmetu zákazky, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty nedodanej časti zákazky. Popri zmluvnej pokute má Objednávateľ aj nárok na náhradu škody v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
Uchádzač má oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby, uskutočňovať stavebné práce podľa §32 ods. 1 písm. e), (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky.
Záručná doba: 24 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať záručný a pozáručný autorizovaný servis najmenej po dobu 10 rokov od posledného plnenia spočívajúci v poskytovaní servisných prehliadok, opráv, údržby a dodávok originálnych náhradných dielov so záväzkom vykonania uvedených služieb v primeranom čase (do 3 hodín od nahlásenia poruchy).
Dodávateľ je povinný odstrániť reklamovanú vadu v primeranej lehote, najneskôr však do 30 dní od doručenia reklamácie, ak je vada odstrániteľná. V prípade ak Dodávateľ neodstráni odstrániteľnú vadu v lehote 30 dní poskytne Objednávateľovi náhradné zariadenie v súlade s technickou špecifikáciou predmetu do doby odstránenia vady. Ak dodávateľ neodstráni odstrániteľnú vadu do 40 dní od doručenia reklamácie, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť a to aj čiastočne. V prípade neodstrániteľných vád je Objednávateľ oprávnený požadovať nový tovar alebo je oprávnený od zmluvy odstúpiť a to aj čiastočne.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika

27.03.2024 07:00 — 26.04.2024 14:00

1,00 ks

17 300,00

17 300,00

Podľa opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2024 08:50

19.03.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2024 11:09 - Vstupná ponuka 17 290,00 € Cena bez DPH
19.03.2024 00:11 - Najvýhodnejšia ponuka 17 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS