• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2024 11:05

Detail zákazky Z20241757

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2024 11:05

Základné údaje

Z20241757

OF-286112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9074201

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53248376

Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.

Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov

Úplné rozbory pitnej vody a vyhodnotenie analýz pitnej vody z vlastných zdrojov

  • 71900000-7 - Laboratórne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úplné rozbory pitnej vody
Funkcia
Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia v znení neskorších predpisov a Vyhlášky  MZ SR č. 91/2023 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o kvalite pitnej vody, kontrole kvality pitnej vody, programe monitorovania a manažmente rizík pri zásobovaní pitnou vodou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
studňa ks 4
studňa vŕtaná + prípojky vody ks 2
zberná nádrž ks 1
prípojka vody ks 1
pramenná zberná jímka ks 1
vodáreň ks 1
úpravňa vody z vlastného zdroja ks 1
vodojem pitnej vody ks 1
vŕtaná studňa HN-3 ks 1
vodáreň a vodovod HVN-1 ks 1
vodojem ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vyhotoví a do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi Harmonogram, v ktorom určí termíny odobratia vzoriek pitnej vody z jednotlivých vodných zdrojov na základe podkladov, ktoré mu poskytne objednávateľ.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy:  osvedčenie o akreditácii vydaný Slovenskou národnou akreditačnou službou  podľa ISO/IEC 17025:2005 Všeobecné požiadavky na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií , predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poskytnuté osobné údaje sa objednávateľ zaväzuje vymazať do 15 dní od zániku konkrétnej Zmluvy.
Objednávateľ požaduje odovzdať protokoly o analýze vzoriek odobratých v jednotlivých miestach odberu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania odberov.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dni od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesta vykonania odberov vzoriek pitnej vody:  Mierovo, Kuchyňa, Turecký Vrch, Kubra, Kamenná Poruba, Žilina, Sklené, Vlkanová, Zemianske Kostoľany, Nováky, Valaškovce.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo do uvedeného termínu plnenia.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

08.04.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 jeden celok

13 489,50

11 241,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2024 13:05

21.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 27
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2024 14:11 - Vstupná ponuka 13 400,40 € Cena s DPH
21.03.2024 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 13 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS