30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53248376
Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.
Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov
Úplné rozbory pitnej vody a vyhodnotenie analýz pitnej vody z vlastných zdrojov
Služba
1. Úplné rozbory pitnej vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MZ SR č. 91/2023 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o kvalite pitnej vody, kontrole kvality pitnej vody, programe monitorovania a manažmente rizík pri zásobovaní pitnou vodou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
studňa | ks | 4 | ||
studňa vŕtaná + prípojky vody | ks | 2 | ||
zberná nádrž | ks | 1 | ||
prípojka vody | ks | 1 | ||
pramenná zberná jímka | ks | 1 | ||
vodáreň | ks | 1 | ||
úpravňa vody z vlastného zdroja | ks | 1 | ||
vodojem pitnej vody | ks | 1 | ||
vŕtaná studňa HN-3 | ks | 1 | ||
vodáreň a vodovod HVN-1 | ks | 1 | ||
vodojem | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ vyhotoví a do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi Harmonogram, v ktorom určí termíny odobratia vzoriek pitnej vody z jednotlivých vodných zdrojov na základe podkladov, ktoré mu poskytne objednávateľ. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy: osvedčenie o akreditácii vydaný Slovenskou národnou akreditačnou službou podľa ISO/IEC 17025:2005 Všeobecné požiadavky na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií , predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Poskytnuté osobné údaje sa objednávateľ zaväzuje vymazať do 15 dní od zániku konkrétnej Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje odovzdať protokoly o analýze vzoriek odobratých v jednotlivých miestach odberu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania odberov. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dni od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Miesta vykonania odberov vzoriek pitnej vody: Mierovo, Kuchyňa, Turecký Vrch, Kubra, Kamenná Poruba, Žilina, Sklené, Vlkanová, Zemianske Kostoľany, Nováky, Valaškovce. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo do uvedeného termínu plnenia. |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Slovenská republika
08.04.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00
1,00 jeden celok
13 489,50
11 241,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2024 13:05
21.03.2024 10:00
21.03.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2024 14:11 - Vstupná ponuka | 13 400,40 | € | Cena s DPH |
21.03.2024 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: