• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 12:10

Detail zákazky Z20241739

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 12:10

Základné údaje

Z20241739

OF-286264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9048451

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

35872110

IRDistribution, a. s.

Ivanská cesta 18551/65B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup príslušenstva - obaly s klávesnicou na tablety

obal na tablet, obal, klávesnica, kryt na tablet

  • 30237270-2 - Puzdrá na prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obal s klávesnicou a touch padom č. 2
Funkcia
Príslušenstvo k tabletom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 30
Rozmer zariadenia vkladaného do obalu " 14,6
Záruka v rokoch rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Čierna
Typ krytu Knižkové puzdro
Materiál Polyuretán
Integrovaná klávesnica áno
Doplňujúce špecifikácie Obal vhodný pre Samsung S8 Ultra 14,6" PN:SM-X906BZAEEUE alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Požaduje sa vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava).
b) Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
c) Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
d) Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
e) Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
f) V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
g) Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
h) Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
i) Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom.
j) Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru dodávateľovi je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi náhradný tovar spĺňajúci všetky požadované technické vlastnosti v lehote do 3 pracovných dní.
k) Požaduje sa dodanie tovaru do 30 kalendárnych dní od doručenia čiastkovej objednávky po predbežnom e-mailovom / telefonickom dohovore.
l) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody zaslať zoznam tovaru s uvedením názvu, typového označenia, značky a podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto Rámcovej dohody a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody bezodplatne grafické vizualizácie tovaru. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
m) Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
n) Táto dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t. j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v dohode, podľa toho, čo nastane skôr.
o) Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
p) Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
q) Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
r) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
s) Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
t) Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak Dodávateľ nesplní ani náhradný termín dodania tovaru dohodnutý Zmluvnými stranami, považuje sa to za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 64/A - Lakeside park 02, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

8 698,80

7 249,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2024 10:06

15.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 82
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 21:59 - Vstupná ponuka 8 698,80 € Cena s DPH
14.03.2024 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 8 675,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS