00039501
Mestský súd Bratislava III
Námestie Biely Kríž 7, Bratislava, 83607, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, xerografický papier, A3, A4, papier do tlačiarní, papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A3, rozmery: 297x420mm, belosť min. 161 CIE ±5%, balík á 500 ks | balík | 10 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A4, rozmery: 210x297mm, belosť min. 161 CIE ±5%, balík á 500 ks (1434 krabíc po 5 balíkov) | balík | 7170 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť / Gramáž | 80g/m2 |
Farba | biela |
NIE recyklovaný, vhodný pre všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení, vhodný pre obojstranné kopírovanie a tlač | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Táto rámcová zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
Podľa potreby Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve miesta plnenia v Bratislave v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 7:30 hod do 14:00 hod. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorými sú hlavné sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Bratislave. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme e-mailových správ a budú obsahovať údaje minimálne v nasledujúcom rozsahu: 1. číslo objednávky, 2. presnú špecifikáciu tovaru, tak aby Tovar nebolo možné zameniť s iným tovarom, 3. požadované množstvo Tovaru, 4. presnú adresu miesta dodania Tovaru, na ktoré Objednávateľ požaduje objednaný tovar dodať, 5. dátum dodávky tovaru, 6. iné dodacie podmienky podľa okolností. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar najneskôr do 5 kalendárnych dní od odoslania objednávky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných e-mailom, prípadne telefonicky, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, prílohu faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene písomne (e-mailom), bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky s údajmi na kontaktnú osobu ohľadom plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a) nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b) nedodržanie lehoty dodania, c) nedodržanie kúpnej ceny, d) nesplnenie a nedodržanie zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode. |
Ak Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Objednávateľ si v takomto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru. |
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru, ktorá nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť a) dohodou zmluvných strán, b) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená. |
Námestie Biely kríž 7, Bratislava a Medená 22 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
7 180,00 balíky
30 210,00
25 175,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2024 09:36
18.03.2024 09:30
18.03.2024 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2024 19:37 - Vstupná ponuka | 30 210,00 | € | Cena s DPH |
18.03.2024 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 208,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: