• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 14:15

Detail zákazky Z20241720

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 14:15

Základné údaje

Z20241720

OF-286010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9048447

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

45901872

DLC s.r.o.

Sabinovská 58/5124, Prešov, 08003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deratizácia kanalizačnej siete Prešov, Sabinov a okolie a deratizácia nebytových priestorov ČOV a objekt Delňa

Deratizácia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia objektov
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov.
Deratizácia kanalizačných šácht a kanalizačných zberačov zahŕňa rozloženie nástrah
Deratizácia nebytových priestorov zahŕňa rozloženie nástrah  vo vnútorných nebytových  priestoroch ČOV a vnútorných nebytových priestoroch objektu Delňa - AB, sklady,dielne, garáže
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Deratizácia kanalizačných šácht - I. etapa jarná - mäkká nástraha - Hubex L, Ratimor alebo ekvivalent ks 5581
2. Deratizácia nebytových priestorov - I.etapa jarná- deratizačná stanička s nástrahou Broditop GB alebo ekvivalent m2 8975
3. Deratizácia kanalizačných šácht - II. etapa jesenná - mäkká nástraha - Hubex L, Ratimor alebo ekvivalent ks 5581
4. Deratizácia nebytových priestorov - II.etapa jesenná - deratizačná stanička s nástrahou Broditop GB alebo ekvivalent m2 8975
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Deratizácia jarná - I. etapa 1x - v termíne: marec 2024 - apríl 2024
Deratizácia jesenná - II. etapa 1x - v termíne: október 2024 - november 2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
Lokality deratizácie: kanalizačné šachty Prešov (3748ks), kanalizačné zberače Prešov (364ks), Veľký Šariš (200ks), Haniska (95ks), Ľubotice (299ks), Vyšná Šebastová (101ks), Kapušany (115ks), ČOV Prešov (5682m2), ČOV Ličartovce (90m2), ČOV Dulová Ves (500m2), ČOV Kapušany (50m2), ČOV Išľa (61m2), kanalizačné šachty Sabinov (388ks), ČOV Sabinov (735m2), Lipany (271ks), ČOV Lipany (507m2), ČOV Torysa (154m2),  Areál Delňa (1196m2)
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Navrhnutá hodnota Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. Do kanalizačnej šachty sa môžu aplikovať len nástrahy schválené pre použitie priamo v KANALIZAČNEJ SIETI (nestačí do vlhkého prostredia). Dodávateľ preukáže etikety použitých prípravkov ako súčasť protokolu.

nutnosť použitia cielených nástrah proti hlodavcom pre použitie v kanalizačnej šachte. Použitie necielených resp. iných formulácii nástrah na hlodavce umelo znižuje cenu a tým výrazne degraduje výsledný efekt deratizácie a služby ako takej.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby a a je povinný zabezpečiť regulácie živočíšnych škodcov zodpovedne s dôrazom na kvalitatívne a bezpečnostné požiadavky v zmysle normy STN EN 16636:2015. Dodávateľ preukáže svoju spôsobilosť platným certifikátom spôsobilosti v zmysle normy STN EN 16636:2015.

preukázanie spôsobilosti z hľadiska kvality poskytovanej služby a dodržiavanie bezpečnostných postupov a vybavenosti z hľadiska technického vybavenia (vozidlá vybavené svetelným signalizačným zariadením v premávke, predeleným zadným priestorom pevnou prepážkou a podobne) k výkonu služby tak aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti vykonávania služby.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. Dodávateľ preukáže toto plnenie platným poistným certifikátom / zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom svojich prác, a to bez obmedzenia.

preukázanie zodpovednosti v prípade nutnosti krytia na spôsobených škodách zo strany dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kúpeľná 3, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.03.2024 13:00 — 31.10.2024 13:01

1,00 celok

44 000,00

44 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.03.2024 13:08

15.03.2024 12:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2024 13:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 42
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 14:03 - Vstupná ponuka 44 000,00 € Cena bez DPH
14.03.2024 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS