• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 11:55

Detail zákazky Z20241713

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 11:55

Základné údaje

Z20241713

OF-286170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9048445

Objednávateľ

00648515

Zariadenie sociálnych služieb Záhonok

Záhonok 3205/2, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

stravné lístky, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 5,85
Predpokladaný počet stravných poukážok na rok ks 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka papierový
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe mesačných objednávok objednávateľa a stravné poukážky budú dodané priamo do sídla objednávateľa.
Objednávka bude realizovaná prostredníctvom internetu, mailovou formou, telefonicky alebo osobne.
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Celková cena za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v súlade so zákonom č. 283/2022 Z. z o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy v prípade legislatívnych zmien je právom objednávateľa a udeje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nemení.
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Dohodnutú cenu zaplatí objednávateľ na základe jednotlivých vystavovaných faktúr bankovým prevodom na účet dodávateľa v lehote do 30 dní odo dňa doručenia stravovacích poukážok a faktúry.
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky, avšak najneskôr do 31.1. roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku.
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.04.2024 do 31.03.2025, celková cena bude vrátane DPH.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Výmena nepoužitých stravných poukážok/vrátenie finančnej čiastky za nepoužité stravné poukážky najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok 1x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhonok 3205/2, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2024 11:00 — 31.03.2025 15:00

2 400,00 ks

14 180,00

14 180,00

Uveďte výšku provízie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2024 11:10

15.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2024 11:24 - Vstupná ponuka 14 179,00 € Cena s DPH
12.03.2024 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka 14 178,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS