• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 10:40

Detail zákazky Z20241706

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 10:40

Základné údaje

Z20241706

OF-286255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9037525

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

50909142

POZANA MEAT s.r.o

Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie dodávok čerstvého chladeného hovädzieho mäsa

hovädzie mäso, teľacie mäso

  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15111200-1 - Teľacie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Predmetom obstarávania je pravidelné zabezpečovanie dodávok čerstvého chladeného hovädzieho mäsa na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné -byk KÚ; chladené bez kosti, kuchynská úprava, bez kože, bez mastných časti, bledočervenej farby, biely tuk; BALENIE: voľné; MIN. DOBA TRVANLIVOSTI: 48 hodín kg 1600
Hovädzie predné plece - býk KÚ; chladené bez kosti, kuchynská úprava, bez kože, bez mastných časti, bledočervenej farby, biely tuk; BALENIE: voľné; MIN. DOBA TRVANLIVOSTI: 48 hodín kg 50
Hovädzie kosti špikové kg 80
Teľacie stehno; teľacie chladené bez kosti, kuchynská úprava, bez kože a mastných častí , chladené; BALENIE: voľné; MIN. DOBA TRVANLIVOSTI: 48 hodín kg 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hovädzie mäso čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, nie mrazené ani rozmrazené mäso, bez prívlastkov krehčené, šťavnaté,  bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku
Hovädzie kosti špikové rezané, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom poradie odsekov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
V prípade predmetu zákazky je obstarávateľ oprávnený objednať si aj iný tovar podľa platného cenníka úspešného uchádzača.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky, v čase od 7.00 hod. do 13.00 hodiny postupne, až do vysporiadania objednaného množstva. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania do 24 hodín po objednávke. V prípade doobjednania tovaru požadujeme uvedený tovar dodať do 1 hodiny od dopytu.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať a dodať objednané množstvo tovaru bez obmedzenia na minimálne množstvo alebo minimálnu cenu.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Pri hovädzom a teľacom mäse sa dodávateľ zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako 1/3 výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
V prípade tovaru, ktorý je určený na predaj bez balenia od výrobcu, pri každom dodaní tovaru budú na dodacom liste minimálne tieto údaje: a) názov tovaru, množstvo, jednotková cena bez DPH aj s DPH, cena spolu a uvedené percento DPH tovaru 10 - 20 %; b) dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby; c) údaj podľa osobitného predpisu, ktorý sa uvádza za slovom „Obsahuje:"; d) krajina pôvodu, krajina zabitia, číselná šarža - rodokmeň.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP). Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality  alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Blatnica, 284, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.04.2024 00:00 — 01.04.2025 23:59

1,00 súbor

19 000,00

17 272,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2024 09:28

13.03.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2024 11:03 - Vstupná ponuka 18 999,20 € Cena s DPH
08.03.2024 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka 18 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS