• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 08:50

Detail zákazky Z20241700

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 08:50

Základné údaje

Z20241700

OF-284904

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9037517

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzne potravinové výrobky

cestoviny, múka, ryža, ryby v konzerve, paštéty

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15872200-3 - Korenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balené a suché potraviny
Funkcia
Dodávka potravín pre závodnú jedáleň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
špagety kg 20
cestoviny do polievky  ( niťovky, abeceda ) kg 95
cestovina prílohy  ( kolienka, špirály, mušličky ) kg 185
fliačky kg 56
široké rezance kg 54
ryža kg 415
tarhoňa kg 89
detská krupica kg 68
ovsené vločky kg 30
jačmenné krúpy kg 30
múka hladká kg 400
múka polohrubá kg 550
strúhanka kg 72
hrach suchý kg 29
šošovica kg 33
fazuľa kg 33
mak kg 11
droždie sušené kg 5
zlatý klas kg 43
ocot l 48
horčica 350 ml kg 32
caro kg 70
práškový cukor kg 31
kryštálový cukor kg 785
bobkový list kg 0,2
majorán kg 0,2
rasca celá kg 1,1
kypriaci prášok ks 163
červená paprika  sladká mletá kg 10
čierne korenie kg 0,3
cesnak sušuný kg 7
škoricový cukor ks 140
vanilkový cukor ks 405
soľ kg 225
cesnaková pasta kg 22
kari korenie kg 0,2
syrová omáčka kg 4
vegeta kg 58
bujón mastný, údený, extra silný kg 82
nové korenie kg 0,4
chren ster. kg 4
pažítka sušená kg 0,1
gulášový základ kg 5
omáčka hubová kg 3
omáčka na špagety kg 3
sójové kocky kg 47
korenie grilovacia zmes kg 1,1
olej l 455
čaj čierny, ovocný kg 20
kakao kg 11
med 0,5 kg kg 9
marmeláda kg 40
sterilizovaná kapusta 0,7 kg kg 132
sterilizované uhorky 3,5 kg kg 171
sterilizovaná fazuľka 0,660 kg kg 67
sterilizovaný hrášok 0,8 kg kg 58
sterilizované šampiónky 0,8 kg kg 133
sterilizované lečo 0,670 kg kg 102
kompót tekvica, broskyňa, jablko kompót  min. 3,5 kg kg 570
kompót marhuľový 0,7 kg kg 71
paradajkový pretlak 0,8 kg kg 129
kečup 0,3 kg kg 17
džús  0,2 l ks 300
detská výživa 0,25 kg ks 530
paštika 48 g ks 400
sardinky 240 g ks 110
kompót slivka 0,8 kg kg 200
sterilizovaná repa 3,5 kg kg 180
perník min 60 g ks 54
Zemiakový škrob 1 kg kg 5
Cícer 450 g kg 20
Lekvár slivkový 4 kg kg 40
Klinčeky 20 g kg 0,3
Škorica mletá 20 g kg 0,3
Korenie gyros 25 g kg 0,3
Korenie kurkuma 25 g kg 0,3
Sirup 0,7 l l 80
Tuniak v oleji 1 kg kg 25
Puding rôzne 1 kg kg 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.4.2024
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle verejného obstarávateľa na mieste ktoré bližšie určí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi. Dopravu na miesto určenia zabezpečí úspešný uchádzač v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Periodicita zasielania čiastkových výziev - interval opakovaných plnení - na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1 x do týždňa.  počas trvania zmluvy.
1odávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy 3 x týždenne na základe objednávok podľa potrieb oddelenia určeného verejným obstarávateľom a následnej: e-mailovej alebo telefonickej objednávke príslušným oddelením.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od vystavenia telefonickej alebo mailovej objednávky. V opačnom prípade sa nesplnenie tejto povinnosti považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Odberateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Splatnosť faktúr 30 dní. Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako „ nižšia cena “ ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pri niektorých výrobkoch verejný obstarávateľ uvádza rôznu gramáž, ktorú môže dodávateľ dodávať, avšak vždy treba vychádzať zo súhrnných uvádzaných množstiev, a teda treba aby si uchádzač prekontroloval či sa jedná o ks alebo kg a na základe toho stanovil jednotkovú cenu.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.
Názov Upresnenie
Prípustná ekvivalentná ponuka ako uvádza verejný obstarávateľ musí byť minimálne v zložení ako má uvedený výrobok prípadne v lepšom zložení. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ doporučuje dodávku uvedených tovarov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s uvedením ich obchodného názvu/výrobcu /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa úspešnému uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením ako má uvedený výrobok. Verejnému obstarávateľovi záleží na kvalitnom tovare a preto ak úspešný uchádzač predloží ekvivalentnú ponuku, tak súčasne s predloženou ekvivalentnou ponukou predloží zloženie danej ekvivalentnej ponuky, kde bude jasne preukázateľné zloženie a porovnaný ekvivalent s požadovaným tovarom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

12 721,13

10 600,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2024 08:26

13.03.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2024 09:15 - Vstupná ponuka 12 721,13 € Cena s DPH
08.03.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 12 721,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS