• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 10:00

Detail zákazky Z20241694

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 10:00

Základné údaje

Z20241694

OF-285978

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9043238

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

11943254

Ing. Martin Fuchsberger - ECOMED

Dlhá 95, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastové špičky k pipetám

zdravotnícky spotrebný materiál, plastové špičky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastové špičky k pipetám
Funkcia
Zdravotnícky spotrebný materiál na vedecko-výskumné účely.
Predmet zákazky bude použitý na experimentálnu prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 5
obsah jedného balenia ks 2x500
veľkosť µl 50 1000
dĺžka mm 71
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba: modrá
vlastnosti: plastové špičky kompatibilné s pipetami Eppendorf, nesterilné
balenie: voľné  v uzatvárateľnom sáčku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s dodávkou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3. pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza príp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky oznámi minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru zodpovednej osobe objednávateľa , termín jeho dodania tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárová 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

18.03.2024 08:00 — 18.04.2024 12:00

1,00 kpl

195,80

163,17

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2024 10:37

14.03.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 14:41 - Vstupná ponuka 192,00 € Cena s DPH
13.03.2024 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 190,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS