• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 10:55

Detail zákazky Z20241681

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2024 10:55

Základné údaje

Z20241681

OF-285705

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9048437

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií Microsoft Visio Pro 2021 a Adobe Acrobat Pro 2020

licencia, Microsoft

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48332000-4 - Softvérový balík na vytváranie harmonogramov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencie Microsoft Visio Pro 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nákup licencie Microsoft Visio Pro 2021 typ licencie: elektronická licencia, model: kancelársky balík; jazyková verzia: viacjazyčný (slovenčina); výrobca: Microsoft
 2. Nákup licencie Adobe Acrobat PRO 2020 CZ WIN+MAC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nákup licencie Adobe Acrobat PRO 2020 CZ WIN+MAC určenie: pre štátne organizácie; druh SW: kancelárska aplikácia; doručenie licenčného kľúča: súčasť balenia; typ licencie: fyzická licencia; typ softvéru: práca s PDF;
pokračovanie spôsob licencovania: trvalá licencia; počet zariadení: 1; dĺžka predplatného: bez obmedzenia mesiacov; typ zariadenia: PC; Operačný systém: Windows, macOS; spôsob inštalácie: CD/DVD;
pokračovanie jazyková verzia: CZ, SK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi softvér vo forme licencií Microsoft Visio Professional 2021 (elektronická licencia) a krabicovú verziu Adobe Acrobat PRO 2020 CZ (fyzická licencia) ďalej spolu ako "predmet zákazky.
2. Dodaný predmet zákazky musí obsahovať legálne a zákonné licencie s overeným pôvodom, aby sa zabezpečilo dodržiavanie všetkých právnych predpisov.
3. Objednávateľ vyžaduje, aby mu boli dodané licencie Microsoft Visio Professional 2021 prostredníctvom portálu Microsoft Business Center. Platí to aj pre ponúkaný softvér zo sekundárneho trhu, ktoré sú kompatibilné s Microsoft Business Center. Objednávateľ poskytne svoje číslo portálu. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpené licencie formou licenčného portálu (Microsoft Business Center).
4. Dodaný predmet zákazky musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európske únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
5. Dodaný predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení. Predmet zákazky musí byť platný a Objednávateľ je oprávnený používať daný predmet zákazky v súlade s podmienkami, ktoré stanovil výrobca alebo držiteľ autorských práv. Predmet zákazky nesmie byť nijako obmedzený alebo zrušený v dôsledku neplnenia licenčných podmienok.
6. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v Opise predmetu zákazky.
7. Lehota na dodanie predmetu zákazky je do 5 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy.
8. Doručenie licencií sa požaduje na e-mail kontaktnej osoby, ktorú určí Objednávateľ a uvedené do 2 dní od účinnosti Kúpnej zmluvy Objednávateľ oznámi Dodávateľovi. Doručenie predmetu zákazky (bez licencií) sa požaduje doručiť do miesta plnenia (Námestie slobody 1, Bratislava) počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. Celková cena je vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. balenie, doprava, vyloženie a vynesenie), aj keď nie sú uvedené v špecifikácii Opisu predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Kúpnej zmluvy.
11. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, či je v súlade s Kúpnou zmluvou. Opisom predmetu zákazky a/alebo technickou špecifikáciou a svojim podpisom na dodacom liste (len pri prevzatí zariadenia) túto skutočnosť potvrdiť. V prípade zjavných vád, resp. nesúladu dodávky s údajmi uvedenými v Opise predmetu zákazky, špecifikácii, príp. na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť u Dodávateľa reklamovať e-mailom do 2 pracovných dní a uviesť príslušné nedostatky.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude v súlade s Kúpnou zmluvou, Opisom predmetu zákazky a/alebo technickou špecifikáciou.
13. V prípade reklamácie tovaru, v rámci záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje prevziať tovar v sídle Objednávateľa na vlastné náklady.
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po doručení e-mailového potvrdenia kontaktnej osoby Objednávateľa o doručení predmetu zákazky. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplne údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
16. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
17. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Kúpnej zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny Plnenia denne.
18. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Kúpnej zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenia týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
19. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania na zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
20. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republiky a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov.
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
22. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ  vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahuje porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať.
23. V prípade, ak sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnutú inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady.
24.    Práva a povinnosti neupravené touto Kúpnou zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2024 08:00 — 25.03.2024 15:00

1,00 celok

10 469,58

8 724,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2024 14:01

15.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 09:31 - Vstupná ponuka 9 804,00 € Cena s DPH
11.03.2024 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 9 804,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS