00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Nákup licencií Microsoft Visio Pro 2021 a Adobe Acrobat Pro 2020
licencia, Microsoft
Tovar
1. Nákup licencie Microsoft Visio Pro 2021
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nákup licencie Microsoft Visio Pro 2021 | typ licencie: elektronická licencia, model: kancelársky balík; jazyková verzia: viacjazyčný (slovenčina); výrobca: Microsoft |
2. Nákup licencie Adobe Acrobat PRO 2020 CZ WIN+MAC
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nákup licencie Adobe Acrobat PRO 2020 CZ WIN+MAC | určenie: pre štátne organizácie; druh SW: kancelárska aplikácia; doručenie licenčného kľúča: súčasť balenia; typ licencie: fyzická licencia; typ softvéru: práca s PDF; |
pokračovanie | spôsob licencovania: trvalá licencia; počet zariadení: 1; dĺžka predplatného: bez obmedzenia mesiacov; typ zariadenia: PC; Operačný systém: Windows, macOS; spôsob inštalácie: CD/DVD; |
pokračovanie | jazyková verzia: CZ, SK |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi softvér vo forme licencií Microsoft Visio Professional 2021 (elektronická licencia) a krabicovú verziu Adobe Acrobat PRO 2020 CZ (fyzická licencia) ďalej spolu ako "predmet zákazky. |
2. Dodaný predmet zákazky musí obsahovať legálne a zákonné licencie s overeným pôvodom, aby sa zabezpečilo dodržiavanie všetkých právnych predpisov. |
3. Objednávateľ vyžaduje, aby mu boli dodané licencie Microsoft Visio Professional 2021 prostredníctvom portálu Microsoft Business Center. Platí to aj pre ponúkaný softvér zo sekundárneho trhu, ktoré sú kompatibilné s Microsoft Business Center. Objednávateľ poskytne svoje číslo portálu. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpené licencie formou licenčného portálu (Microsoft Business Center). |
4. Dodaný predmet zákazky musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európske únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
5. Dodaný predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení. Predmet zákazky musí byť platný a Objednávateľ je oprávnený používať daný predmet zákazky v súlade s podmienkami, ktoré stanovil výrobca alebo držiteľ autorských práv. Predmet zákazky nesmie byť nijako obmedzený alebo zrušený v dôsledku neplnenia licenčných podmienok. |
6. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v Opise predmetu zákazky. |
7. Lehota na dodanie predmetu zákazky je do 5 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy. |
8. Doručenie licencií sa požaduje na e-mail kontaktnej osoby, ktorú určí Objednávateľ a uvedené do 2 dní od účinnosti Kúpnej zmluvy Objednávateľ oznámi Dodávateľovi. Doručenie predmetu zákazky (bez licencií) sa požaduje doručiť do miesta plnenia (Námestie slobody 1, Bratislava) počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. Celková cena je vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. balenie, doprava, vyloženie a vynesenie), aj keď nie sú uvedené v špecifikácii Opisu predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Kúpnej zmluvy. |
11. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, či je v súlade s Kúpnou zmluvou. Opisom predmetu zákazky a/alebo technickou špecifikáciou a svojim podpisom na dodacom liste (len pri prevzatí zariadenia) túto skutočnosť potvrdiť. V prípade zjavných vád, resp. nesúladu dodávky s údajmi uvedenými v Opise predmetu zákazky, špecifikácii, príp. na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť u Dodávateľa reklamovať e-mailom do 2 pracovných dní a uviesť príslušné nedostatky. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude v súlade s Kúpnou zmluvou, Opisom predmetu zákazky a/alebo technickou špecifikáciou. |
13. V prípade reklamácie tovaru, v rámci záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje prevziať tovar v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po doručení e-mailového potvrdenia kontaktnej osoby Objednávateľa o doručení predmetu zákazky. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplne údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
16. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
17. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Kúpnej zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny Plnenia denne. |
18. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Kúpnej zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenia týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
19. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania na zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republiky a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy. |
22. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahuje porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať. |
23. V prípade, ak sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnutú inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady. |
24. Práva a povinnosti neupravené touto Kúpnou zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.03.2024 08:00 — 25.03.2024 15:00
1,00 celok
10 469,58
8 724,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2024 14:01
15.03.2024 10:00
15.03.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2024 09:31 - Vstupná ponuka | 9 804,00 | € | Cena s DPH |
11.03.2024 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 804,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: