• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 11:50

Detail zákazky Z20241663

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 11:50

Základné údaje

Z20241663

OF-283456

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9032465

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

35705795

GE HealthCare Slovensko, s.r.o.

Prievozská 4D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba a servis počítačového tomografu CT Revolution

servisné práce - pravidelné prehliadky, výmena náhradných dielov, služby na diaľku

  • 50421200-4 - Opravy a údržba röntgenových zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba a servis počítačového tomografu CT Revolution
Funkcia
údržba a servis počítačového tomografu CT Revolution
opravy porúch prístroja
použitie náhradných dielov
zabezpečenie údržby vyškolenými servisnými technikmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
štandardná doba nástupu technika na opravu od nahlásenia poruchy hodina 24
štandardná doba odstránenia poruchy s použitím náhradných dielov pracovné dni 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpísané pravidelné prehliadky ( štandardná doba pokrytia, cesta a práca servisného technika) 4-krát ročne
použitie (výmena) náhradných dielov: rontgenovej trubice a detektora
náhradné diely, ktoré nie sú zahrnuté v zmluve: plochá/é obrazovka/y LCD, monitory s katódovou trubicou, matrace, popruhy, držadlá, penové podušky, batérie
služby na diaľku - pripojenie k in-Site áno
štandardná doba pokrytia od 8.00 hod. do 17.00 hod. každý pracovný deň
rozšírená doba pokrytia pre opravy od 17.00 hod. do 21.00 hod.
údržba AW serveru áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ pošle na kontaktný email doklad o autorizácii na servis počítačového tomografu a certifikát servisného technika do 3 dní od uzatvorenia zmluvy v slovenskom alebo v českom jazyku.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov Objednávateľa (verejného obstarávateľa).
Stanovená cena za preventívny servis sa rozpočíta na mesačný paušál na dobu trvania zmluvy 24 mesiacov.
Paušál bude fakturovaný mesačne na základe faktúr.
Splatnosť faktúr požadujeme 60 dní.
Dodávateľ pošle na kontaktný email do 7 dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis cien podľa položiek opisného formulára - ceny bez DPH, sadzba DPH, ceny s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Predávajúceho na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Kupujúceho ako dlžníka.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Kupujúcim a veriteľom Kupujúceho vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka (Kupujúceho).
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) Predávajúci neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Verejný obstarávateľ podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nesmie uzavrieť zmluvu s: • uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, • uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.03.2024 00:00 — 20.03.2026 23:59

1,00 údržba a servis

198 455,00

198 455,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.03.2024 10:13

12.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 11:15 - Vstupná ponuka 198 455,00 € Cena bez DPH
11.03.2024 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 198 455,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS