31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie poukážky/karty
stravné lístky, stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravného | € | 5,85 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek | ks | 22000 | 24400 | |
Predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet | ks | 90 | 115 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta musí obsahovať minimálne: | |
a. | číslo karty, názov alebo logo vydavateľa karty, |
b. | musí byť vystavená na meno a priezvisko zamestnanca - držiteľa karty, |
c. | musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, |
d. | musí obsahovať dátum exspirácie karty - vyznačený rok a mesiac, |
Iné požiadavky: | |
a. | platnosť karty je nastavená minimálne po dobu platnosti a účinnosti tejto RD, |
b. | individuálne overenie zostatku hodnoty strav. jednotiek v eurách viacerými spôsobmi – na webovom portáli dodávateľa, priamo na účtenke z terminálu (objednávateľ bude mať na výber z min. 2 možnosti), |
c. | umožňuje presunúť kredit medzi kartami zamestnancov,umožňuje použitie kariet v zariadeniach určených výlučne na stravovanie alebo kúpu potravín na území SR, |
d. | na požiadanie držiteľa karty okamžite ju zablokovať v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie, |
e. | bezkontaktná platba bez autorizácie PIN v hodnote do 25,00 € , karta bude akceptovaná už pri platbe 0,05 €, |
f. | použitie karty nad 25,00 € bude viazané na znalosť osobného identifikačného kódu – PIN kódu, |
g. | alebo bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou osobného identifikačného kódu – PIN kódu s možnosťou jeho zmeny online a bezplatne, |
Názov |
Predmetom RD je poskytnutie služby prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov dodávateľa, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania vrátane dodania elektronických stravovacích kariet dodávateľom, ich aplikačnej podpory, zabezpečenia správy elektronických stravovacích kariet a pripisovania (dobíjania) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 prac. dní odo dňa nadobudnutie účinnosti tejto RD predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet - rozklad ceny, ktorý bude obsahovať: výšku provízie/zľavy z nominálnej hodnoty stravnej jednotky vyjadrenú v % a následne aj v € s DPH; celkovú cenu za 1ks stravnej jednotky vrátane provízie/zľavy (ďalej iba "odmena") v € s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 des. miesta. Cena celkom za stravné jednotky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty všetkých stravných jednotiek. |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Provízia/zľava (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu tejto RD vyjadrený % z nominálnej hodnoty stravnej jednotky. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných jednotiek, zahŕňa odmenu dodávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady. |
V celkovej cene musia byť zahrnuté aj všetky náklady spojené s aplikačnou podporou a správou kariet a to hlavne: hromadná aktivácia kariet pred prvým použitím; znovu vydania v prípade straty alebo odcudzenia karty, opätovného vydania, blokácie a aktivácie karty; dobíjania stravných jednotiek; personalizácie a dodávky karty do miesta plnenia (aj dodatočne objednaných kariet) na miesto plnenia; vedenia zamestnaneckých účtov k kartám; storno poplatky za vrátenie alebo výmenu; zabezpečenia všetkých súvisiacich transakčných služieb, doprava a iné priamo súvisiace náklady s tým spojené. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od finančných zdrojov objednávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov alebo iného všeobecne záväzného predpisu SR prípadne zmeny kolektívnej zmluvy pre zamestnancov v štátnej službe a pre zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do odmeny dodávateľa. |
V prípade zmeny sa dodávateľ zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej jednotky po celú dobu trvania tejto RD. V tom prípade sa odmena z hodnoty stravnej jednotky bude uplatňovať rovnako aj pri zmenenej nominálnej hodnote stravnej jednotky, tzn., že bude v rovnakej % výške ako je uvedené v tejto RD (rozklad ceny) . |
V prípade straty, zničenia alebo krádeže stravovacej karty je dodávateľ povinný zablokovať ju na základe požiadania držiteľa karty a bezplatne vystaviť pre zamestnanca náhradnú stravovaciu kartu na základe objednávky odberateľa do 3 pracovných dní. Dodávateľ zabezpečí možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. Zoznam stravovacích zariadení, ktoré stravovaciu kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Túto Rámcovú dohodu je možné plniť do vyčerpania jej hodnoty. |
Predpokladané množstvo stravných jednotiek a elektronických stravovacích kariet je len orientačné a objednávateľ si vyhradzuje právo presný počet stravovacích kariet a stravných jednotiek určovať mesačne v čiastkových elektronických/online objednávkach. |
Lehota dodania kariet je v prac. čase do 7 prac. dní odo dňa doručenia menného zoznamu na adresu objednávateľ. Každú kartu je potrebné dodať v uzatvorenej obálke na meno zamestnanca, pre ktorého je karta vyhotovená. Súčasťou dodávky bude aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať poučenie držiteľa karty, ako aj iné potrebné informácie pre riadne užívanie karty (napr. PIN kód). Karty odovzdá priamo zamestnancovi oprávnenému v mene objed. dodávku prevziať. V prípade doručenia poštou, kuriérom, alebo inak poštovné a poistné súvisiace s doručením predmetu dodávky znáša v celom rozsahu dodávateľ. |
K príslušným kartám sa každý mesiac na základe objednávky zaslanej cez online objednávkový systém dodávateľa priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb objednávateľa do 24 hodín od prijatia objednávky. Objednávka bude obsahovať počet objednaných stravných jednotiek, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa – držiteľov kariet, pre ktorých sú stravné jednotky objednané. |
K príslušným kartám sa požaduje poskytnúť bezplatnú užívateľskú podporu, prostredníctvom ktorej budú mať zamestnanci pri používaní karty k dispozícii: a) poskytovanie informácie o zostatku na elektronickej stravovacej karte po každom jej použití, b) sledovanie prevodov od zamestnávateľa, c) zistenie disponibilného zostatku, d) zoznam stravovacích zariadení s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou, e) kontrolu kompletného prehľadu transakcií, f) možnosť kedykoľvek bezplatne zablokovať elektronickú stravovaciu kartu v prípade jej straty alebo odcudzenia. |
Dodávka stravných jednotiek na základe tejto RD bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných jednotiek a kariet môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo pomocou elektronického informačného/objednávkového systému prevádzkovaného dodávateľom, ktorý sprístupní kontaktnej osobe objednávateľa. Dobíjanie stravných jednotiek sa bude realizovať prostredníctvom elektronického objednávkového systému zriadeného na webovom sídle dodávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby mal dodávateľ počas platnosti tejto RD k dispozícii aktuálny zoznam stravovacích zariadení, ktoré akceptujú platbu kartou na všeobecne dostupnom elektronickom portáli. Každé vrátenie kariet bude bezplatné. V prípade straty, krádeže alebo zničenia karty dodáv. bezodplatne vyhotoví a dodá novú kartu nahradzujúcu pôvodnú a to najneskôr do 3 prac. dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia karty a zabezpečí, aby stravné jednotky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia karty boli prenesené na novo vydanú kartu, nahradzujúcu pôvodnú kartu. |
Celková cena fakturovaná za stravovacie karty na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných jednotiek , z odmeny za poskytnuté služby a výška DPH, ak je dodávateľ platca DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, ktoré sú uvedené v tejto RD. |
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle právnych predpisov. Prílohou každej vystavenej faktúry bude online objednávka a doklad dodávateľa preukazujúci dodanie - dodací list. |
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade zníženia počtu stravných jednotiek na elektronickej karte zamestnanca na základe žiadosti objednávateľa je dodávateľ povinný cenu za znížený počet stravných jednotiek určenú podľa tejto RD započítať s najbližšou vystavenou faktúrou za poskytnuté služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje že nepostúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto RD inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, bez písomného súhlasu objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto RD inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným, bude tento právny úkon v zmysle ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
V prípade, ak nastanú právne skutočnosti majúce za následok zmenu v právnom postavení dodávateľa (napr. zmena právnej formy, zmena v oprávneniach konať v mene dodávateľa ) alebo akákoľvek iná zmena majúca priamy vplyv na plnenie zo strany dodávateľa je dodávateľ povinný oznámiť tieto skutočnosti objednávateľovi najneskôr do desiatich (10) dní odo dňa, kedy tieto skutočnosti nastali. Ak tak neurobí, zodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi. Za akúkoľvek inú zmenu sa považuje aj zmena bankového spojenia dodávateľa. |
Miestom plnenia alebo dodania predmetu tejto RD je v prípade sprostredkovania/zabezpečenia stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet: Slovenská republika. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných jednotiek | mesačne |
cesta na Červený most 6, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
24 400,00 ks
171 288,00
142 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2024 09:16
18.03.2024 11:00
18.03.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2024 10:07 - Vstupná ponuka | 171 287,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2024 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 142 740,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: