• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2024 12:05

Detail zákazky Z20241651

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2024 12:05

Základné údaje

Z20241651

OF-285966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9074197

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup produkčného tlačiarenského, čiernobieleho stroja

Nákup produkčného tlačiarenského, čiernobieleho stroja, Tlačiarneské stroje, Tlačiareň

  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup produkčného tlačiarenského, čiernobieleho stroja
Funkcia
Čiernobiely produkčný tlačový stroj s obojstranným farebným skenovaním do PC a siete s pripojením na počítačovú sieť a s tlačovím serverom ktorý umožňuje správu a úpravu dokumentov. Stroj musí mať dokončovacie zariadenia ako zošívací a dierovací finišer a BookletMaker na vytváranie brožúr
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Produkčný tlačiarenský čiernobiely stroj ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchlosť tlače min.136 str. A4/min
Rýchlosť vytlačenia prvej stránky 3,5 sekundy
Jednostranná a obojstranná tlač
Rozlíšenie RIP min. 1200 x 1200 dpi a tlačové rozlíšenie až 2400 x 2400 dpi s rastrom 106 lpi (východzí) nebo 150 lpi (režim vysokej kvality) Predná a zadná registrácia max. +/- 0,8 mm
MANIPULÁCIA S PAPIEROM Zásobník 1 min. 1 100 listov A4 a B5
MANIPULÁCIA S PAPIEROM Zásobník 2 min.1 600 listov A4 a B5
MANIPULÁCIA S PAPIEROM Zásobníky 3 a 4 min. každý 550 listov A5 až SRA 3 (330 x 488 mm)
MANIPULÁCIA S PAPIEROM Ručný podávač 5 250 listov, obálky, papier A5 až 330 x 660 mm s gramážou 52 g/m2 – 350g/m2
SKENER Obojstranný automatický podávač dokumentov s jedným priechodom na 250 strán
SKENER Pokročilé farebné snímanie
SKENER Dvojitá hlava snímacia hlava na jednostranné/obojstranné čiernobiele a farebné snímanie s rýchlosťou 270 str. A4/min.
SKENER Optické rozlíšenie skenovania 600 x 600 dpi 8 bitové odtiene šedej (256 odtieňov)
SKENER Snímanie v súboroch PDF. JPEG, TIFF
SKENER Snímanie na sieťový súborový server
SKENER Snímanie formátov A5 – A3 v gramáži 52 – 200 g/m2
SKENER Snímanie a ukladanie na USB
SKENER Snímanie do prehladavateľného formátu PDF
TLAČOVÝ SERVER Intel® Core™ i3-6100, 3,7 GHz
TLAČOVÝ SERVER min.8 GB RAM • 500 GB SATA HDD
TLAČOVÝ SERVER USB 3.0: 2 zadné porty a 3 na paneli Fiery QuickTouch™
TLAČOVÝ SERVER USB 2.0: 4 zadné porty
TLAČOVÝ SERVER Microsoft® Windows® 10 IoT Enterprise LTSC 2019
TLAČOVÝ SERVER Softvér Fiery FS350 Pro
TLAČOVÝ SERVER Fiery Installer Builder
PODPORA FORMÁTU SÚBORU Adobe® PostScript® úrovne 1, 2, 3
PODPORA FORMÁTU SÚBORU Adobe PDF • PDF/X-1a, 3 a 4
PODPORA FORMÁTU SÚBORU Encapsulated PostScript (EPS)
PODPORA FORMÁTU SÚBORU Vylepšené PCL ® 6/PCL 5
PODPORA FORMÁTU SÚBORU Formáty dokumentov MS Office: doc, xls, ppt, pub (cez Hot Folders)
ĎALŠIE VLASTNOSTI kalibrácia v odtieňoch sivej
ĎALŠIE VLASTNOSTI vyhladzovanie obrazu
DOKONČOVACIE ZARIADENIA Interface Decurler Module (IDM) modul pre pripojenie zošívačky a voliteľného finišeru typu PR, chladenie, prídavné vyrovnávanie papiera
DOKONČOVACIE ZARIADENIA Inserter Module (vkladač príloh) nahradzuje funkciu interface modulu, povinná položka s finišerom
DOKONČOVACIE ZARIADENIA Production Ready (PR) Finisher Bookle tMaker kapacita stohovania min. 3 000 hárkov, horný zásobník 500 hárkov, zošívanie na viacerých pozíciach do 100 hárkov, tvorba brožúr do 30 hárkov (120 strán)
DOKONČOVACIE ZARIADENIA PR Punch Module, 2/4 Hole dierovací modul pre PR Finišer
NAPAJANIE STROJA Tlačový stroj 208 – 240 V AC, 60/50 Hz,15/13 A
NAPAJANIE STROJA Menovitý výkon KVA max. spotreba: 2,8 – 3,1 KVA
NAPAJANIE STROJA  Certifikácie ENERGY STAR®, EPEAT (Silver), CSA, Section 508, MEDITECH, Citrix, WHQL, Environmental Choice, GOST, NOM, RoHS, CE, WEEE Compliance
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený
Dodávateľ je povinný v zmluvnej cene zabezpečiť dovoz a vyloženie tovaru na mieste plnenia. Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 16,00 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
Dodávateľ je povinný v zmluvnej cene odborne nainštalovať tovar na mieste plnenia
Dodávateľ je povinný v zmluvnej cene odborne zaškoliť jednu osobu objednávateľa
V celkovej zmluvnej cene je zahrnutý odborný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov. Do troch hodín od nahlásenia poruchy je dodávateľ povinný zabezpečiť servisného technika na odstránenie poruchy
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží zoznam vozidiel a zamestnancov/pracovníkov s požadovanými osobnými údajmi, ktorí budú zabezpečovať dovoz a vykládku tovaru a to z dôvodu ich preverenia Úradom pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií. Nakoľko miestom plnenia je objekt so špeciálnymi režimovými opatreniami, v prípade potreby sú zamestnanci/pracovníci povinní strpieť bezpečnostnú prehliadku osôb, tovaru a vozidla. Na predloženie požadovaných údajov bude úspešnému uchádzačovi/dodávateľovi zaslané e-mailom tlačivo
Celková cena predmetu zákazky bude tvorená (celková cena vrátane dovozu, vykládky, inštalácie, zaškolenia a záručného servisu v eur s DPH)
Požadovaná záruka je 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2024 10:00

1,00 kus podľa technickej špecifikácie

33 720,00

28 100,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2024 08:48

21.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 89
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2024 11:39 - Vstupná ponuka 33 720,00 € Cena s DPH
21.03.2024 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka 33 719,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS