• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 11:50

Detail zákazky Z20241634

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2024 11:50

Základné údaje

Z20241634

OF-285561

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9054196

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

36740519

MBM-GROUP, a.s.

Miletičova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Panelové prefabrikáty a rímsy – Ružomberok 2024

Panelový prefabrikát, panelová rímsa

  • 44114200-4 - Betónové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Panelové prefabrikáty a rímsy.
Funkcia
Panelové prefabrikáty a rímsy budú používané na reguláciu riek a potokov v rámci stavebných opráv, periodickej údržby, investičnej výstavby a pri prípadných zabezpečovacích  povodňových prácach ako murovací materiál.
Technický nákres prefabrikátov, ríms ako aj typ betónu, ktorý má byť použitý na ich výrobu je uvedený v Prílohe č. 1 Cenník a špecifikácia.
Použité betóny na výrobu prefabrikátov a ríms musia vyhovovať platným STN ENV 206-1, STN EN 12390-8.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Panelový prefabrikát 1000 x 300 x 200 x 300 ks 10
2. Panelový prefabrikát 1000 x 500 x 200 x 300 ks 10
3. Panelový prefabrikát 1000 x 750 x 200 x 300 ks 10
4. Panelový prefabrikát 1000 x 1000 x 200 x 300 ks 62
5. Panelový prefabrikát 1000 x 1200 x 200 x 300 ks 52
6. Panelový prefabrikát 1000 x 1300 x 200 x 300 ks 10
7. Panelový prefabrikát 1000 x 1500 x 200 x 300 ks 10
8. Panelový prefabrikát 1000 x 1800 x 200 x 300 ks 305
9. Prefabrikovaná rímsa 1000 x 115 x 300 ks 10
10. Prefabrikovaná rímsa 1000 x 115 x 400 ks 10
11. Prefabrikovaná rímsa 1000 x 150 x 500 ks 10
12. Prefabrikovaná rímsa 1000 x 150 x 600 ks 370
Iné panelové prefabrikáty % 9,99
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Panelový prefabrikát 1000 x (300 až 1800) x 200 x 300 Rozmery v mm.
Druh betónovej zmesi na výrobu prefabrikátu. Vodostavebný betón STN 206-1 C 25/30 max. pr. 50 mm, kamenivo riečne Dmax. 16, XC4, XF3 - Cl 0,4
Montážne oko 1 ks v hornej časti panelu Panelový prefabrikát 1000 x 300 x 200 x 300, 1000 x 500 x 200 x 300, 1000 x 750 x 200 x 300, 1000 x 1000 x 200 x 300,  1000 x 1200 x 200 x 300, 1000 x 1300 x 200 x 300
Montážne oko 1 ks v hornej časti panelu, 2 ks v spodnej časti panelu Panelový prefabrikát 1000 x 1500 x 200 x 300 Panelový prefabrikát 1000 x 1800 x 200 x 300
2. Rímsa prefabrikát 1000 x 115 x (300 a 400)                                      1000 x 150 x (500 a 600) Rozmery v mm.
Druh betónovej zmesi na výrobu rímsy STN EN 206-1 C30/37 - XC4, XF4, XD3 - Cl 0,4 - Dmax16 - S3 - max. priesak 50 mm,
Betonárska výstuž KONŠTRUKČNÁ Z KARI SIETE Ø8 100X100 mm - krytie min. 30 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk cenník s vyplnenými farebne zvýraznenými údajmi vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe 1 zákazky. Celková cena uvedená v cenníku bude zodpovedať celkovej cene za celkový počet tovarov uvedených v cenníku a tejto rámcovej dohode (vrátane dopravy, nakládky a vykládky).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk certifikáty kvality betónu a vyhlásenie o zhode na betónovú zmes.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 2 zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ odosielať elektronické objednávky a e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry.
Tovar dodaný Dodávateľom musí byť vyhotovený v súlade s platnými právnymi predpismi a technickými normami a musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácií. Záruka na dodaný tovar je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dodacieho listu na hlavné miesta dodania - obec Ružomberok, obec Púchov - Nimnica.  Dodávateľ zabezpečuje dopravu na svoje náklady a tieto sú zahrnuté v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 pracovných dní od obdržania písomnej (e-mailovej) objednávky Objednávateľa podľa požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dovoz tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred na e-mailovú adresu, z ktorej Objednávateľ odoslal objednávku.
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov a množstvo požadovaného tovaru, požadovaný termín a miesto dodania, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Objednávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky. Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickými vlastnosťami a s preukázateľne identickým použitím pre jednotlivé druhy tovarov uvedených vo funkčnej a v technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za dodaný tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí tovaru Objednávateľom t. j. po podpise dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Platby za uskutočnené dodávky tovaru na miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene Dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie Dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Položka „Iné panelové prefabrikáty“ znamená dodanie iných panelových prefabrikátov ako tých, ktoré sú zadefinované v tejto zmluve a ktoré má Dodávateľ k dispozícii. Položka je vyjadrená finančným limitom vo výške 9,99 % z celkovej zmluvnej ceny v EUR bez DPH. Objednávateľ túto položku doplnil s ohľadom na § 18 ods. 3 písm. b) zákona číslo 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, na základe čoho už nebude možné uzatvorenie dodatku k tejto zmluve podľa tohto ustanovenia zákona.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

13,00 položka

89 647,54

89 647,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2024 12:49

18.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2024 08:07 - Vstupná ponuka 89 645,00 € Cena bez DPH
18.03.2024 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 89 645,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS