• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 09:50

Detail zákazky Z20241633

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 09:50

Základné údaje

Z20241633

OF-286133

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9032453

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36622524

MB TECH BB s.r.o.

Priemyselná ulica 15449/2, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

notebook, SSD, výpočtová technika

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
RAM GB 16
HDD GB 256
Veľkosť displeja notebooku " 15,6
Rozlíšenie displeja notebooku pixel 1920 x 1080
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia notebooku Pevný (klasický notebook)
Typ displeja notebooku lesklý
Harddisk SSD
Stav notebooku môže byť renovovaný s originál náhradnými dielmi, plne funkčný
Klávesnica notebooku obsahujúca numerickú klávesnicu
Záruka min. 3 roky
Procesor Intel Core i7 8650U, alebo vyšší
Podsvietenie klávesnice notebooku plne podsvietená
Možnosť pozáručného servisu minimálne 4 roky
Typ displeja dotykový
Operačný systém Windows 11 Professional
Kamera integrovaná
Pripojenie ďalšieho monitoru, alebo projektora HDMI port
Zabezpečenie čítačka otlačkov prstov
Danej špecifikácii vyhovuje napr. HP EliteBook 850 G5, Core i7 8650U 16GB RAM/256GB SSD WiFi/BT/FP/SC/webcam/15.6 FHD BV(1920x1080)Touch/backlit kb/num/Win 11 Pro 64-bit
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Notebook môže byť renovovaný s originál náhradnými dielmi, plne funkčný
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra cestnej a mestskej dopravy, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.03.2024 08:00 — 05.04.2024 14:00

1,00 celok

416,67

416,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.03.2024 08:02

12.03.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2024 09:34 - Vstupná ponuka 415,80 € Cena bez DPH
07.03.2024 21:52 - Najvýhodnejšia ponuka 415,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS