• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 15:55

Detail zákazky Z20241622

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 15:55

Základné údaje

Z20241622

OF-284972

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027189

Objednávateľ

55930611

Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky

Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, 81008, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft 365

softvér, licencia, Microsoft 365

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft 365 E5 EEA (no teams)
Funkcia
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 E5 EEA (no teams) ks 170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doba platnosti licencie 12 (dvanásť) mesiacov
 2. Microsoft Teams EEA
Funkcia
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Teams EEA ks 170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doba platnosti licencie 12 (dvanásť) mesiacov
 3. Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 128 GB
Funkcia
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 1 mesiaca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 128 GB ks 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doba platnosti licencie 1 (jeden) mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miesto plnenia je sídlo verejného obstarávateľa - Bratislava
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Aktivácia licencií bude uskutočnená až na pokyn objednávateľa. Prideľovanie licencií bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní na Tenant verejného obstarávateľa
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 (dvanásť) mesiacov, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto Rámcovej dohode.
Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou najviac 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený vo faktúre. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. Potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

160 250,40

133 542,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2024 12:02

11.03.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 139
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2024 12:25 - Vstupná ponuka 160 250,40 € Cena s DPH
11.03.2024 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 160 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS