55930611
Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky
Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, 81008, SVK
27831345
XEVOS Solutions s.r.o.
28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE
Licencie Microsoft 365
softvér, licencia, Microsoft 365
Tovar, Služba
1. Microsoft 365 E5 EEA (no teams)
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 E5 EEA (no teams) | ks | 170 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba platnosti licencie | 12 (dvanásť) mesiacov |
2. Microsoft Teams EEA
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft Teams EEA | ks | 170 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba platnosti licencie | 12 (dvanásť) mesiacov |
3. Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 128 GB
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 1 mesiaca |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 128 GB | ks | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba platnosti licencie | 1 (jeden) mesiac |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miesto plnenia je sídlo verejného obstarávateľa - Bratislava |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Aktivácia licencií bude uskutočnená až na pokyn objednávateľa. Prideľovanie licencií bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní na Tenant verejného obstarávateľa |
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 (dvanásť) mesiacov, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto Rámcovej dohode. |
Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou najviac 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený vo faktúre. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. Potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
160 250,40
133 542,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2024 12:02
11.03.2024 14:00
11.03.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2024 12:25 - Vstupná ponuka | 160 250,40 | € | Cena s DPH |
11.03.2024 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: