30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36444618
Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76, Poprad, 058 01, SVK
Zneškodnenie ostatných odpadov
obaly vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov, zber, odvoz, likvidácia, zmiešané obaly, kartón
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie obalov vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia obalov vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov, ktorého pôvodcom je objednávateľ a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom. |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 01 06 - zmiešané obaly |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 01 01 - obaly z papiera a lepenky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zmiešané obaly kat. číslo 15 01 06 | kg | 1400 | ||
Obaly z papiera a lepenky kat. číslo 15 01 01 | kg | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladané ročne množstvo odpadu 15 01 06 - Zmiešané obaly z upratovacích prác na pracovisku | 1,4 ton |
Predpokladané ročné množstvo odpadu 15 01 01 - Obaly z papiera a lepenky | 1 tona |
Predpokladaný počet vývozov veľkoobjemných kontajnerov | 4 kusy |
Predpokladaný počet dní prenájmu veľkoobjemového kontajnera | 1 deň |
Názov |
Vrátane zberu a odvozu špecifikovaných odpadov z jednotlivých miest plnenia - Poprad. Adresu miesta plnenia dodávateľ obdrží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v tonách. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Objednávateľ má k dispozícii vlastný kovový veľkokapacitný kontajner o objeme 7m³, na odvoz ktorého je potrebné pristaviť príslušné vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom |
e) Dodávateľ v prípade potreby poskytne Objednávateľovi vlastné veľkokapacitné kontajnery |
f) Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny |
g) Odvoz odpadu sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania Zmluvy |
h) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok) |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
13.03.2024 08:00 — 15.11.2024 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
840,00
700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2024 09:59
11.03.2024 08:00
11.03.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2024 07:34 - Vstupná ponuka | 840,00 | € | Cena s DPH |
11.03.2024 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: