• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 08:50

Detail zákazky Z20241618

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 08:50

Základné údaje

Z20241618

OF-285926

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027171

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36444618

Brantner Poprad, s.r.o.

Nová 76, Poprad, 058 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie ostatných odpadov

obaly vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov, zber, odvoz, likvidácia, zmiešané obaly, kartón

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie obalov vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia obalov vrátane odpadových obalov z triedeného zberu komunálnych odpadov, ktorého pôvodcom je objednávateľ a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom.
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 01 06 - zmiešané obaly
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 01 01 - obaly z papiera a lepenky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zmiešané obaly                                                                                                                                   kat. číslo 15 01 06 kg 1400
Obaly z papiera a lepenky                                                                                                                 kat. číslo 15 01 01 kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladané ročne množstvo odpadu 15 01 06 -  Zmiešané obaly z upratovacích prác na pracovisku 1,4 ton
Predpokladané ročné množstvo odpadu 15 01 01 - Obaly z papiera a lepenky 1 tona
Predpokladaný počet vývozov veľkoobjemných kontajnerov 4 kusy
Predpokladaný počet dní prenájmu veľkoobjemového kontajnera 1 deň
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zberu a odvozu špecifikovaných odpadov z jednotlivých miest plnenia - Poprad.  Adresu miesta plnenia dodávateľ obdrží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v tonách. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Zabezpečenie plnenia Zmluvy:
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
d) Objednávateľ má k dispozícii vlastný kovový veľkokapacitný kontajner o objeme 7m³, na odvoz ktorého je potrebné pristaviť príslušné vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom
e) Dodávateľ v prípade potreby poskytne Objednávateľovi vlastné veľkokapacitné kontajnery
f) Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny
g) Odvoz odpadu sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania Zmluvy
h) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok)
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

13.03.2024 08:00 — 15.11.2024 12:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

840,00

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2024 09:59

11.03.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2024 07:34 - Vstupná ponuka 840,00 € Cena s DPH
11.03.2024 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS