• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 10:40

Detail zákazky Z20241610

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 10:40

Základné údaje

Z20241610

OF-285780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027156

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky a príslušenstvo

čistiace prostriedky, hygienické potreby, príslušenstvo k čistiacim a hygienickým prostriedkom

  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tekutý prací prostriedok 5 l l 632
krém na ruky 100 ml Vakavo, Indulona  alebo ekvvalent (cenu v prípade iného balenia prepočítať na 100 ml) ks 118
dezinfekčný prostriedok na všetky povrchy chlórový balenie 5l (Savo, Sanytol alebo ekvivalent) l 255
dezinfekčný prostriedok univerzálny bez chlóru 1,5 l (Savo, Sanytol, Mr Proper, Frosch alebo ekvivalent) l 270
dezinfekčný prostriedok kuchyňa bez chlóru bal 1,5 l (Savo, Sanytol, Mr Proper, Frosch alebo ekvivalent) l 98
krieda na mravce ks 20
tekuté mydlo balenie 5l vhodné do dávkovača so spodným dávkovaním, dostatočne husté, aby nevytekalo z dávkovača. l 195
tekuté mydlo balenie 2l vhodné do dávkovača so spodným dávkovaním, dostatočne husté, aby nevytekalo z dávkovača. l 42
tekuté mydlo balenie 1l vhodné do dávkovača so spodným dávkovaním, dostatočne husté, aby nevytekalo z dávkovača. l 6
tekuté mydlo jemné detské s glycerínom 1 l l 146
tekuté mydlo jemné detské s glycerínom 5 l l 475
čistič odpadov tekutý alebo gelový 1 l l 85
prostriedok na čistenie okien balenie 5 l l 500
prostriedok na čistenie okien balenie 1 l l 100
osviežovač vzduchu balenie 0,3 l l 170
prostriedok na kuchyne mastnota balenie 0,5 l (Savo, Sanytol, Fixinela, Mr Proper  alebo ekvivalent) l 62
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 1l (Mr Proper, Ajax  alebo ekvivalent) l 90
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 5l  (Mr Proper, Ajax  alebo ekvivalent) l 500
šampón na ručné čistenie kobercov balenie 0,5 l - 1 l l 17
PUR prostriedok na ručné umývanie riadu 5 l l 1225
prášok na riad 500 g (Cif, Ajax alebo ekvivalent) kg 26
Soľ do umývačky riadu 1 kg kg 5
Tablety do umývačky riadu 100 ks v balení ks 6
Sóda kryštalická 1 kg ks 15
prípravok na rúry s mechanickým rozprašovačom 500 ml ks 30
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 5 l balenie l 50
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 5 l l 60
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 1 l l 406
prípravok proti plesni s mechanickým rozprašovačom 0,5 l (Savo alebo ekvivalent) l 87
WC čistiaci prostriedok 0,75 l (Domestos, Bref, Duck alebo ekvivalent) l 367
osviežovač do misy nalepovací, rôzne vône, balenie po 3 ks Duck alebo alternatíva. Cenu prepočítať na 1 ks ks 447
krémový čistiaci prostriedok na riady a povrchy 0,5 l (Cif, Ajax, Krystal, Denkmit alebo ekvivalent) l 364
čistiaci prostriedok na nerez balenie 0,5 l (Cif, Pullirapid, Krystal alebo ekvivalent) l 28,5
prostriedok na nábytok 0,3 l (Pronto, Alex, Diava alebo ekvivalent) l 21
Toaletný papier dvojvrstvový economy, 68m ks 2314
Toaletný papier trojvrstvový, biely, bez parfumov, dĺžka návinu min 120 m ks 4875
Toaletný papier Perfex cotton bez parfému (alebo ekvivalent) ks 3170
Toaletný papier jumbo 28 cm priemer, dvojvrstvový, 250 metrov minimálny návin ks 85
toaletný papier jumbo 19 cm priemer, dvojvrstvový,  150 metrov minimálny návin ks 1030
Papierové vreckovky 10x10ks, 3-vrstvové bal. 500
Papierové vreckovky v krabičke bal./200 ks bal. 1755
papierová utierka v rolke midi dvojvrstvová 50 utierok v rolke ks 1972
Detské vlhčené obrúsky bez alkoholu, s vyváženým PH, vhodné na denné používanie pre deti aj pre dospelých; 72 ks/bal. bal. 420
rukavice gumenné pár pár 145
rukavice vinylové S, M, L, balenie po 100 ks bal 20
rukavice nitrilové S, M, L balenie po 100 ks bal 66
sáčky mikrotenové 50x30 cm - balenie po 250 ks ks 29000
vrece plastové na odpad 30 l - balenie 50 ks ks 5950
vrece plastové na odpad 60 l - balenie 25 ks ks 6500
vrece plastové na odpad 120 l - balenie 25 ks ks 4775
vrece plastové na odpad 240 l - balenie 10 ks ks 300
návleky na topánky - 100 ks v balení bal 35
hubky na riad tvarované 10 ks ks 1660
hubky na riad 8x5x5x2,8 cm - balenie po 10 ks ks 1150
hubka na riad veľká 11x7x2,4 cm ks 120
utierka kuchynská špongiová - 3 ks v balení ks 390
WC kefa ks 15
WC set ks 65
lopatka s metličkou plastová ks 46
zmeták drevený ks 20
Drôtenka z nerezovej ocele 3 ks v balení ks 210
Drôtenka plastová - 3 ks vbalení ks 30
Servítky biele, 33x33 cm; 100 ks /bal. bal. 270
Handra waflová na podlahu tkaná biela – 60x50 cm ks 100
handra "švédska" 40x40 ks 650
mop plochý náhrada - 40 cm ks 35
Vrecká do vysávača - Kärcher filtračné vrecká T12/1; 5 ks/bal. ks 30
ZZ utierky/utierky skladané, 2 vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela, 200 ks v balení bal 147
ZZ utierky/utierky skladané, 1 vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela, 200 ks v balení bal 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar žiadame naceniť na litre, kusy, kilogramy. v popise uvádzame obsah balenia. V jednotke uvádzame v akom skupenstve má byť tovar dodaný. Uchádzač nacení pri litroch a kilogramoch tovar na jednotku nie na kusy resp. balenia. Množstvá uvádzame na kilá resp. litre, nie na počet balení. Je potrebné prerátať obsah balenia na celé litre, kilogramy, resp. kusy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - samostatné prevádzkové jednotky (15) v lokalite Bratislava IV.
Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami, gramážami/litrážami balenia pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
V prípade, kde je v opisnom formulári uvedený presný názov výrobku trváme na tomto tovare a nemôže byť nahradený ekvivalentom. Tento tovar je bežne dostupný na trhu a nejedná sa teda o diskrimináciu ani nie je obmedzená hospodárska súťaž.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky mailom alebo cez objednávkový systém dodávateľa.
Objednávky budú sumarizované za organizačné zložky verejného obstarávateľa. Rozvoz bude zabezpečovaný dodávateľom jednotlivo na každé pracovisko.
Dodávateľ musí priniesť spolu s tovarom dodací list.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Zoznam kontaktných osôb oznámi objednávateľ dodávateľovi ihneď potom ako dodávateľ predloží zoznam tovaru s jednotkovými cenami.
Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky. Dodací list požadujeme vystaviť na každú prevádzku samostatne s uvedením jednotlivých položiek, jednotkových cien a celkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný.
Dopravu tovaru na miesto plnenia žiadame oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. Zoznam kontaktných osôb objednávateľ oznámi dodávateľovi ihneď po predložení cenníka dodávateľom.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v zmluve. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od zmluvy z tohto dôvodu.
Iné druhy tovarov alebo počty kusov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy.
Rámcová dohoda bude platná počas nasledujúcich 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr. Finančný limit na rok je 41 450,- Eur s DPH.
V prípade, že si objednávateľ želá objednať iný tovar, ako je uvedený v rámcovej dohode, je povinný si ho dať vopred naceniť a následne bude pridaný dodávateľom do cenníka.
V prípade, že dodávateľ nemá požadovaný tovar na sklade, je o tomto povinný upovedomiť objednávateľa. Ak chce dodávateľ nahradiť tovar iným tovarom, je povinný to vopred objednávateľovi oznámiť a dodať tovar až po schválení náhradného tovaru objednávateľom. V prípade viacnásobného porušenia tejto podmienky je objednávateľ oprávnený rámcovú dohodu ukončiť.
Názov Upresnenie
Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody: každé dva mesiace

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 bal

32 700,00

32 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2024 08:29

11.03.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 539
 172
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2024 12:21 - Vstupná ponuka 32 700,00 € Cena s DPH
09.03.2024 19:11 - Najvýhodnejšia ponuka 32 385,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS