• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 15:20

Detail zákazky Z20241607

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 15:20

Základné údaje

Z20241607

OF-286122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9037471

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencií antivírového softvéru

antivírový softvér, antivírus, antivírusový softvérový balík

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ESET PROTECT Advanced
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie softvérových licencií pre produkty ESET v zmysle technickej špecifikácie s podporou softvérového vybavenia, ktorá umožňuje obstarávateľovi sťahovať aktuálne verzie po dobu 48 mesiacov. Antivírový softvér ESET je implementovaný v IKT infraštruktúre, v dátových centrách, na centrále a regionálnych zastúpeniach v SR zapojených do siete LAN na serveroch, notebookoch a mobilných zariadeniach. Aktuálne disponujeme licenciami ESET Endpoint antivirus a ESET Server Security v počte 420 s platnou podporou do 31.3.2024 (EAV-0101877902).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia ESET PROTECT Advanced ks 150
Podpora platná mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita s operačným systémom Windows server 2016 Standard/Datacenter a novším požaduje sa
Kompatibilita s operačným systémom Windows 10 a novším požaduje sa
Kompatibilita s operačným systémom Android /iOS požaduje sa
Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii počas trvania podpory požaduje sa
Možnosť spravovania licencií z jedného miesta požaduje sa
Licenčné obdobie 1.4.2024-31.3.2028
Vygenerovať nové licenčné kľúče požaduje sa
 2. ESET PROTECT Entry
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie softvérových licencií pre produkty ESET v zmysle technickej špecifikácie s podporou softvérového vybavenia, ktorá umožňuje obstarávateľovi sťahovať aktuálne verzie po dobu 48 mesiacov. Antivírový softvér ESET je implementovaný v IKT infraštruktúre, v dátových centrách, na centrále a regionálnych zastúpeniach v SR zapojených do siete LAN na serveroch, notebookoch a mobilných zariadeniach. Aktuálne disponujeme licenciami ESET Endpoint antivirus a ESET Server Security v počte 420 s platnou podporou do 31.3.2024 (EAV-0101877902).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia ESET PROTECT Entry ks 280
Podpora platná mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita s operačným systémom Windows server 2016 Standard/Datacenter a novším požaduje sa
Kompatibilita s operačným systémom Windows 10 a novším požaduje sa
Kompatibilita s operačným systémom Android /iOS požaduje sa
Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii počas trvania podpory požaduje sa
Možnosť spravovania licencií z jedného miesta požaduje sa
Licenčné obdobie 1.4.2024-31.3.2028
Vygenerovať nové licenčné kľúče požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
2) Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
3) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
4) Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
5) Poskytovateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi vopred ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti že:
- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou ceny za služby podľa tejto Zmluvy,
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení ( ďalej aj ako „zákon o DPH“),
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo,
- zmenil bankový účet, na ktorý má byť zaplatená protihodnota za plnenie alebo jej časť podľa tejto Zmluvy a ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej riaditeľstva SR.
- je zverejnený v Zozname daňových dlžníkov vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR.
6) Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu 5) tejto Zmluvy je Poskytovateľ povinný oznámiť Objednávateľovi zároveň pri:
- dodaní služieb alebo ich časti, a/alebo,
- aj pri doručení faktúry /daňového dokladu na základe ktorého má byť zaplatená cena za dodané služby v zmysle tejto Zmluvy.
7) V prípade, ak:
- Poskytovateľ nedodrží svoj záväzok podľa bodu 5) tejto Zmluvy a/alebo,
- nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne Objednávateľovi zákonné ručenie za Poskytovateľa podľa zákona o DPH a /alebo,
- podľa zistenia Objednávateľa má byť protihodnota za plnenie alebo jej časť zaplatená na iný bankový účet ako bankový účet Poskytovateľa, ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a/alebo,
- podľa zistenia Objednávateľa je Poskytovateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej riaditeľstva SR,
- podľa zistenia Objednávateľa je Poskytovateľ zverejnený v Zozname daňových dlžníkov vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR.
- Objednávateľ:
a) nie je povinný prevziať službu alebo jej časť podľa Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany Objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a Poskytovateľ nie je oprávnený uplatniť voči Objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo,
b) je oprávnený od Zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany Objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a Poskytovateľ nie je oprávnený uplatniť voči Objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
d) je oprávnený žiadať od Poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške odmeny dohodnutej podľa tejto Zmluvy a/alebo,
e) je oprávnený poukázať Poskytovateľovi na účet iba dohodnutú cenu zmluvného plnenia bez DPH. V tomto prípade Objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny zmluvného plnenia uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b zákona o DPH priamo na osobný daňový účet Poskytovateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR.
Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet Poskytovateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo Poskytovateľa. Pre vylúčenie pochybností úhradou dohodnutej ceny zmluvného plnenia bez DPH na účet Poskytovateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet Poskytovateľa sa rozumie povinnosť Objednávateľa zaplatiť Poskytovateľovi fakturovanú cenu za splnenú.
8) Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu 7) tejto Zmluvy aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
9) Cena tu uvedená je cena konečná a musí obsahovať všetky náklady na dodanie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 27, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

25.03.2024 08:00 — 28.03.2024 15:00

1,00 súbor licencií podľa špecifikácie

31 480,00

31 480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2024 14:43

13.03.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 48
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2024 15:31 - Vstupná ponuka 28 995,00 € Cena bez DPH
13.03.2024 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 21 830,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS