• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 15:49
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 16:55

Detail zákazky Z20241604

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 15:49
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 16:55

Základné údaje

Z20241604

OF-286042

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027149

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53891422

EKORECYKLING Likvibio

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu

odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
Funkcia
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 200108) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat.č.200108 t/rok 7,2
položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 t/rok 6,0
položka č.1 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 100 kg / týždeň týždeň 1 2
položka č. 2 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve ročne 2 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lapač tukov tvar kvádra o objeme 2x3000l
kuchynský odpad plastový sud  100 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Zber kuchynských odpadov a čistenie lapačov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09  na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat.č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti rámcovej dohody.
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť jednotkovú cenu bez DPH za jednu tonu a jednotkovú cenu s DPH za jednu tonu pre každý druh odpadu samostatne
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Fakturácia bude realizovaná periodicky raz mesačne za predchádzajúci mesiac podľa reálneho množstva zlikvidovaného odpadu. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov, evidenčný list odpadu). Pri doplnkovej službe sa vyžaduje potvrdenie o vykonaní služby čistenia lapača tukov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie vhodných nádob na zhromažďovanie kuchynského odpadu pred jeho vývozom zabezpečené uzáverom proti úniku zápachu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Čistenie lapača vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 13.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 13.00 h len v pracovných dňoch
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

13.03.2024 15:53 — 19.12.2024 15:53

1,00 celá zákazka

1 500,00

1 250,00

Vyžadujeme pred vložením ponuky, kontaktovať zadávateľa na tel.: 0915 357 825

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2024 16:01

11.03.2024 15:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 16:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2024 18:55 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
07.03.2024 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS