30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53891422
EKORECYKLING Likvibio
J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad
Služba
1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
|
|
---|---|
Funkcia |
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora |
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 200108) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat.č.200108 | t/rok | 7,2 | ||
položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 | t/rok | 6,0 | ||
položka č.1 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 100 kg / týždeň | týždeň | 1 | 2 | |
položka č. 2 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve | ročne | 2 | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lapač tukov | tvar kvádra o objeme 2x3000l |
kuchynský odpad | plastový sud 100 l |
Názov |
Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Zber kuchynských odpadov a čistenie lapačov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat.č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti rámcovej dohody. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť jednotkovú cenu bez DPH za jednu tonu a jednotkovú cenu s DPH za jednu tonu pre každý druh odpadu samostatne |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 |
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Fakturácia bude realizovaná periodicky raz mesačne za predchádzajúci mesiac podľa reálneho množstva zlikvidovaného odpadu. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry |
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov, evidenčný list odpadu). Pri doplnkovej službe sa vyžaduje potvrdenie o vykonaní služby čistenia lapača tukov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie vhodných nádob na zhromažďovanie kuchynského odpadu pred jeho vývozom zabezpečené uzáverom proti úniku zápachu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Čistenie lapača vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 13.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 13.00 h len v pracovných dňoch |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
13.03.2024 15:53 — 19.12.2024 15:53
1,00 celá zákazka
1 500,00
1 250,00
Vyžadujeme pred vložením ponuky, kontaktovať zadávateľa na tel.: 0915 357 825
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2024 16:01
11.03.2024 15:49
11.03.2024 16:04
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2024 18:55 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
07.03.2024 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 499,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: