• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 11:05

Detail zákazky Z20241601

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 11:05

Základné údaje

Z20241601

OF-285841

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9043236

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

47596783

4digital s. r. o.

Trenčianska 16, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup dronov pre priebežný monitoring stavu lesa

dron, bezpilotné lietadlá

  • 34711200-6 - Bezpilotné lietadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup dronov pre priebežný monitoring stavu lesa.
Funkcia
Dron kategórie C0, UAS (bezpilotný letecký systém)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť maximálne 0,25 kg
Doba letu batéria s výdržou minimálne 30 min.
Satelitné systémy GPS
Snímanie prekážok všetkými smermi
Asistenčný systém detegujúci objekty v dráhe letu v reálnom čase
Video v kvalite 4K
Nahrávanie videa vertikálne
Živý prenos minimálne v parametroch 1080p/30 fps
Dosah vysielača minimálne 10 km
Gimbal kamery s možnosťou otočenia o 90°
Zoom minimálne digitálny
Rozlíšenie fotografií (efektívne pixely) minimálne 45 Mpx RAW
Možnosť sťahovania údajov cez Wi-Fi prenosová rýchlosť minimálne 30 Mb/s
Foto formáty JPEG a RAW
Video formáty MP4/MOV
Clona snímača maximálne  f/1,7
Objektív širokouhlý
Ďalšie príslušenstvo:                                                                                                                                                                  Diaľkový ovládač so vstavaným displejom, tri letové batérie s možnosťou letu jednej batérie minimálne 30 minút, obojsmerný nabíjací rozbočovač, min. 5 párov náhradných vrtúľ vrátane skrutiek, taška pre dron a príslušenstvo, dátový kábel USB3.0, nabíjačka. Kompatibilná dátová karta s kapacitou minimálne 128 GB.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať tovar v lehote na plnenie zmluvy, vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním do miesta plnenia, ktorým je  sídlo Objednávateľa,
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a neprebaľovaný, musí byť v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami a v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou. Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá Objednávateľovi: záručné listy, certifikáty, návody na obsluhu v Slovenskom jazyku,
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy,
Objednávateľ požaduje predložiť od Dodávateľa rozpis položiek vo faktúre,
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neúčinnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.,
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase,
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky  ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,
Dodávateľ predloží súhrnný návrh plnenia na celý predmet zákazky vo forme podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v rozsahu Objednávateľom zadaných technických vlastností, spolu s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru. Vlastný návrh plnenia musí spĺňať všetky Objednávateľom zadané technické vlastnosti predmetu zákazky, t.z., že Dodávateľ nemôže ponúknuť horšie parametre ako parametre požadované Objednávateľom. Pokračovanie textu:
V prípade ak sa preukáže v predloženom návrhu plnenia, že tovar nespĺňa všetky požadované technické špecifikácie a vlastnosti, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvnej strany a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy,
Dodávateľ je povinný odstrániť reklamovanú vadu v primeranej lehote, najneskôr však do 30 dní od doručenia reklamácie, ak je vada odstrániteľná. V prípade ak Dodávateľ neodstráni odstrániteľnú vadu v lehote 30 dní poskytne Objednávateľovi náhradné zariadenie v súlade s technickou špecifikáciou predmetu do doby odstránenia vady. Ak dodávateľ neodstráni odstrániteľnú vadu do 40 dní od doručenia reklamácie, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť a to aj čiastočne. V prípade neodstrániteľných vád je Objednávateľ oprávnený požadovať nový tovar alebo je oprávnený od zmluvy odstúpiť a to aj čiastočne,
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPEP,
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

16.03.2024 12:00 — 15.04.2024 14:00

1,00 celok

21 302,60

21 302,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.03.2024 09:22

14.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2024 19:44 - Vstupná ponuka 21 302,60 € Cena bez DPH
13.03.2024 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 21 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS