• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 15:50

Detail zákazky Z20241593

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 15:50

Základné údaje

Z20241593

OF-286059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9021295

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

00544426

AUDY s.r.o.

Živného 1a, Brno, 63500, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

7 ks kardio kreslo

kardiacke kreslo

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kardiacke kreslo RESTINO alebo ekvivalent s mechanickým polohovaním
Funkcia
mechanické ovládateľné kardiacke kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kresiel ks 7
dĺžka kresla (vonkajší rozmer) cm 145 155
šírka kresla (vonkajší rozmer) cm 75 85
dĺžka sedáka cm 50 60
šírka sedáka cm 45 50
hmotnosť kg 32 40
bežné prevádzkové zaťaženie kg 140 160
kolieska brzditeľné mm 95 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kardiacke kreslo s odklopnými opierkami áno
polohovateľné operadlo s pomocou plynovej piestnice áno
polohovateľný podnožník áno
polohovateľný chrbtový diel áno
unikátny mechanizmus, ktorý pomocou náklonu sedacej časti uľahčuje vstávanie áno
čalúnené zdravotníckou koženkou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín dodania predmetu zmluvy do 15. marca 2024
"Vrátane dopravy na miesto plnenia: "VEK NÁDEJE" Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky, Šoltésovej 5302/2, 94002 Nové Zámky
Na predmet zákazky bola pridelená dotácia  v súlade s § 3 zákona č. 544/2010 Z. z. o dotáciách v znení neskorších predpisov v pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Vzhľadom ku skutočnosti, že kúpa predmetu zmluvy, ktorý je predmetom tejto zmluvy je spolufinancovaná Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky poskytovateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu hospodárneho použitia poskytnutej dotácie, súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného v zmluve, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom dodávateľa a prevzatie zástupcom objednávateľa v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania. Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa (e -mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné dni vopred.
S predmetom zmluvy budú objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, príp.ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 10 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie.
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby  a to najmä zabezpečením všetkých potrebných náhradných dielov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje
Vrátane montáže na mieste plnenia a zaškolenia obsluhy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota dĺžka sedáka cm 50 60
Navrhnutá hodnota dĺžka sedáka mm 500

Nieje definovaný vonkajší či vnútorný rozmer, nejednoznačné určené.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Termín dodania predmetu zmluvy do 15. marca 2024
Navrhnutá hodnota Termín dodania predmetu zmluvy do 15. mája 2024

Krátky termín dodania.

Názov
Pôvodná hodnota "Vrátane dopravy na miesto plnenia: "VEK NÁDEJE" Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky, Šoltésovej 5302/2, 94002 Nové Zámky
Navrhnutá hodnota "Vrátane dopravy na miesto plnenia: "VEK NÁDEJE" Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky, Šoltésovej 5302/2, 94002 Nové Zámky

Rovnaké podmeinky ako pre OF-286075, Vrátane dopravy na miesto plnenia: "V KAŠTIELI" Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce, 956 08 Horné Obdokovce, divné.

Názov
Pôvodná hodnota Na predmet zákazky bola pridelená dotácia  v súlade s § 3 zákona č. 544/2010 Z. z. o dotáciách v znení neskorších predpisov v pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Vzhľadom ku skutočnosti, že kúpa predmetu zmluvy, ktorý je predmetom tejto zmluvy je spolufinancovaná Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky poskytovateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu hospodárneho použitia poskytnutej dotácie, súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Navrhnutá hodnota Na predmet zákazky bola pridelená dotácia v súlade s § 3 zákona č. 544/2010 Z. z. o dotáciách v znení neskorších predpisov v pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Vzhľadom ku skutočnosti, že kúpa predmetu zmluvy, ktorý je predmetom tejto zmluvy je spolufinancovaná Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky poskytovateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu hospodárneho použitia poskytnutej dotácie, súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť

Nieje uvedené číslo dotácie, pod ktoré spadá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šoltésovej 5302/2 940 02 Nové Zámky, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

15.03.2024 15:00

7,00 ks

11 613,00

8 242,44

V zmysle Osobitných požiadavok na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2024 13:53

08.03.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2024 08:46 - Vstupná ponuka 9 890,16 € Cena s DPH
08.03.2024 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 9 626,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS