• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 15:25

Detail zákazky Z20241584

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 15:25

Základné údaje

Z20241584

OF-285965

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9021285

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC zostava

PC, monitor, klávesniaca, myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač
Funkcia
výpočtové a kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač -  HP Pro 400 G9 Čierny alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i3 12100 Alder Lake, frekvencia procesora min 3,3 GHz, počet jadier procesora min. 4 ×, Cache procesora min. 12 MB, Core Boost Frekvencia min. 4,3 GHz, Max TDP 89 W. Svižný SSD disk má kapacitu 256 GB. Grafická karta Intel UHD Graphics 730.  Veľkosť operačnej pamäte RAM 8 GB, frekvencia pamäte 3 200 MHz, maximálna kapacita RAM 64 GB,Grafické výstupy tvorí VGA D-SUB, HDMI a DisplayPort, 2x USB 2.0 na možné pripojenie ďalších zariadení, USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) - 3 x, ďalšia výbava : Combo Audio Jack a RJ-45 (LAN) 1 Gbps. Predinštalovaný operačný systém Windows 10 Pro
 2. Monitor
Funkcia
výpočtové a kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor - LCD monitor 24" ViewSonic VA2406-H alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť panela (palec): min 23,8 Pomer strán: 16:9,zobrazovacia technológia VA, Rozlíšenie: min 1920x1080, pripojenie HDMI 1.4 a VGA
 3. Klávesnica a myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica a myš ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Set klávesnice a myši k počítaču
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácii : meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná na celé množstvo, v termíne do 10 dní od uzatvorenia Zmluvy v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne miesto. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá záručný loist a doídací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo tovaru, ktorý má preukazateľné vady (napr. nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar alebo poškodený obal a pod.) tento tovar neprevziať.
Objednávateľ má právo do 14 dní od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,m značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12.03.2024 08:00 — 15.03.2024 14:00

1,00 zákazka

2 399,00

1 999,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2024 12:12

08.03.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 65
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2024 15:20 - Vstupná ponuka 2 398,80 € Cena s DPH
07.03.2024 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 397,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS