• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 10:40

Detail zákazky Z20241577

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2024 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2024 10:40

Základné údaje

Z20241577

OF-284888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9021281

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

50886771

AQUA PRO EUROPE, a.s.

Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pramenitá voda balená

voda, pramenitá voda, prenájom, dávkovač, stojan, sanitácia, pitný režim

  • 41100000-0 - Prírodná voda
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 98342000-2 - Služby týkajúce sa pracovného prostredia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pramenitá voda - balená
Funkcia
Pramenitá voda určená na zabezpečenie pitného režimu na pracoviskách - Prenájom, dodávka, údržba dávkovačov vody a stojanov
Dodávka pramenitej vody balená v polykarbonátových fľašiach pre dávkovacie stojany. Dodávka plastových jednorázových pohárikov k dávkovačom vody.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Balená pramenitá voda v polykarbonátových fľašiach ks 1200
1.1. Objem 1 polykarbonátovej fľaše liter 18 20
2. Jednorázové transparentné plastové poháriky s objemom 200 ml balené po 100 ks balenie 800
3. Stojany na fľaše vrátane stojanov na vratné obaly (prenájom) ks 31 32
4. Dávkovacie výdajníky na horúcu a studenú vodu s ozónovacím zariadením (prenájom) ks 24 25
5. Dávkovacie výdajníky na horúcu, studenú a sýtenú vodu (prenájom) ks 4 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polykarbonátové fľaše -  položka 1 objem 18 až 20 litrov
Neporušenosť uzáverov - položka 1 fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia
Plastové poháriky - položka 2 200 ml, transparentné, určené pre chladené aj horúce nápoje, balené po 100 ks
Dávkovací výdajník horúcu a studenú vodu  - položka 4 prenájom minimálne 24 ks dávkovacích výdajníkov s  garantovanou každodennou automatickou sanitáciou a zabudovaným ozonizérom (dezinfekcia vnútorných nádob výdajníka na báza ozónu O3)
Dávkovací výdajník na horúcu, studenú a sýtenú vodu - položka 5 prenájom minimálne 4 ks dávkovacích výdajníkov s garantovanou každodennou automatickou a sanitáciou, zabudovaným ozonizérom, (dezinfekcia vnútorných nádob výdajníka na báza ozónu O3)
Zloženie balenej vody pramenitá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu ; voda pochádzajúca z podzemných zdrojov alebo z prameňov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na miesta plnenia určené objednávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH a s DPH: jednotková cena za dodávku jedného balenia/fľaše pitnej vody vrátane objemu v litroch dodávaného balenia, jednotková cena za prenájom jednotlivých dávkovačov za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie dávkovača), jednotková cena za prenájom stojana na fľaše za 1 mesiac, cena za dodávku 100 ks plastových pohárikov (1 balenie).
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť kópiu certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody a to do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Uzatvárací systém dodávaných fliaš pitnej vody musí byť v neporušenom stave.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácii: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Požaduje sa realizácia predmetu zákazky v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00.
Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie.
Výmenu prázdnych  fliaš za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s fľašami v rámci objektu a presun fliaš zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi.
V rámci prenájmu dávkovačov vody dodávateľ zabezpečí ich rozšírenú sanitáciu pravidelne, najmenej raz za 3 mesiace, vrátane výmeny výpustov a odpadových nádob. Termín sanitácie dodávateľ oznámi odberateľovi minimálne 2 pracovné dni vopred.
V prípade požiadavky objednávateľa dávkovač vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 2 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť neprerušované  doplňovanie spotrebného materiálu, vody a funkčnosť zariadení tak, aby bolo zabezpečené kontinuálne poskytovanie služby.
Podrobnosti o rozmiestnení dávkovačov a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 5 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Objednávateľ si (v závislosti od svojich potrieb) vyhradzuje právo požadovať od dodávateľa vykonať zmenu v rozmiestnení (súvisiacou inštaláciou a prevádzkou ) dávkovačov a stojanov. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať požadovanú zmenu do dvoch pracovných dní od požadovanej zmeny.
Požaduje sa v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody poskytnúť bezplatné servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy (vady) v lehote do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi. V prípade porušenie tejto podmienky zo strany dodávateľa sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy (vady) dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy (vady), prípadne dodania náhradného predmetu zmluvy.
Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu písomne informuje objednávateľa o každej zmene , ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody. Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá porušením uvedenej povinnosti objednávateľovi alebo tretím osobám vznikne.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobu, postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením s parametrami vyššie uvedenými, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky (dodávka vody v litroch) na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy k poslednému dňu v mesiaci. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia. Prílohou faktúry sú všetky dodacie listy za všetky odberné miesta za daný mesiac, ktoré budú doručené spolu s faktúrou.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Množstvo odobratých jednotlivých položiek uvedených v rámcovej dohode je iba predpokladané množstvo počas trvania zmluvy. Toto množstvo môže byť zmenené a závisí od skutočných potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na fľaše a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať nájom dávkovačov a stojanov za obdobie od ukončenia zmluvy do času ich odvozu dodávateľom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v kvalite alebo v lehote podľa tejto zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

10 885,00

9 070,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2024 09:48

08.03.2024 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2024 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 455
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2024 09:33 - Vstupná ponuka 10 884,96 € Cena s DPH
06.03.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 10 884,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS