• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 10:50

Detail zákazky Z20241572

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2024 10:50

Základné údaje

Z20241572

OF-286007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9043198

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

pohovka, stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička (HAAG 3) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelárska stolička HAAG so sedadlom potiahnutým látkou operadlom zo sieťoviny, hojdacia mechanika s nastavením protiváhy, plastové výškovo nastaviteľné opierky rúk s možnosťou nastavenia lakťových opierok nahor a nadol,
kancelárska stolička (podľa prílohy) sedadlo so šírkou 43 cm a hĺbkou 48 cm, operadlo s výškou 53 cm oceľový kríž, nosnosť 150 kg kolieska na mäkké podlahy (napr. koberce, linleum atď.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť  fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie,v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať
cena vrátane dopravy a ďalších nákladov, vynášky
dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto, miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

21.03.2024 08:00 — 28.03.2024 14:00

1,00 celok

330,00

326,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2024 09:09

14.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2024 09:50 - Vstupná ponuka 330,00 € Cena bez DPH
14.03.2024 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS