• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 11:50

Detail zákazky Z20241562

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2024 11:50

Základné údaje

Z20241562

OF-286061

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9037463

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

47401435

Anasyn s.r.o.

Hlavná 23/13, Fintice, 08216, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Učebné pomôcky - zdravotnícky sektor

Učebné pomôcky, Okuliare pre virtuálnu realitu

  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 33735000-1 - Špeciálne okuliare
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Okuliare pre virtuálnu realitu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Okuliare pre virtuálnu realitu bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Okuliare pre virtuálnu realitu + 2 ks ovládač – 1bal.
OBSAH balenia: VR headset, 2 x dotykové ovládače, nabíjací kábel, 2 x AA batérie, napájací adaptér  (adaptér pre SK zásuvky), dištančný držiak okuliarov, áno
Záruka: min. 2 roky
Typ zariadenia: systém virtuálnej reality
Rozlíšenie na jedno oko: min. 1832 x 1920
Procesor: Snapdragon XR2, Operačná pamäť: min. 6 GB
Úložisko: 128 GB, Obnovovacia frekvencia: až 90 Hz
Rozhranie: USB – C, Bluetooth, Wifi
Reproduktory: áno
 2. 2. Puzdro pre virtuálnu realitu a ovládače
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Puzdro pre virtuálnu realitu a ovládače ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: puzdro na zips pre VR headset, ovládače a káble
 3. 3. Dátový kábel pre virtuálnu realitu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dátový kábel pre virtuálnu realitu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ konektorov: USB-C/USB-C (samec – samec)
Typ použitia: prepojovací aktívny kábel na vysokorýchlostný a stabilný prenos dát
Dĺžka kábla: min. 5 metrov
Použitie: prepojenie PC a virtuálnej reality pomocou originálneho kábla
Záruka: min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia na príslušné oddelenie - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (od prevzatia tovaru objednávateľom), ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska č.1, Fakulta zdravotníckych odborov, Katedra medicínsko-technických odborov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.03.2024 14:00

1,00 celá sada

560,60

467,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2024 14:39

13.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 581
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2024 08:50 - Vstupná ponuka 528,00 € Cena s DPH
08.03.2024 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka 527,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS