• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 10:05

Detail zákazky Z20241554

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2024 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 10:05

Základné údaje

Z20241554

OF-285987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027145

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač a náplne do tlačiarní – originál

toner, tlač, počítač, laser, tlačiareň, dokument

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie na tlač
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače Laserová - čierno-biela
Rýchlosť tlače, čierna (normálna, A4) Až 20 str./min.
Kvalita výtlačku čiernej (najlepšia) Až 600 × 600 dpi
Možnosti obojstrannej tlače Ručná (s podporou ovládača)
Podávače papiera 1
Maximálne papierové zásobníky 1
Formáty papiera A4, A5, A6, Obálky C5, DL
Pripojenie 1× USB 2.0     1× bezdrôtový WiFi adaptér 802.11b/g/n
Možnosti bezdrôtového pripojenia Áno
Kompatibilné operačné systémy Windows 7 a novší,     iOS 14 a novší,     macOS 10.13 a novší,     Android Nougat a novší
Pracovné využitie (mesačne, A4) Až 8 000 strán
 2. Toner W2070A / HP 117A do tlačiarne HP color laser MFP 178 nw - originál
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 1000 strán pri 5% pokrytí
Farba Čierna
 3. Toner W2072A / HP 117A do tlačiarne HP color laser MFP 178 nw- originál
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 700 strán pri 5% pokrytí
Farba Žltá
 4. Toner W2073A / HP 117A do tlačiarne HP color laser MFP 178 nw - originál
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 700 strán pri 5% pokrytí
Farba Purpurová
 5. Toner W2071A / HP 117A do tlačiarne HP color laser MFP 178 nw - originál
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 700 strán pri 5% pokrytí
Farba Azúrová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre  spĺňa napr.: Zariadenie na tlač_ HP LaserJet M110w.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu a musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky.
Výrobca toneru musí byt‘ držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 S ohľadom na kvalitu životného prostredia. Certifikát požadujeme zaslať kontaktnej osobe e-mailom do 3 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych a kompatibilných tonerov.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra technologického inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.03.2024 08:00 — 10.04.2024 14:00

13,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

640,02

640,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2024 15:08

11.03.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2024 15:02 - Vstupná ponuka 640,02 € Cena bez DPH
11.03.2024 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 639,05 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS