• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2024 11:50

Detail zákazky Z20241532

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2024 11:50

Základné údaje

Z20241532

OF-285861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9017828

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač

Laserová tlačiareň multifunkčná

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň
Funkcia
Laserová tlačiareň multifunkčná, farebná, A4, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba tlače Farebná
Technológia tlače Laserová
Určenie Do kancelárie
Funkcie AirPrint, Fax, Google Print, Kopírovanie a skenovanie, Oddelené farebné náplne
Pripojenie USB, LAN, WiFi
Formáty papiera A4, A5, A6
Funkcie skenera Automatický podávač, Skenovanie do e-mailu
Rozlíšenie plochého skenera 600 × 600 DPI
Rýchlosť skenovania 15 str./min.
Rozlíšenie tlače 600 × 600 DPI
Rýchlosť tlače čiernobielo – maximum 18 str./min.
Rýchlosť tlače farebne – maximum 4 str./min.
Vstupný zásobník 150 listov
Maximálne mesačné zaťaženie 20 000 str./měsíc
Výstupný zásobník 50 listov
Farba Bielá/čierná
Rozmery 344,1×363×406 mm
Hmotnosť 14,08 kg
Balenie obsahuje Dokumentácia, Napájací kábel, Softvér, Tonerové kazety
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Záruka min. 24 mesiacov
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Splatnosť faktúry 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, Výskumné centrum UNIZA, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.03.2024 08:00 — 02.04.2024 14:00

1,00 celok

350,00

350,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.03.2024 10:24

07.03.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2024 17:53 - Vstupná ponuka 350,00 € Cena bez DPH
06.03.2024 22:58 - Najvýhodnejšia ponuka 238,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS