00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Rukavice sterilné operačné
jednorazové rukavice sterilné operačné, ochranné pomôcky
Tovar, Služba
1. Rukavice operačné sterilné latexové.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pudrované | páry | 55280 | ||
Nepudrované | páry | 40560 | ||
Rôzne veľkosti podľa potreby po pol čísle | číslo | 6 | 9 | |
Hrúbka steny v oblasti dlaní | mm | 0,15 | 0,24 | |
Celková dĺžka rukavíc | mm | 260 | 285 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sila pretrhnutia | N |
prírodný latex bez púdru, resp. s púdrom | požadujeme |
antibakteriálne | požadujeme |
bielej farby | požadujeme |
syntetická vnútorná vrstva | požadujeme |
nepriepustnosť AQL | 0,65 |
anatomicky tvarované | s rolovanými okrajmi |
balenie sterilné | ľavá a pravá rukavica zhrnuté vo vnútornom vrecku bez vlákien, zapečatené v plochom vrecúšku |
skladovateľnosť | minimálne 5 rokov |
spĺňajúce normy | EN ISO 13485:2016, EN ISO 14971:2012, EN 455-1:2000, EN 455-2:2009+A2:2013, EN 455-3:2006, EN 455-4:2009, ISO 16604, ASTM D 3577, EN-374-1 Typ C, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN-374-5 VIRUS |
zdravotnícke pomôcky triedy IIa. a osobný ochranný pracovný prostriedok Kat III. | v súlade so smernicou o zdravotníckych pomôckach 93/42/EHS alebo nariadením EU 2017/745. V súlade s nariadením EU 2016/425. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru - sklad ŠZM. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním a vyložením tovaru. |
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja (NsP Myjava, NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach) . |
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zriadeniam v Trenčianskom kraji - NsP Myjava, NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka"). |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, tel. kontakt. |
Požadujeme do 3 pracovných dní predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení 12 mesiacov |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie z každého druhu predmetu Zmluvy pre každé zdravotnícke zariadenie v pôsobnosti Trenčianskeho kraja (NsP Myjava, NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach) do 7 pracovných dní. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa, a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy a zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. |
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak. |
Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Za úplnú objednávku sa považuje len objednávka čitateľná, podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu dodania v zmysle tejto RD a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) číslo Rámcovej dohody, číslo a dátum vystavenia objednávky. |
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote do 5 pracovných dní od doručenia objednávky kupujúceho. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
V prípade ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovaru. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo da oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
25 944,00
25 944,00
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2024 08:20
07.03.2024 11:00
07.03.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2024 11:14 - Vstupná ponuka | 25 800,00 | € | Cena bez DPH |
04.03.2024 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.