• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 11:40

Detail zákazky Z20241445

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2024 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2024 11:40

Základné údaje

Z20241445

OF-285138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9027213

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 a CC

Softvér, server, Microsoft 365, licencia, Creative Cloud

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencií Microsoft 365 na 1 rok
Funkcia
Nákup licencií  Microsoft 365  na 1 rok pre zamestnancov verejnej správy do 300 užívateľov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Standard ks 180
Microsoft 365 Business Basic ks 85
Microsoft 365 Exchange Online P1 ks 10
Microsoft 365 Visio Plan 2 ks 1
Microsoft 365 Business Premium ks 1
Microsoft Power Apps Premium ks 1
Microsoft Power Automate Premium ks 1
Microsoft Power BI Pro ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Microsoft 365 Business Standard Aktuálny počet používaných licencií je 148
2. Microsoft 365 Business Basic Aktuálny počet používaných licencií je 84
3. Microsoft 365 Exchange Online P1 Aktuálny počet používaných licencií je 5
4. Microsoft 365 Visio Plan 2 Aktuálny počet používaných licencií je 1
5. Microsoft 365 Business Premium Aktuálny počet používaných licencií je 1
 2. Nákup licencií CreativeCloud na 1 rok
Funkcia
Nákup licencií  CreativeCloud  na 1 rok pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CREATIVE CLOUD PRE TÍMY – Malé a stredné podniky a oddelenia - predĺženie licencie o jeden rok ( expirácia 4.4.2024) ks 3
 3. Údržba progr. vybavenia Ateas  na 1 rok
Funkcia
Nákup licencií   ATEAS na 1 rok pre vybraných zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba progr. vybavenia Ateas verzia ATEAS Security UNLlMITED , 152 licencií, aktuálne údržba vyprší 31.3.2024, 1 rok ks 1
Rozšírenie licencie progr. vybavenia Ateas o 32 kamier resp. 4 x 8 kamier, vrátane údržby PMA vo verzii ATEAS Security UNLlMITED ks 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa náklady na všetky tovary, služby a práce súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. To znamená, že Dodávateľ nie je oprávnený požadovať od Verejného obstarávateľa (Objednávateľa) v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy žiadnu ďalšiu odplatu nad rámec zmluvnej ceny.
V rámci ponuky žiadame naceniť maximálne množstvá licencií k  produktom Microsoft 365, aktuálny počet používaných licencií  je uvádzaný len ako orientačne
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje nový, doposiaľ nepoužitý originál licenčný softvér.
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Microsoft Gold Cloud Productivity, min. Microsoft  Silver  Collaboration and Content
Ponuka musí zohľadňovať všetky náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejný obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Zmluva sa k položke č.1  Microsoft 365 uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od uzavretia zmluvy, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií. Dodávateľ nemá nárok na náhradu škody a/alebo akúkoľvek sankciu za nevyčerpanie celkového počtu zazmluvnených licencií.   Aktualne sú licencie k  príslušnému tenantu platné do 31.3.2022
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje aktiváciu služieb do 24 hodín.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať  licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek verejnému obstarávateľovi na aktiváciu  jednotlivých licencií.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ)  požaduje fakturovať licencie na  ročnom základe  s ročným resp. priebežným vyučtovaním podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru , bude verejný obstarávateľ (Objednávateľ) tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac. dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a verejného obstarávateľa (Objednávateľa). V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V prípade ak verejný obstarávateľ (Objednávateľ) odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl. XVIII. bod 18. 2 písm. a), b), c), d), e), f), g), i), j), k), l), p), q), t), u), w), VZP má verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý takýto dôvod odstúpenia objednávateľa od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje nový, doposiaľ nepoužitý originál licenčný softvér.
Navrhnutá hodnota Dobrý deň, chceli by sme verejného obstarávateľa požiadať o zverejnenie identifikátorov potrebných pre stožnenenie koncového klienta/verzie SW, ktorú používa. Konkrétne ide o údaje: ATEAS ID a Adobe VIP No. (resp. VIPMP No.) Tieto údaje vyžaduje výrobca aj distribútor. Bez týchto údajov sa k naceneniu licencií dostane len pôvodný dodávateľ. Ďakujeme za doplnenie.

neúplnosť zadania

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.03.2024 10:00 — 28.03.2024 14:00

1,00 Celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

45 307,40

37 756,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2024 14:48

11.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 615
 105
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2024 12:23 - Vstupná ponuka 45 307,20 € Cena s DPH
08.03.2024 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka 45 306,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS