308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Hlboko zmrazené výrobky
mrazené výrobky, zelenina
Tovar, Služba
1. Hlboko zmrazené výrobky.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie dodávky hlboko zmrazených v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spĺňajúce podmienky stanovené v príslušnom zákone a spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Rozvoz tovaru zabezpečí uchádzač motorovým vozidlom spĺňajúcim podmienky stanovené v príslušnom zákone. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. mrazená zelenina pod sviečkovú balenie 2,50 kg 100,00 2. mrazený hrášok balenie 2,50 kg 420,00 3. mrazená baby mrkva 6 - 14 mm balenie 2,50 kg 60,00 4. mrazený špenát – pretlak balenie 2,50 kg 625,00 5. mrazený karfiol 30 - 60 mm balenie 2,50 kg 300,00 6. mrazená brokolica 40 - 60 mm balenie 2,50 kg 200,00 | |
7. mrazená kukurica – zrno, sladká balenie 2,50 kg 70,00 8. mrazená tekvica rezance balenie 2,50 kg 200,00 9. mrazený hrášok s karotkou balenie 2,50 kg 70,00 10. mrazená mrkva, hrášok a kukurica bal. 2,50 kg 70,00 11. mrazená karotka, brokolica, karfiol bal. 2,50 kg 70,00 12. mrazené fazuľové struky, bal. 2,50 kg 70,00 | |
13. mrazený kel ružičkový, 2,50 kg 70,00 14. knedličky z tvarohového cesta plnené ovocnou náplňou hlbokozmrazené balenie 6 kg 700,00 15. palacinky hlbokozmrazené balenie 6 kg 250,00 16. pirohy plnené slivkovým lekvárom hlbokozmrazené balenie 6 kg 320,00 17. šúľance zemiakové hlbokozmrazené balenie 6 kg 100,00 |
Názov |
Všetky potraviny musia byť bez chemických látok. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
- rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok. |
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. |
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku. |
A) Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. B) Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR, - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa kúpnej zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto kúpnej zmluve. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: fotokópia dokladu- platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača, fotokópia dokladu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 3x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru. |
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 23 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 8 .B) a 10 .Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, od jednotlivých zariadení školského stravovania. |
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby. |
Závažným porušením tejto kúpnej zmluvy je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil. |
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. 037/6502256 |
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený. |
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov. |
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 23 objektov. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste . |
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite. |
MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.03.2024 12:22 — 28.02.2025 12:22
1,00 kg celý predmet zákazky
13 680,00
11 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2024 12:26
04.03.2024 08:28
04.03.2024 08:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.02.2024 14:03 - Vstupná ponuka | 13 680,00 | € | Cena s DPH |
29.02.2024 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: