• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2024 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2024 09:20

Detail zákazky Z20241442

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2024 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2024 09:20

Základné údaje

Z20241442

OF-285725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9003365

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36774669

Pekáreň Delika, s.r.o.

Rišňovce 639, Rišňovce, 95121, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pečivo

chlieb, pečivo, žemľa ,veka

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pečivo
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky  chleba a pečiva v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spĺňajúce podmienky stanovené v príslušnom zákone a  spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Rozvoz tovaru zabezpečí uchádzač motorovým vozidlom spĺňajúcim podmienky stanovené v príslušnom zákone.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. pečivo bežné - rožok 50g ks 20 000 2. pečivo celozrnné 50g - min. 70% hmotnostných celozrnnej múky ks 18 650 3. pečivo grahamové 50g ks 15 180 4. pečivo špaldové 50g ks 8 400
5. žemľa 50g ks 21 900 6. veka 400g ks 910 7. veka 400g - krájaná ks 750 8. pečivo jemné kysnuté kváskové - vianočka 400g ks 2 000 9. pečivo jemné kysnuté - brioška 60g ks 5 050
10. chlieb pšenično-ražný - kváskový kg 4 550 11. chlieb pšenično-ražný - kváskový - krájaný kg 3 800 12. chlieb celozrnný – min. 70% hmotnostných celozrnnej múky kg 2 300 13. chlieb celozrnný - min. 70% hmotnostných celozrnnej múky - krájaný kg 840
14. chlieb špaldový kváskový kg 2 300 15. chlieb špaldový kváskový - krájaný kg 880
Obsah vlákniny v celozrnnom pečive musí byť minimálne 5,9 mg/100 g výrobku. Výrobky nesmú obsahovať chemické konzervačné látky – kyselinu benzoovú, kyselinu sorbovú. Nesmú obsahovať kyselinu propionovú. Obsah vlákniny v celozrnnom chlebe musí byť minimálne 7,4 mg/100 g výrobku. Tieto hodnoty sa budú počas trvania zmluvy pravidelne preukazovať laboratórnymi testami (laboratórne testy zabezpečí verejný obstarávateľ).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických látok.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa kúpnej zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto kúpnej zmluve. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač vyrába pečivo a jemné pečivo priamym vedením, alebo na rozkvas, fotokópia dokladu- platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača, fotokópia dokladu
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 3x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 23 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, od jednotlivých zariadení školského stravovania.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto kúpnej zmluvy je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. 037/6502256
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 23 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.03.2024 12:06 — 31.08.2024 12:06

1,00 ks ,kg,celý predmet zákazky

54 240,00

45 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2024 12:09

04.03.2024 08:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2024 08:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2024 13:54 - Vstupná ponuka 53 610,64 € Cena s DPH
01.03.2024 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 53 610,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS